Tesla pozwala kierowcom grać w gry wideo za kierownicą przez rok

Zdjęcie artykułu zatytułowanego The Truth You Can Play Driving Tesla przypomina nam, że NHTSA jest kompletnie niekompetentna

zdjęcie: Tesla

Nie jesteśmy jeszcze w środku tygodnia i New York Times Zerwał Teslę nie raz, ale dwa razy. Wielka historia Firma twierdzi, że zasadniczo sfałszowała swój „w pełni autonomiczny” film promocyjny. Przygotowując wcześniej ścieżkę, którą pojazd ma podążać, ścieżkę, którą nie przebył, nie uderzając w coś. Druga, mniej znacząca i wciąż niepokojąca wiadomość, dotyczy Tesla Arcade, usługi gier samochodowych producenta, oraz faktu, że pozwala ona kierowcom grać w niektóre gry na centralnym ekranie informacyjno-rozrywkowym, nawet gdy samochód jest w ruchu.

czasy Cytuje właściciela Modelu 3 jako Vince’a Pattona, który był zaskoczony, że może grać w pasjansa podczas jazdy po parkingu. Tesla Arcade od jakiegoś czasu jest świetną rzeczą, ale jak pokazuje artykuł, poprzednie gry można było odtwarzać tylko wtedy, gdy samochód stał na parkingu. Firma rzekomo wprowadziła aktualizację pojazdu w lipcu, która dodała trzy tytuły, w tym pasjansa, i zniosła to ograniczenie:

Do lata tego lata można było grać w gry wideo w pakiecie oprogramowania Tesli – było ich kilkanaście – tylko wtedy, gdy samochód stał na parkingu. Zmieniło się to, gdy aktualizacja 2021.12.25.6 została wysłana do samochodów Tesli. Dodano pasjansa. gra o myśliwcach odrzutowych, Sky Force Reloaded; oraz The Battle of Polytopia: Moonrise, strategiczna gra podboju. Pan Patton powiedział, że był w stanie dotrzeć do tej trójki swoim samochodem w drodze i złożył skargę do NHTSA za pośrednictwem swojej strony internetowej.

Tyle że ta oś czasu nie wydaje się do końca dokładna. The Times łączy się z Film kierowcy Solitaire startuje, gdy działa Model 3, ale jest 1 stycznia 2021 r. — sześć miesięcy przed letnią aktualizacją. W środku filmu menu ustawień na ekranie pokazuje, że ten konkretny samochód działał w wersji oprogramowania 2020.48 w czasie kręcenia.

Kolejny film Przesłany na YouTube pięć dni temu, 27 grudnia 2020 r., pokazał kogoś, kto gra w pasjansa, gdy wyraźnie jest w drodze, z włączonym autopilotem. Jeden z komentatorów napisał: „Och, pomyślałem, że powinieneś trzymać ręce na kołach”, na co oryginalny plakat odpowiedział: „Technicznie musiałem kliknąć „Jestem pasażerem”. Po nim nastąpiło emoji „ciszy”. — wiesz, rodzaj, który plujesz na Wiadomość, kończy się, gdy celowo stwarzasz zagrożenie dla każdego kierowcy w swoim najbliższym otoczeniu, ale jesteś z tego miły. Jak bezczelny.

Możliwość grania w gry podczas jazdy pojawiła się przed latem ubiegłego roku i była możliwa w samochodach Tesli do końca zeszłego roku. Przynajmniej to znajduję na YouTube. Nie mogę wyśledzić wideo, na którym ktoś robi to przed klipem z 27 grudnia; Jeśli takie typy istnieją, zachęcamy do edukowania nas wszystkich w komentarzach. Tak czy inaczej, to wyraźnie nic nowego i tylko media to teraz podchwytują.

Nigdy nie jeździłem Teslą – myślę, że jedyny raz, kiedy siedziałem w takiej, był w centrum handlowym, takim jak 2015. Ciężko nadążyć za tymi rzeczami, chyba że jesteś właścicielem. Kot jest teraz poza workiem.

Możemy i powinniśmy karać Teslę przez cały dzień za przyzwolenie na takie rzeczy. To w najlepszym razie leniwe, w najgorszym umyślne zaniedbanie. W swoim raporcie gazeta powołuje się na dane Ministerstwa Transportu, że w tym roku w wypadkach drogowych zginęło ponad 20 tys. osób. Rozproszona jazda jest przyczyną prawie 10 procent zgonów na drogach, ale eksperci uważają, że prawdziwa liczba jest znacznie wyższa. „Myślę, że liczba ta jest bliska 50 procent”, powiedział gazecie Steve Kiefer, dyrektor generalny GM.

Niektórzy twierdzą, że odpowiedzialność za uważną jazdę spoczywa na kierowcy, a nie na konstruktorze samochodu. Muszę się zastanowić, czy nadal trzymają się tego poglądu, nie daj Boże, czy była to tragedia na drodze, która dotknęła ich lub bliskiej osoby. To zdrowy rozsądek. Podobnie jak fałszowanie przez nieletniego swojej daty urodzenia na stronie internetowej z ograniczeniami wiekowymi, twierdzenie, że kliknie „Jestem pasażerem”, jest rażącym lekceważeniem odpowiedzialności ze strony Tesli. Fakt, że ostrzeżenie jest tam na pierwszym miejscu, jest cichym przyznaniem się samego Tesli, że jest to poważny problem – lub przynajmniej na tyle poważny, by udawać, że traktuje poważnie.

Komunikat, który pojawia się, gdy idziesz na dysk, gdy Solitaire jest uruchomiony w Tesli Model 3.

Dlatego jest bardzo leniwe, że firma nie mogła ograniczać tych gier na podstawie stanu jazdy samochodu, zwłaszcza że robiła dokładnie to przed grudniem ubiegłego roku. Ale byłoby głupotą rzucać Teslę jako jedynego winowajcę tutaj, ponieważ, jak teraz rozumiemy, rząd pozwolił firmie uszło to na sucho przez około rok, a jedynymi ludźmi, którzy wydawali się wiedzieć, z wyjątkiem samej Tesli, byli właściciele jej produktów.

Problem polega na tym, że National Highway Traffic Safety Administration jest całkowicie bezzębna. Jedyne, co może zrobić, to doradzać producentom samochodów w projektowaniu odpowiedzialnych systemów – jak długo wygląda i jak działa Powinnam Weź kierowcę za kierownicę. NHTSA nie testuje pojazdów w celu ustalenia, czy są one zgodne z tą dyrektywą, ponieważ dyrektywa to wszystko, co w tym jest – nie prawo i nie można jej egzekwować. David Zipper Łupek Zanurz się w złożoność tego problemu we wrześniu, powołując się na Jasona Turchinsky’ego w swoim artykule. Oto, co napisał Zipper:

W 2013 roku NHTSA wydała wytyczne określające maksymalny czas, jakiego powinny wymagać zadania informacyjne i rozrywkowe (każde zadanie musi być wykonane w ciągu dwóch sekund lub mniej, w sumie nie więcej niż dwanaście sekund), jednocześnie zalecając szczególnie niebezpieczne czynności, takie jak dostęp do sieci społecznościowych lub oglądanie filmów, które są blokowane, gdy samochód jest w ruchu. Ale termin „kierowanie” oznacza to, co oznacza – to tylko sugestia, którą producenci samochodów mogą zignorować. Ocena akademicka opublikowana w 2017 r. wykazała, że ​​wiele systemów informacyjno-rozrywkowych już spowodowało rozproszenie uwagi, które przekroczyło zalecany próg NHTSA.

Jednak większość zasług przyjmę branży motoryzacyjnej, ponieważ podczas gdy rząd powinien bezwzględnie zalegalizować i narzucić standardy dotyczące przednich części samochodów, prawie żaden producent samochodów nie ignoruje zdroworozsądkowych zaleceń dotyczących szczególnie okropnych rzeczy, takich jak filmy czy gry wyświetlane na ekranach informacyjnych. i rozrywka.

weź nowy Jeep Grand Wagoneer, na przykład. Posiada dodatkowy wyświetlacz montowany na desce rozdzielczej nad schowkiem, gdzie siedzi pasażer z przodu. Ale jak nasz stary przyjaciel Doug DeMorrow Pokaż się w jego eksploracji dużego SUV-aTen ekran jest pokryty materiałem przypominającym folię prywatności, podobnym do tego, jaki niektórzy ludzie stosują do swoich laptopów, więc z punktu widzenia kierowcy wygląda na całkowicie czarny.

To dlatego, że Stellantis wie, że byłoby po prostu głupie – nie wspominając o naprawdę złym wyglądzie – gdyby pasażer grał w grę, przeglądał Mapy Google lub robił na tym ekranie cokolwiek, co mogłoby odwrócić uwagę kierowcy od drogi w najgorszym możliwym momencie . Co prowadzi nas do drugiej warstwy: nawet jeśli kierowca nie jest tym, który aktywnie obsługuje monitor w swoim polu widzenia, pozwalając temu monitorowi wyświetlać gry, filmy lub wszelkiego rodzaju banalne, kolorowe, szybko poruszające się treści gdy samochód jedzie, to nadal zły pomysł.

Google prowadzi laboratorium badawcze w Kalifornii, gdzie sprawdza swój interfejs Android Auto we wnętrzu samochodu, aby ocenić problemy, takie jak zasięg i odległość widzenia, aby zaprojektować mniej rozpraszające oprogramowanie informacyjno-rozrywkowe. Niektóre firmy traktują te rzeczy bardzo poważnie.

Nie oznacza to, że branża nie mogła być o wiele lepsza w tych kwestiach niż kiedyś — przeniesienie kontroli klimatu z powrotem z wyświetlaczy i na fizyczne przyciski byłoby doskonałym punktem wyjścia. Jednak większość producentów wydaje się być bardziej świadoma zagrożeń niż Tesla. Niestety, Tesla nie ma motywacji, by zrobić coś innego, ponieważ organ rządowy, który istnieje wyłącznie po to, by zapewnić bezpieczeństwo na naszych drogach, nie zmienił swojej wielkiej księgi zasad, aby odzwierciedlić ostatnie trzy dekady projektowania samochodów. Może jeszcze będzie na to czas Usuń coś na ten temat z rachunku za infrastrukturę.

Ciekawe, czy Tesla pozwoliłaby na taką samą swobodę w ruchu dla takich gier jak Film Cyberpunk 2077To pseudonim Elona Muska Wyświetlane jako grywalne W nowym modelu S ze zintegrowanym procesorem graficznym AMD, który ma rywalizować z PS5. lub Wiedźmin 3, z tego powodu. Emisja zdjęć marketingowych Na stronie internetowej firmy Od miesięcy, jak ten na początku tego postu, właściciele sugerowali pobranie go teraz, chociaż nie mogę znaleźć materiału, na którym jedna z produkcji Tesli faktycznie ją uruchamia. W tym tempie byłbym bardziej niż szczęśliwy, gdybym tego nie zrobił.

READ  Tesla Model 3 kończy 28-letnią passę Toyoty Camry jako najlepiej sprzedającego się sedana średniej wielkości w Australii

Elise Haynes

„Analityk. Nieuleczalny nerd z bekonu. Przedsiębiorca. Oddany pisarz. Wielokrotnie nagradzany alkoholowy ninja. Subtelnie czarujący czytelnik.”

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *