Prezentacja treści w Hiszpanii; Najciekawsze Polska, Meksyk – Różnorodność

Prezentacja treści w Hiszpanii;  Najciekawsze Polska, Meksyk – Różnorodność

Siódma edycja hiszpańskiego Conecta Fiction & Entertainment, forum telewizyjno-sieciowego Europa-Ameryka Łacińska, w tym roku skupi się na swoich krajach, Polsce i Meksyku.

Po raz pierwszy wydarzenie zaprezentuje hiszpańską prezentację treści, łączącą szereg działań, aby wyróżnić najnowsze i najatrakcyjniejsze treści i formaty od najlepszych hiszpańskich dystrybutorów.

Conecta Fiction Unspools 26-29 czerwca po raz drugi w El Greco Palace of Congress w Toledo, stolicy hiszpańskiej Kastylii-La Manchy, na południe od Madrytu.

4th RTVE Showcase odbędzie się równolegle z Conecta Fiction w dniach 27-28 czerwca, przyciągając kupujących z 30 krajów i stymulując synergie, takie jak obecna międzynarodowa prezentacja koprodukcji RTVE na panelu Conecta Fiction.

„Będziemy oferować dogłębną analizę krajów skupionych na Meksyku i Polsce; warsztaty poprawiające budżety i tworzenie nowych modeli finansowych; zostaną omówione kluczowe kwestie, takie jak eSport, Gen Z czy serie audio, a panele zostaną poświęcone tzw. platform wojowników” – powiedziała dyrektor Conecta Fiction, Geraldine Conard, w środę 7 czerwca. Poinformował tego dnia na konferencji prasowej w siedzibie Meksykańskiego Instytutu Kultury w Madrycie.

W prezentacji edycji Conecta 2023 wzięli udział przedstawiciele firm i organizacji współpracujących przy wydarzeniu, od Departamentu Gospodarki Kastylii-La Manchy po ICEX-Invest w Hiszpanii, Hiszpańską Komisję Filmową, Fundación SGAE i Right Society DAMA.

W dniach 28-29 czerwca w El Greco Congress Palace spotkają się wiodący hiszpańscy dystrybutorzy, tacy jak Spain Content Showcase, Atresmedia TV, Filmax, Movistar Plus+ International, Onza Distribution i The Mediapro Studio. Kupcy i programiści z Europy i Ameryki.

Nowe spotkanie zostanie uzupełnione szeregiem ekskluzywnych działań networkingowych promujących dialog i interakcję między hiszpańskimi agentami handlowymi a międzynarodowymi przedstawicielami.

Podobnie jak w poprzednich edycjach Connecta Fiction, tegoroczny program Focus Country skupia się na dwóch krajach, jednym w Europie (Polska) i Stanach Zjednoczonych (Meksyk), analizując ich branżę, koproducentów treści audiowizualnych i ich lokalną kreatywność. Umiejętność.

READ  Dostosowanie w Polsce detalicznych cen energii elektrycznej i gazu przesunięte na drugą połowę przyszłego roku | Artykuł

Dwuczęściowy panel Focus Poland: Przegląd nadawców telewizyjnych zaplanowany na wtorek 27 czerwca poprowadzi Pola Hempowicz, CEO Content Monarchy, a wezmą w nim udział inni top managerowie kluczowych polskich firm, m.in. Marek Solon. -Lipiński, Dyrektor ds. Współpracy z Zagranicą w TVP; Anna Boris, dyrektor ds. pozyskiwania i sprzedaży treści w TVN; Agata Borovicka, dyrektor ds. nabycia praw telewizyjnych Polsatu oraz dyrektor produkcji oryginalnej i koprodukcji Canal+ Polska, Beata Ryskowska.

Tego samego dnia zespół Focus Mexico: Broadcaster & Platforms, kierowany przez Alejandro Palmę z meksykańskiego MestizoLab, zaufa Guillermo Quezadzie, międzynarodowemu konsultantowi i scenarzyście, w zakresie treści w Televisie.

Angel Insunza, Development Executive Originals w Amazon Studios w Meksyku, oraz Vanessa Rosas, Televisa Univision VP Streaming Partnerships and Business Operations przemawiają w drugiej części panelu.

Również Vodka Meets Tequila, której kuratorem jest Rolando Loewenstein, właściciel i dyrektor Filmco z Majorki! Polsko-meksykańskie warsztaty o nazwie wezmą udział w spotkaniu twórczyni i scenarzystki Agathy Kośmyder, Wiktora Piątkowskiego, reżysera wykonawczego, scenarzysty, showrunnera i producenta kreatywnego. Bahama Films, obaj z Polski, Meksykanin Diego Martínez-Ulanoski, dyrektor generalny, reżyser, scenarzysta i producent Caponetto oraz prezes Punta Fina de Contenidos, dyrektor kreatywny i scenarzysta Raul Prieto.

Również Conecta Fiction 2023 podkreśla RTVE: Co-Productions Onboard, gdzie Sergio Gándara, dyrektor generalny i producent wykonawczy chilijskiego Parox, zaprezentuje swoją koprodukcję hiszpańsko-chilijsko-argentyńskiej miniserialu „Allende, the Thousand Days”. Ponadto Jarmo Lambela, szef działu dramatów w fińskim nadawcy publicznym YLE, współpracuje z Nanook Films, Funicular Films, Anagram Sweden oraz stacjami RTVE, TV3, SVT i NDR nad europejską koprodukcją „This is not Sweden”.

Kierownictwo RTVE, Jose Pastor, reżyser filmów fabularnych i fabularnych, oraz Alberto Fernández Torres, prezes platformy RTVE Play, będą moderować okrągły stół.

Fenomen branży w Toledo „Strefa czasowa”, oryginalny serial stworzony przez madrycką firmę PaniJ Zeppelin i Endemol Shine Nederland, zadebiutuje w HBO Max tego lata. Miguel Martin, dyrektor zarządzający Zeppelin i Miguel Salvat, wiceprezes ds. oryginalnych programów i redaktor naczelny w HBO Max Iberia, omówią aspekty nowego programu, który szczyci się estetyką gry wideo.

READ  Polka Karina Kubin siedzi ładnie na początku wyścigu Dream Cup

Po raz pierwszy na Conecta firma muzyczno-rozrywkowa Warner Music Spain nagrodzi projekt Pitch Music, GoPro lub High-End Sidebars nagrodą składającą się z trzech dni korzystania ze studia dźwiękowego Dolby Atmos w swoim kreatywnym centrum The Music Station . W Madrycie współudział w tworzeniu materiałów promocyjnych dla udanych projektów – teaserów, trailerów, muzyki do napisów końcowych.

Kontynuując swoje zaangażowanie na rzecz zrównoważonego rozwoju, Conecta Fiction stworzyła dwie nowe nagrody, aby wyróżnić najbardziej zrównoważony projekt w ciągu pięciu sesji prezentacji. Nagroda, sponsorowana przez Bosque del Cine i Festiwal Filmowy w Santander, obejmuje 1000 euro w gotówce oraz zasadzenie 25 drzew w Lesie Filmowym Kantabrii, aby zrekompensować ślad węglowy generowany przez produkcje audiowizualne. Inny, K jak Wiedza, uzna konsultację strategii zrównoważonego rozwoju z pomiarem śladu węglowego.

W nadchodzącej edycji 2023 Conecta wprowadziła również Jury Młodzieżowe składające się z trzech doktorantów z The Core School. Uczniowie ci wezmą udział we wszystkich sesjach i nagrodzą najlepszą prezentację.

Henry Herrera

„Irytująco skromny fanatyk telewizyjny. Totalny ekspert od Twittera. Ekstremalny maniak muzyczny. Guru Internetu. Miłośnik mediów społecznościowych”.

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *