Mercedes dokonuje przełomu w W14, gdy w Las Vegas pojawiają się skargi: PlanetF1

Mercedes dokonuje przełomu w W14, gdy w Las Vegas pojawiają się skargi: PlanetF1

Niedzielne wiadomości o F1 skupiają się na Las Vegas, gdzie najbardziej oczekiwany wyścig od jakiegoś czasu staje się ważnym wydarzeniem w kalendarzu F1.

Przygotowania w Nevadzie nasilają się, gdy Formuła 1 przygotowuje się do ataku na miasto i włożono już wiele wysiłku w przygotowanie jej do wyścigu, łącznie z ograniczeniami gry w karty. (Warto tego szukać, szczerze).

Kierowcy i zespoły udają się już do Ameryki na ostatnią rundę sezonu 2023, więc oto przegląd najlepszych niedzielnych nagłówków wiadomości o Formule 1.

Mercedes wie teraz, gdzie leżą problemy podczas Grand Prix Brazylii

Szef zespołu Mercedesa, Toto Wolff, powiedział, że zespół zagłębił się w szczegóły, aby dowiedzieć się, gdzie leżały problemy na Interlagos w ostatni weekend, i znalazł ich źródło.

Zarówno Lewis Hamilton, jak i George Russell jechali na prostej z małą prędkością i w zeszłą niedzielę zostali pochłonięci przez szybsze samochody w obszarach DRS, pozostawiając Hamiltona na ósmym miejscu, a Russella zmuszonego wycofać się z wyścigu ze względu na obawy dotyczące jednostki napędowej.

Jednak skoro pozostały dwa wyścigi, Mercedes uważa, że ​​teraz wie, gdzie poszło nie tak w Sao Paulo.

„Po obiecujących występach w Stanach Zjednoczonych i Meksyku, w Brazylii nie zagraliśmy najlepiej, jak potrafimy” – powiedział Wolff.

„Ciężko pracowaliśmy, aby zidentyfikować zły skręt, jaki obraliśmy w przygotowaniach; zrobiliśmy to. Rozumiemy nasze błędy i potrafimy wyjaśnić utratę naszych wyników na boisku. Jest to ważne, ponieważ zależy nam na zapewnieniu sobie drugiego miejsca w klasyfikacji konstruktorów Mistrzostwo.

„Równolegle przygotowywaliśmy się do wyzwania, jakim jest ściganie się w zupełnie nieznanym miejscu. Przygotowaliśmy się najlepiej, jak potrafimy, korzystając z ograniczonych informacji, którymi dysponujemy, a istnieją pewne unikalne cechy, które możemy przewidzieć.

Czytaj więcej: Mercedes dokonuje kluczowego odkrycia, które „może wyjaśnić” katastrofę Grand Prix Brazylii

Pirelli przygotowuje się na skargi dotyczące opon w zimne noce w Las Vegas

Dyrektor ds. sportów motorowych Pirelli, Mario Isola, uważa, że ​​producent opon Formuły 1 będzie w centrum rozmów w Las Vegas, a głównym tematem rozmów będą obawy związane z rozgrzewaniem opon.

READ  Auger-Aliassime dociera do ćwierćfinału US Open po zwycięstwie nad Tiafoe

Wyjątkowo długie proste na nowym torze w Vegas i niskie temperatury w nocy, które mają osiągnąć 3°C, oznaczają, że rozgrzewanie opon będzie głównym problemem dla kierowców i zespołów w ten weekend.

Pomimo zastosowania najmiększych opon w ofercie Pirelli, ich konstrukcja i temperatury mogą utrudniać życie kierowcom w trakcie pracy.

„Myślę, że będziemy rozmawiać o Pirelli w Vegas ze względu na temperaturę” – przyznała Isola.

Dodał: „Z informacji, które posiadam, asfalt jest dość gładki, więc poziom przyczepności będzie bardzo zły, mogę się tego spodziewać.

„Nawet gdybyśmy wybrali trzy najmiększe mieszanki w grupie, wyobrażam sobie, że przy tak świetnych warunkach i torze, który nie generuje dużo energii w oponie, rozgrzewka byłaby trudna”.

Czytaj więcej: Pirelli jest przygotowane na więcej skarg w miarę zbliżania się Grand Prix Las Vegas

Max Verstappen bez ogródek odpowiada na obawy, że jego dominacja „nie jest dobra dla Formuły 1”

Max Verstappen wcale nie obawia się, że jego dominacja w Formule 1 może zaszkodzić całemu sportowi, biorąc pod uwagę fakt, że „prawdziwy fan” doceni sposób, w jaki najlepsze zespoły radzą sobie ze swoimi sprawami.

Gdy w tym tygodniu Formuła 1 powraca do Stanów Zjednoczonych, posłużył się słynnym przykładem koszykówki, aby zilustrować, co miał na myśli.

„NBA przetrwała, gdy dominowali Chicago Bulls” – powiedział. Magazyn „Time”..

„W tamtym czasie lub nawet później ludzie mówili: «Och, to było niesamowite». Jeśli jesteś prawdziwym fanem tego sportu, powinieneś być w stanie bardzo dobrze docenić występy zespołu.

„Nie sądzę, że to, co działo się w Formule 1, było koniecznie złe, ponieważ byliśmy lepsi od wszystkich innych. Jeśli ludzie tego nie doceniają, to nie jesteś prawdziwym fanem”.

Czytaj więcej: Max Verstappen rozwiewa obawy dotyczące dominacji w F1, odnosząc się do NBA

READ  Sainz prowadzi w Formule 1 po trzecim treningu, przed Alonso

Toto Wolff podkreśla śmierć Mike’a Elliotta

Wraz z niespodziewaną wiadomością, że dyrektor techniczny Mike Elliott odchodzi niedawno z zespołu Mercedesa, Toto Wolff dał jasno do zrozumienia, że ​​chce wycofać się ze świata Formuły 1.

Szef zespołu Mercedesa powiedział, że odchodzi bez jakiejkolwiek złej woli i jest jednym z najbystrzejszych umysłów, z jakimi miał okazję pracować w sporcie.

„Myślę, że to jasne, że Mike był jedną z najmądrzejszych osób, z jakimi kiedykolwiek pracowałem, miał wspaniały charakter i piękną rodzinę, a także w dużym stopniu przyczynił się do sukcesu zespołu przez ostatnie 11 lat jego pracy” Wolff powiedział kanałowi. 4.

„Ostatnie kilka lat było dla niego bardzo trudne. Poczuł, że potrzebuje przerwy od Formuły 1, musiał przyspieszyć to, co chciał zrobić i uszanowaliśmy tę decyzję.

Czytaj więcej: Toto Wolff otwiera się na temat powodu faktycznego odejścia Mike’a Elliotta, którego Mercedes „szanuje”

gdzie oni są teraz? Wydanie Las Vegas

Lekka nostalgia minęła, ponieważ powrót Formuły 1 do Las Vegas nastąpił ponad 40 lat po niefortunnym Grand Prix Caesars Palace na początku lat 80.

Powrót Formuły 1 do Sin City będzie tym razem na znacznie większą skalę, ale sięgnęliśmy do poprzednich lat i przypomnieliśmy sobie niektóre nazwiska na starcie z ostatniego wyścigu w Vegas.

Oczywiście jesteśmy stronniczy, ale dla fanów historii Formuły 1 jest to coś dla Ciebie.

Czytaj więcej: gdzie oni są teraz? 17 największych nazwisk z ostatniego wyścigu Formuły 1 w Las Vegas

Tabitha Montgomery

„Nieuleczalny badacz twittera. Amatorski adwokat mediów społecznościowych. Wielokrotnie nagradzany guru muzyki. Becon ćpuna. Skłonny do napadów apatii”.

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *