Amazon, Netflix, Marvel i Ikea kibicują Piqué Diss Track Shakiry

Amazon, Netflix, Marvel i Ikea kibicują Piqué Diss Track Shakiry

Bycie Gerardem Pique jest teraz do bani.
zdjęcie: Manu Fernandeza (AP)

Nowa piosenka Shakiry uderzająca w byłego chłopaka Gerarda Pique i jego nową prasę rozprzestrzeniła się w hiszpańskich mediach społecznościowych lotem błyskawicy w tym tygodniu, co skłoniło niektóre z najbardziej znanych marek na świecie do kibicowania jej.

45-letni Kolumbijczykingera Piosenka bez tytułu z DJ BizarrapShakira: The Buzz Music Sessions Cz. 53”, trafił do internetu w czwartek, Bicie rekordów YouTube’a Najczęściej odtwarzana nowa latynoska piosenka w historii platformy. Hiszpańska piosenka jest bezpośrednim, bezpośrednim wypaleniem Pique, jej 35-letniego partnera od ponad dekady i ojca jej dwójki dzieci. Zasadniczo jest dramat, a potem jest nowa piosenka Shakiry, która jest dramatem o sterydach.

W piosence Shakira wymienia Pique, byłego hiszpańskiego piłkarza FC Barcelona, ​​debiutanta, który nie mógł sobie poradzić z wilkiem takim jak ona. Z tego powodu piosenkarka twierdzi, że jej były mąż jest z dziewczyną, która wygląda tak samo jak on. W tym przypadku jest to 23-letnia Clara Xia, która również nie unika gniewu Shakiry. Chociaż Shakira nie odnosi się bezpośrednio do niej po imieniu, śpiewa, że ​​Piqué wymienił Rolexa na zegarek Casio i Ferrari na Renault Twingo.

Shakira || Sesje muzyczne BZRP #53

„Jest jeden krok od miłości i nienawiści. Posłuchaj mnie, nie wracaj tutaj”, śpiewa Shakira. „Zero niechęci, kochanie. Życzę ci wszystkiego najlepszego z moim rzekomym następcą.

Brands szybko zauważył, że piosenka rozpowszechniła się w głównym nurcie w Hiszpanii i szybko dołączył do rozmowy, cytując zapadające w pamięć słowa piosenki i zmieniając jej przeznaczenie w memach, reklamach produktów i nie tylko. Hiszpański marketer Itziar Oltra Zebrano obszerny temat Na Twitterze z wzmiankami. Niektóre posty społecznościowe próbowały zażartować, ale nie trafiły w sedno, podczas gdy inne rozśmieszyły mnie na głos.

„Las mujeres ya no lloran, las mujeres facturan” lub „Kobiety już nie płaczą, wysyłają rachunki” w celu promocji Pchli worek Na Amazon Prime w Hiszpanii. Hiszpańska Ikea również zainspirowała się tą piosenką i wykorzystała ją do promocji swoich pudełek na akta za 0,50 euro, które są, Boże, dotykowe.

Kliknij, aby przejrzeć niektóre z najzabawniejszych i najzabawniejszych postów społecznościowych marek, które są orędownikami królowej „biodra nie kłamią”, takich jak Netflix, Lidl, Google, Marvel i Casio.

READ  Fan rzuca pas balastowy Cody'ego Rhodesa, Rhodes drażni krągłość obcasów?

Luna Nunez

"Gracz. Introwertyk. Rozwiązujący problemy. Twórca. Myśliciel. Przez całe życie ewangelista żywności. Orędownik alkoholu."

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *