Apple może zintegrować reklamy z Mapami już w przyszłym roku, zgodnie z . W swojej najnowszej książce w biuletynie Power On Gurman mówi, że zespół inżynierów firmy rozpoczął już konfigurowanie oprogramowania do obsługi reklam w wyszukiwarce. Konsumenci podobno zobaczą, jak Apple zacznie włączać ten biznes w 2023 roku.
Gorman Firma niedawno przetestowała wewnętrzną wersję Map, która zawiera reklamy w wyszukiwarce. Apple oferuje już takie reklamy za pośrednictwem App Store. Deweloperzy mogą zapłacić firmie za nadanie priorytetu ich oprogramowaniu w wynikach wyszukiwania, zapewniając, że pojawia się ono na górze strony, gdy użytkownicy wprowadzają określone terminy. Gorman powiedział, że reklamy w wyszukiwarce w Mapach będą działać w bardzo podobny sposób. Na przykład meksykańska restauracja może zapłacić Apple za to, by jej firma była wyżej wyświetlana w lokalnych ofertach, gdy ludzie wyszukują hasła takie jak „tacos” czy „ceviche”.
W tamtym czasie Gorman zasugerował, że test był częścią planu Apple, którego celem było znaczne zwiększenie przychodów z reklam. Przypisał tę płatność Todd Terrace, wiceprezesowi odpowiedzialnemu za działalność reklamową firmy. Oddział generuje około 4 miliardów dolarów rocznych przychodów, które Tracy ma nadzieję z czasem zwiększyć do co najmniej 10 miliardów dolarów rocznie.
Wszystkie polecane przez Engadget produkty są starannie dobierane przez naszą redakcję, niezależnie od firmy macierzystej. Niektóre z naszych historii zawierają linki afiliacyjne. Jeśli kupisz coś przez jeden z tych linków, możemy otrzymać prowizję partnerską.
„Zła entuzjasta podróży. Irytująco skromny ćpun internetu. Nieprzepraszający alkoholiczek”.