Stożki drogowe dyktują, gdzie można zaparkować, a czego nie, a klienci są często śledzeni i konfrontowani
Miejsce parkingowe to miejsce parkingowe, prawda?
Cóż, nie, jeśli bywasz lub prowadzisz interesy w małym centrum handlowym na rogu Westminster Highway i Minoru Street w Richmond.
Jeśli rozmawiasz z klientami i właścicielami firm, to nic więcej niż „tylko miejsce parkingowe”, stożki drogowe dyktują, gdzie możesz i nigdy nie możesz parkować.
Od drzwi samochodowych, które wydają się kopać i pluć, po właścicieli firm ścigających innych klientów biznesowych po centrum handlowym, Little Corner Richmond ma wszystko.
Lillian Lee, mieszkanka Richmond, powiedziała, że była zszokowana, gdy pracownik jednej z firm, Panago Pizza, wpadł do środka i zaczął kopać drzwi jej samochodu zaparkowanego przed sklepem.
Powiedział mi: „Chcieliśmy kupić pizzę, ale siedzieliśmy w samochodzie mniej niż minutę wcześniej”. Richmond Aktualnościktóra podzieliła się swoimi doświadczeniami na chińskojęzycznej platformie mediów społecznościowych Little Red Book.
„Jeden z pracowników Panago podbiegł do mojego samochodu i kopnął drzwi samochodu jak szalony. Splunęła też i krzyknęła na mnie i moją mamę, kiedy otworzyliśmy drzwi. Oboje byliśmy zszokowani.”
Kopanie i plucie nigdy się nie zdarzało: właściciel Banago
Właściciel sklepu Panago, Andus Lau, zaprzeczył incydentowi, mówiąc, że „nigdy się nie wydarzył”.
Jeśli tak się stanie, powinni skontaktować się z policją. Czy mają akta policyjne? Prawo kazało Aktualnościdodając, że nie ma wystarczających informacji, aby móc sprawdzić CCTV sklepu.
Kilku innych podzieliło się podobnymi doświadczeniami w sklepie Google Review — kiedy zatrzymali się na tymczasowym parkingu Panago w nagłych wypadkach, twierdząc, że powiedział im to rozgniewany pracownik sklepu.
Lau również zaprzeczył zarzutom, ale przyznał, że w centrum handlowym były „problemy z parkowaniem”.
„Wynajmujemy miejsce, za które zapłaciliśmy i możesz zobaczyć tę linię, a na niej jest„ Panago Pizza ”” – powiedział Lau.
„Nie próbuję się bronić ani nic w tym stylu, ale jeśli zaparkuję w niewłaściwym miejscu i powiemy ci, żebyś się ruszył, jeśli się nie ruszasz, pięć minut, pięć minut, każdego dnia, co myślisz? czujesz?”
„Pokażemy im, żeby sobie poszli… Nie jestem tu, żeby walczyć”.
Spory o parking są powszechne w centrum handlowym
Właściciele sklepów w Strip Mall powiedzieli, że nie byli świadkami incydentu, o którym twierdzi Li Li, ale widzieli zmagania klientów parkujących w niewłaściwych miejscach w centrum handlowym w ciągu ostatnich lat.
Stało się to bardziej popularne w ciągu ostatnich kilku lat po pojawieniu się Tasty BBQ & Beer Bar, popularnej restauracji z grillem i grillem.
„To tutaj bardzo powszechna rzecz. Na początku byliśmy źli, ale teraz jesteśmy do tego przyzwyczajeni” – powiedział pracownik Tasty BBQ & Beer Bar, który poprosił o zachowanie anonimowości.
„Jeśli ktoś zatrzyma się na parkingu Panago, niezależnie od tego, czy jest to nasz klient, czy nie, pracownik sklepu zapuka w przednią szybę, nakrzyczy na niego lub pójdzie za nim do sklepu, który odwiedził, i każe przestawić samochód ,” powiedziała.
Powiedziała Aktualności Pewnego razu pracownik Panago zapisał numer rejestracyjny samochodu zaparkowanego w miejscu, w którym się znajdował, wszedł do ich restauracji i pokazał notatkę każdemu klientowi „prawie na twarzy”.
Innym razem pracownik uderzył w okno Tasty BBQ & Beer Bar, po czym krzyknął, żeby usunęli samochód.
Flaman Fitness w centrum handlowym również miał klientów, których do sklepu śledził pracownik Panago i kazał usunąć samochód.
W pokazanym klipie wideo AktualnościPracownik stanął obok klienta, który płacił jej rachunek przy kasie i poprosił ją o natychmiastowe usunięcie samochodu.
„Była bardzo agresywna… dosłownie prosto w twarz” — powiedział Mike Logan, kierownik sklepu.
„[The customer] Później powiedziała mi: „Chciałam kupić pizzę po przyjściu do twojego sklepu, dlatego tam zaparkowałam, ale nie dała mi sekundy na wyjaśnienie”.
Frustracja przy parkowaniu
Niektórzy właściciele sklepów stwierdzili jednak, że podzielają frustrację Panagu związaną z parkowaniem.
W małym centrum handlowym z ograniczoną liczbą miejsc parkingowych parking szybko się zapełnia w porze lunchu i kolacji, a wielu klientów parkuje na miejscach innych firm.
„Nie mogę wypowiadać się w imieniu Panago, ale w naszym przypadku klienci często atakują nas” — powiedział właściciel 4 Stones Vegetable Cuisine, restauracji sąsiadującej z Tasty BBQ & Beer Bar.
„Wielu klientów zachowuje się nierozsądnie. Parkują u nas i jadą gdzie indziej, a kiedy poprosiliśmy ich o przeprowadzkę, niektórzy z nich wykazywali bardzo złe nastawienie.”
Zmęczeni kłótniami i pogonią za klientami, ustawiają pachołki na dwóch z pięciu przydzielonych im parkingów i usuwają je tylko wtedy, gdy kierowca zapewnia ich, że to ich klienci.
„Jednak niektórzy klienci przesunęliby nasz stożek za daleko i zaparkowaliby tam swoje samochody. Niektórzy nawet parkują przed naszym wyjściem ewakuacyjnym z tyłu” – powiedziała, dodając, że laweta może zająć nawet jeden dzień, więc nie jest to naprawdę pomocny.
Ako Wada, właścicielka Tokyo Allure Hair Studio, powiedziała, że jej miejsca parkingowe były zajęte przez innych klientów i musiała uprzejmie poprosić ich o przeniesienie. Ale ponieważ studio jest zamknięte w porze kolacji, jest mniej dotknięte niż restauracje takie jak Panago.
Logan, który ma również przed swoim sklepem tabliczkę przypominającą klientom z innych sklepów, aby nie parkowali tam w godzinach pracy, powiedział, że rozumie, że pracownicy Panago mogą być sfrustrowani parkowaniem, ale jest mu smutno, że sytuacja tak się rozwija.
„Nie mają wystarczającej liczby miejsc parkingowych i każdy próbuje zaparkować samochód na swoim miejscu, co, jak rozumiem, jest trudne” – dodał Logan.
„Zrobili wszystko, co mogli i tak było przez 10 lat, a COVID położył większy stres na wszystkich.
– Ale muszą się uspokoić.
„Analityk. Nieuleczalny nerd z bekonu. Przedsiębiorca. Oddany pisarz. Wielokrotnie nagradzany alkoholowy ninja. Subtelnie czarujący czytelnik.”