To czas, kiedy ludzie na całym świecie chwytają się połowu Zima sezon Od przejścia na wełniane ubrania, po zmianę diety, przygotowania do sezonu są nieskończone. Jednak amerykańska wielonarodowa sieć fast food McDonald’s przeniosła to na wyższy poziom, poddając jednemu ze swoich lokali w Polsce „zimową metamorfozę”.
Pokryty gigantycznymi nićmi wełny sklep wygląda wyjątkowo i przyciąga wzrok. Polecane Wideo dzianinaInspirująca metamorfoza krąży po mediach społecznościowych. Klip, udostępniony przez Now This News na Twitterze, pokazuje duże dziane wełniane przędze w kolorach zielonym, różowym, żółtym i czarnym pokrywające jeden budynek sklepu po drugim. Dziergane dodatki na tym się nie kończą. Wnętrze jest również w całości ozdobione wełnianymi materiałami. Niektórzy klienci patrzą na ten strój z podziwem.
Lokalizacja McDonald’s w Ustroniu przeszła całkowitą metamorfozę swetra, z dużą wełną pokrywającą cały budynek wewnątrz i na zewnątrz.
Według SWNS, wyczyn miał na celu promocję nowego zimowego menu lokalizacji i trwał prawie 5 miesięcy i 50 pracowników. pic.twitter.com/rcorF3GJ2U
— NowThis (@nowthisnews) 15 grudnia 2022 r
The Independent poinformował, że outlet chciał promować swoje nowe zimowe menu, a około 50 pracowników pracowało przez pięć miesięcy, aby ukończyć pracę. „Lokalizacja McDonald’s w Ustroniu w Polsce przeszła całkowitą metamorfozę swetra, z ogromnymi ilościami wełny pokrywającej cały budynek wewnątrz i na zewnątrz. Według SWNS, wyczyn miał na celu promocję nowego zimowego menu lokalizacji i zajął prawie 5 miesięcy i 50 pracowników do zrobienia” – napisał na Twitterze Now This News.
Historie tylko dla subskrybentów
Od udostępnienia w czwartek klip uzyskał ponad 10 000 wyświetleń na Twitterze. Podczas gdy niektórzy użytkownicy byli zachwyceni testem, inni krytykowali go jako stratę pieniędzy. Jeden z użytkowników skomentował: „Wow, to niesamowite!!!” Inny użytkownik napisał: „Wydaje się za dużo. Czy wiesz, ile tłuszczu wchłonie???” Trzeci skomentował: „Co za głupia strata czasu i pieniędzy”.
„Irytująco skromny fanatyk telewizyjny. Totalny ekspert od Twittera. Ekstremalny maniak muzyczny. Guru Internetu. Miłośnik mediów społecznościowych”.