McDonald’s Canada kończy program lojalnościowy naklejek

McDonald’s Canada kończy program lojalnościowy naklejek

Dni zbierania naklejek z kubków i domagania się gorącego napoju po sześciodniowym zakupie będą już przeszłością w placówkach McDonald’s w całej Kanadzie.

Firma ogłosiła ten dzień stronie internetowej Koniec programu lojalnościowego, mówiący, że od sierpnia 2022 r. lokale McDonald’s nie będą już podawać napojów w kubkach z naklejkami i kartami z nagrodami.

Jednak karty nagród pozostaną ważne do 31 grudnia 2023 r. i do tego czasu można je wykorzystać we wszystkich uczestniczących restauracjach McDonald’s w Kanadzie.

Podczas gdy osobny program lojalnościowy My McDonalds oparty na aplikacji będzie kontynuowany, w którym otrzymasz darmowego drinka po zakupie pięciu, „Kart nagród McAfé i naklejek z nagrodami nie można przenieść do aplikacji i nie mają one wartości pieniężnej”.

Oznacza to, że klienci nie będą już czerpać korzyści od planistów, którzy prawdopodobnie zachęcą więcej klientów do pobierania i korzystania z aplikacji online McDonald’s w celu składania zamówień.

Ogłoszono McDonald’s Program lojalnościowy oparty na aplikacji W Kanadzie niecały rok temu w listopadzie 2021 roku, umożliwiając klientom zbieranie punktów przy każdym zakupie.

W prowincji Manitoba i niektórych miastach w Ontario, takich jak Dryden, Kenora i Fort Francis, program nagród za naklejki kończy się 5 października 2021 r.

READ  Ankieta wykazała, że ​​większość chińskich kupujących bardzo ostrożnie podchodzi do wychodzenia z domu

Elise Haynes

„Analityk. Nieuleczalny nerd z bekonu. Przedsiębiorca. Oddany pisarz. Wielokrotnie nagradzany alkoholowy ninja. Subtelnie czarujący czytelnik.”

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *