Odrodzenie iPada Pro firmy Apple zakłóci sukces MacBooka Pro

Odrodzenie iPada Pro firmy Apple zakłóci sukces MacBooka Pro

Czy Apple po osiemnastomiesięcznej przerwie szykuje się do wprowadzenia na rynek nowego modelu iPada? Czy MacBook Pro na tym straci?

Wraz z wprowadzeniem na rynek w 2020 r. chipa M1 Apple Silicon i jego późniejszym dodaniem do MacBooka Air i MacBooka Pro, Apple zrewolucjonizowało nie tylko działalność związaną z laptopami i komputerami stacjonarnymi, ale także konkurencję. Utrzymał presję wraz z wypuszczeniem M2 i dopiero teraz, gdy iteracja M3 zbliża się do konkurencji, dostrzegamy potencjał konkurentów opartych na procesorach ARM, wspierany przez nowy Snapdragon X Elite firmy Qulacomm.

Apple zamierza jednak odwrócić uwagę opinii publicznej od MacBooków Pro i MacBooków Air. Rok Maca dobiegł końca, niech żyje iPad.

Ogłaszając kolejne wydarzenie na żywo we wtorek, 7 maja, firma Apple potwierdziła wprowadzenie na rynek nowego iPada i nowego Apple Pencil, zamieszczając grafikę na zaproszeniu. Od października 2022 r. w ofercie iPadów nie pojawiły się żadne nowości. Oczekuje się, że na rynek trafią dwie wersje iPada Air: 10,9-calowa i 12,9-calowa.

Istnieją również dwie aktualizacje iPada Pro, a Apple przypadkowo wyciekło z przejścia na wyświetlacze OLED.

Apple od zawsze podkreślał rolę rodziny iPadów jako alternatywy dla tradycyjnego komputera. Dzięki rysikowi, ekranowi dotykowemu i klawiaturze iPad Pro może zaspokoić podstawowe potrzeby konsumentów, którzy zazwyczaj sięgają po modele MacBooka Air i Pro. Będziesz ograniczony do tych aplikacji, które Apple uzna za bezpieczne do umieszczenia w iPad App Store. Będą to ogólnie uproszczone wersje aplikacji, które można znaleźć na macOS; Wystarczająco dobry do mediów społecznościowych, codziennego użytku i narzędzi biurowych, ale nie spodziewaj się, że będziesz w stanie rozszerzyć platformę iPad w taki sam sposób, jak platformę Mac.

Wraz z pojawieniem się nowych iPadów można spodziewać się, że zespół PR Apple skupi się na tych urządzeniach w ciągu najbliższych kilku miesięcy. Moc iPada, możliwość robienia wszystkiego, czego potrzebujesz w podróży, moc urządzeń i aplikacji, które go otwierają…

Apple ma nadzieję, że stłumiony popyt na nowy model przyczyni się do udanego okresu sprzedażowego. Musi to po prostu podważyć obietnicę MacBooka.

Przeczytaj teraz najnowsze nagłówki iPadów, iPhone'ów i Apple Vision Pro w cotygodniowym podsumowaniu Apple magazynu Forbes…

READ  Seria Synaptics Astra™ SL zdobywa tytuł Best in Show na targach Embedded World

Randolph Howe

„Zła entuzjasta podróży. Irytująco skromny ćpun internetu. Nieprzepraszający alkoholiczek”.

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *