Ogromna ekspansja kosmiczna Factorio umożliwi ci budowę międzygwiezdnych przenośników taśmowych

Ogromna ekspansja kosmiczna Factorio umożliwi ci budowę międzygwiezdnych przenośników taśmowych

Twórcy Factorio Wube drażnili się z rozszerzeniem od kilku lat, ale dopiero teraz ogłosili, co to będzie. Zatytułowany Factorio: Space Age, opowiada o budowaniu platform kosmicznych na orbicie, a następnie odwiedzaniu czterech nowych planet, z których każda ma własne zasoby do wykorzystania i wyzwania do pokonania za pomocą przenośników taśmowych i ramion robotycznych.

„Platformy kosmiczne są wykorzystywane same w sobie do generowania wiedzy o kosmosie, ale zasadniczo są ostatecznie wykorzystywane do podróży na różne planety i do zautomatyzowanej logistyki międzyplanetarnej” – mówi. Reklama na blogu Factorio.

Wszystkie odwiedzane planety są predefiniowane, a nie proceduralne, a każda z nich została zaprojektowana tak, aby oferować swój własny „unikalny motyw, zasoby, wyzwania i mechanikę rozgrywki”. Twórcy Wube mówili wcześniej, że chcą, aby dodatek wyglądał tak duży jak podstawowa gra, a teraz twierdzą, że dla doświadczonego gracza zajmie to „mniej niż 80 godzin”.

Wygląda na to, że większość graczy w Epoce Kosmicznej będzie doświadczona, ponieważ gra ma trwać od końca gry podstawowej. Jeśli włączysz rozszerzenie, w starym drzewie technologicznym zostaną wprowadzone zmiany wspierające nową rozgrywkę końcową, takie jak udostępnienie niektórych przedmiotów – artylerii i miotaczy klifów – wyłącznie na późniejszych planetach.

Jeśli nie masz rozszerzenia, stare drzewo technologiczne nadal tam będzie – chociaż istnieją ulepszenia silnika, które będą również dostępne dla wszystkich graczy poprzez Aktualizację 2.0. Będzie to obejmować „możliwość lepszego kontrolowania systemów pociągów, tworzenia lepszych schematów, lepszego zachowania latających botów i wiele więcej. Wszystko to zostanie omówione bardziej szczegółowo w przyszłych FFF” – czytamy w poście na blogu.

Jasne jest, że Factorio: Space Age będzie gotowe do premiery „za około rok”. W międzyczasie Wube zacznie otwarcie mówić o tym w przyszłych wpisach na blogu Factorio Friday Fact. Zwracają również uwagę, że jeśli będziesz czytać te posty przez cały czas, zobaczysz przebłysk platform kosmicznych dawno temu w 2015 rokuzanim pomysł został odrzucony, ponieważ był zbyt ambitny dla podstawowej wersji gry.

READ  Lądownik księżycowy „Intrepid” znika po sześciu dniach na powierzchni Księżyca

Elise Haynes

„Analityk. Nieuleczalny nerd z bekonu. Przedsiębiorca. Oddany pisarz. Wielokrotnie nagradzany alkoholowy ninja. Subtelnie czarujący czytelnik.”

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *