Sześć zestawów dwóch plakatów, które pojawiają się w pustych witrynach sklepowych w centrum Timmins, to dzieło artystów z Toronto. Jednak zrozumieli na temat „mieszkania w Timmins”.

Dzieło jest finansowane przez organizację z siedzibą w Toronto, której celem jest rozjaśnianie centrum miasta.

Prezes Timmins BIA, Cindy Campbell, mówi, że grupa ogłosi publiczne wezwanie do artystów tej jesieni.

„W oparciu o zaangażowanie w Północne Ontario, a zwłaszcza w Timminsa”, zauważa, „wychodzą oni konkretnie do rdzennych i północnych artystów, aby stać się częścią planu, aby ich dzieła mogły być wyświetlane w całej Kanadzie”.

Campbell mówi, że za każdym razem, gdy ktoś zatrzymuje się, by spojrzeć na sztukę, może zdać sobie sprawę, że w tej przestrzeni sklepowej jest potencjał.

„Nagle może pomysł na biznes typu mom-and-pop, który był w twojej głowie, stanie się rzeczywistością” – mówi. „Jeśli mogę pokazać swoje produkty tak, jakby pokazywały to, co robią, mam szansę w pracy”.

Dzieło zostało oficjalnie ujawnione w środę w następujących nagłówkach:

  • 75 Sosna Św.
  • ul. Sosnowa 85 S.
  • 264 Trzecia Aleja
  • 221 Trzecia Aleja
  • 166 Trzecia Aleja
  • 123 Trzecia Aleja