Wczoraj właściciele Nintendo Switch byli podekscytowani wszystkim, czego się spodziewano Gry na N64 trafią na Nintendo Switch Online – Ale niektórzy zagorzali europejscy fani zauważyli coś raczej nieprzyjemnego.
podczas Wersja północnoamerykańska Z transmisji Nintendo Direct pokazywane gry działały na pełnych obrotach. Jednak w porównaniu z Nintendo UK Edition Z transmisji nagranie było znacznie wolniejsze, co sugeruje, że gry, które otrzymają europejscy gracze, będą miały częstotliwość 50 Hz, a nie 60 Hz.
Jeśli mieszkasz poza Europą, możesz się zastanawiać, dlaczego jest to takie ważne. Zasadniczo, w czasach przed HDMI, europejscy gracze musieli znosić powolne gry typu letterbox ze względu na różnice między standardami telewizyjnymi NTSC (Ameryka Północna i Japonia) i PAL (Europa).
Podczas gdy PAL ma więcej szerokości geograficznych i technicznie oferuje lepszą jakość obrazu, ma mniejszą częstotliwość odświeżania. Oznacza to, że gry zakodowane w systemie NTSC mają ramki na górze i na dole ekranu (gdzie dodatkowe linie PAL pozostają nieużywane) i działają o 17% wolniej. Niektóre gry PAL zostały zoptymalizowane w celu rozwiązania tych problemów, ale większość nie.
Kwestia grania z częstotliwością 50 Hz na nowoczesnych systemach Nintendo nie jest niczym nowym; Kiedy uruchamiałem konsolę wirtualną Wii, Niektóre gry miały 50 Hz. Jednak Nintendo naprawi to później Konsola wirtualna Wii U. Czy firma zrobiła krok wstecz z grami na N64 na Switchu?
Kiedy nasi przyjaciele dzwonią do niego w EurogamerNintendo UK odpowiedziało: „Nie mamy nic do ogłoszenia”. Eck.
Jednak może nie być tak źle, jak myślimy:
„Zła entuzjasta podróży. Irytująco skromny ćpun internetu. Nieprzepraszający alkoholiczek”.