Konfrontacja i gniew wylewają się na parkingu Richmond Mall

Konfrontacja i gniew wylewają się na parkingu Richmond Mall

Stożki drogowe dyktują, gdzie można zaparkować, a czego nie, a klienci są często śledzeni i konfrontowani

Miejsce parkingowe to miejsce parkingowe, prawda?

Cóż, nie, jeśli bywasz lub prowadzisz interesy w małym centrum handlowym na rogu Westminster Highway i Minoru Street w Richmond.

Jeśli rozmawiasz z klientami i właścicielami firm, to nic więcej niż „tylko miejsce parkingowe”, stożki drogowe dyktują, gdzie możesz i nigdy nie możesz parkować.

Od drzwi samochodowych, które wydają się kopać i pluć, po właścicieli firm ścigających innych klientów biznesowych po centrum handlowym, Little Corner Richmond ma wszystko.

Lillian Lee, mieszkanka Richmond, powiedziała, że ​​była zszokowana, gdy pracownik jednej z firm, Panago Pizza, wpadł do środka i zaczął kopać drzwi jej samochodu zaparkowanego przed sklepem.

Powiedział mi: „Chcieliśmy kupić pizzę, ale siedzieliśmy w samochodzie mniej niż minutę wcześniej”. Richmond Aktualnościktóra podzieliła się swoimi doświadczeniami na chińskojęzycznej platformie mediów społecznościowych Little Red Book.

„Jeden z pracowników Panago podbiegł do mojego samochodu i kopnął drzwi samochodu jak szalony. Splunęła też i krzyknęła na mnie i moją mamę, kiedy otworzyliśmy drzwi. Oboje byliśmy zszokowani.”

Kopanie i plucie nigdy się nie zdarzało: właściciel Banago

Właściciel sklepu Panago, Andus Lau, zaprzeczył incydentowi, mówiąc, że „nigdy się nie wydarzył”.

Jeśli tak się stanie, powinni skontaktować się z policją. Czy mają akta policyjne? Prawo kazało Aktualnościdodając, że nie ma wystarczających informacji, aby móc sprawdzić CCTV sklepu.

Kilku innych podzieliło się podobnymi doświadczeniami w sklepie Google Review — kiedy zatrzymali się na tymczasowym parkingu Panago w nagłych wypadkach, twierdząc, że powiedział im to rozgniewany pracownik sklepu.

Lau również zaprzeczył zarzutom, ale przyznał, że w centrum handlowym były „problemy z parkowaniem”.

„Wynajmujemy miejsce, za które zapłaciliśmy i możesz zobaczyć tę linię, a na niej jest„ Panago Pizza ”” – powiedział Lau.

READ  WestJet denerwuje klientów po odmowie zwrotu pieniędzy za odwołane loty — znowu م .

„Nie próbuję się bronić ani nic w tym stylu, ale jeśli zaparkuję w niewłaściwym miejscu i powiemy ci, żebyś się ruszył, jeśli się nie ruszasz, pięć minut, pięć minut, każdego dnia, co myślisz? czujesz?”

„Pokażemy im, żeby sobie poszli… Nie jestem tu, żeby walczyć”.

Spory o parking są powszechne w centrum handlowym

Właściciele sklepów w Strip Mall powiedzieli, że nie byli świadkami incydentu, o którym twierdzi Li Li, ale widzieli zmagania klientów parkujących w niewłaściwych miejscach w centrum handlowym w ciągu ostatnich lat.

Stało się to bardziej popularne w ciągu ostatnich kilku lat po pojawieniu się Tasty BBQ & Beer Bar, popularnej restauracji z grillem i grillem.

„To tutaj bardzo powszechna rzecz. Na początku byliśmy źli, ale teraz jesteśmy do tego przyzwyczajeni” – powiedział pracownik Tasty BBQ & Beer Bar, który poprosił o zachowanie anonimowości.

„Jeśli ktoś zatrzyma się na parkingu Panago, niezależnie od tego, czy jest to nasz klient, czy nie, pracownik sklepu zapuka w przednią szybę, nakrzyczy na niego lub pójdzie za nim do sklepu, który odwiedził, i każe przestawić samochód ,” powiedziała.

Powiedziała Aktualności Pewnego razu pracownik Panago zapisał numer rejestracyjny samochodu zaparkowanego w miejscu, w którym się znajdował, wszedł do ich restauracji i pokazał notatkę każdemu klientowi „prawie na twarzy”.

Innym razem pracownik uderzył w okno Tasty BBQ & Beer Bar, po czym krzyknął, żeby usunęli samochód.

Flaman Fitness w centrum handlowym również miał klientów, których do sklepu śledził pracownik Panago i kazał usunąć samochód.

W pokazanym klipie wideo AktualnościPracownik stanął obok klienta, który płacił jej rachunek przy kasie i poprosił ją o natychmiastowe usunięcie samochodu.

„Była bardzo agresywna… dosłownie prosto w twarz” — powiedział Mike Logan, kierownik sklepu.

„[The customer] Później powiedziała mi: „Chciałam kupić pizzę po przyjściu do twojego sklepu, dlatego tam zaparkowałam, ale nie dała mi sekundy na wyjaśnienie”.

READ  Prezes Tesli Jerome Guillen odchodzi z firmy

Frustracja przy parkowaniu

Niektórzy właściciele sklepów stwierdzili jednak, że podzielają frustrację Panagu związaną z parkowaniem.

W małym centrum handlowym z ograniczoną liczbą miejsc parkingowych parking szybko się zapełnia w porze lunchu i kolacji, a wielu klientów parkuje na miejscach innych firm.

„Nie mogę wypowiadać się w imieniu Panago, ale w naszym przypadku klienci często atakują nas” — powiedział właściciel 4 Stones Vegetable Cuisine, restauracji sąsiadującej z Tasty BBQ & Beer Bar.

„Wielu klientów zachowuje się nierozsądnie. Parkują u nas i jadą gdzie indziej, a kiedy poprosiliśmy ich o przeprowadzkę, niektórzy z nich wykazywali bardzo złe nastawienie.”

Zmęczeni kłótniami i pogonią za klientami, ustawiają pachołki na dwóch z pięciu przydzielonych im parkingów i usuwają je tylko wtedy, gdy kierowca zapewnia ich, że to ich klienci.

„Jednak niektórzy klienci przesunęliby nasz stożek za daleko i zaparkowaliby tam swoje samochody. Niektórzy nawet parkują przed naszym wyjściem ewakuacyjnym z tyłu” – powiedziała, dodając, że laweta może zająć nawet jeden dzień, więc nie jest to naprawdę pomocny.

Ako Wada, właścicielka Tokyo Allure Hair Studio, powiedziała, że ​​jej miejsca parkingowe były zajęte przez innych klientów i musiała uprzejmie poprosić ich o przeniesienie. Ale ponieważ studio jest zamknięte w porze kolacji, jest mniej dotknięte niż restauracje takie jak Panago.

Logan, który ma również przed swoim sklepem tabliczkę przypominającą klientom z innych sklepów, aby nie parkowali tam w godzinach pracy, powiedział, że rozumie, że pracownicy Panago mogą być sfrustrowani parkowaniem, ale jest mu smutno, że sytuacja tak się rozwija.

„Nie mają wystarczającej liczby miejsc parkingowych i każdy próbuje zaparkować samochód na swoim miejscu, co, jak rozumiem, jest trudne” – dodał Logan.

„Zrobili wszystko, co mogli i tak było przez 10 lat, a COVID położył większy stres na wszystkich.

READ  Marzenie pary o przeprowadzce do Vancouver zostaje zniweczone po oszustwie związanym z czynszem

– Ale muszą się uspokoić.

Elise Haynes

„Analityk. Nieuleczalny nerd z bekonu. Przedsiębiorca. Oddany pisarz. Wielokrotnie nagradzany alkoholowy ninja. Subtelnie czarujący czytelnik.”

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *