Pole Gwiazd
Bethesda
Wyobraź sobie, że miesiącami pracujesz nad nagrywaniem tekstów, aby poprowadzić nową flagową grę Bethesdy i być może jedną z najważniejszych gier tej generacji na wyłączność Xbox. Potem powiedziano ci: „Właściwie gramy cichego bohatera, jak się okazuje”.
Taka była sytuacja przed którym stoi Elias Toufexis i Sissy Jones, którzy pierwotnie zostali zatrudnieni przez Bethesdę jako męskie i żeńskie głosy stworzonego przez graczy odkrywcy Starfield. Jednak gdzieś po drodze Bethesda zdecydowała, że nie chce powtarzać Fallouta 4 i zamiast tego uciszy swojego bohatera.
Toufexis jest najbardziej znany jako głos Adama Jensena w Deus Ex i niezliczonych innych rolach, podczas gdy Cissy Jones jest również płodna, ponieważ tylko w tym roku zagrała w Baldur’s Gate 3, Remnant 2, Redfall, Jedi Survivor i Destiny 2. Ale na szczęście było to szczęśliwe doświadczenie i koniec dla nich obojga.
Pole Gwiazd
Bethesda
Zamiast po prostu przerwać akcję i pożegnać się, Bethesda zamieniła obu aktorów w dwóch głównych towarzyszy gry NPC, Sama Coe i Andreję, myślę, że ta dwójka lepsza Towarzysze, oczywiście postacie, które wciąż mają tysiące linii w grze. Szczerze mówiąc, prawdopodobnie więcej niż pierwotnie miało prowadzić.
Zostało to ujawnione przez Toufexisa na Twitterze w zeszłym tygodniu, o czym nikt wcześniej nie wiedział, i wspomniał o tym, aby pogratulować Bethesdzie za przyjęcie ich obojga i upewnienie się, że nadal odgrywają ważną rolę w grze, nawet po wydaniu ich oryginalnych sequeli. został zwolniony. Cięcie i inspirowanie lojalności wobec przyszłych projektów:
Wątpię, czy Tovixis i Jones grali dla bohaterów te same głosy, co Sam i Andreja. Jestem całkiem pewien, że nie powinniśmy być kowbojami ani… cóż, nie jestem pewien co do akcentu Andrei. Ponieważ jednak w nadchodzącym rozszerzeniu Shattered Space do Starfield pojawi się więcej treści fabularnych, spodziewam się, że ich praca będzie kontynuowana, ponieważ z pewnością nie pozbędziemy się tylko naszych starych towarzyszy.
To świetna krótka historia i ostatecznie tak, w przypadku gry Bethesdy, myślę, że unikanie głosu postaci gracza było prawdopodobnie ostatecznie słuszną decyzją. Ogólnie rzecz biorąc, nie jestem tego fanem, ale porównując sposób działania Fallouta 4 z innymi grami z serii Fallout i Elder Scrolls, które nie mają dźwięcznego bohatera, myślę, że jest to właściwe wezwanie dla tego typu gier i być może właściwym posunięciem dla Starfield. Oczywiście w Mass Effect potrzebowaliśmy, aby komandor Shepard rzeczywiście miał głos.
Nie możemy się doczekać, co będzie dalej w przypadku Starfield, nawet jeśli jest trochę zapomniane wśród sześciu ostatnich nominowanych do GOTY.
Chodź za mną Na Twitterze, Wątki, youtube, I Instagrama.
Sięgnij po moje powieści science fiction Seria Bohater Zabójca I Trylogia Ziemi.
„Zła entuzjasta podróży. Irytująco skromny ćpun internetu. Nieprzepraszający alkoholiczek”.