Aktualizacja programisty Homeworld 3 wprowadza „warstwę smakową”

Aktualizacja programisty Homeworld 3 wprowadza „warstwę smakową”

Homeworld i jego kontynuacja były strategiami czasu rzeczywistego, które utkwiły w pamięci głównie ze względu na atmosferę, jaką udało im się stworzyć poprzez dialogi, wybór muzyki i niesamowite projekty statków. W myślach opisałem nadchodzącą kontynuację Homeworld 3 jako „więcej tego samego, ale lepiej wyglądającą”, nie zastanawiając się nad tym zbytnio.

Nowa aktualizacja programistyczna od deweloperów z Blackbird Interactive nie tyle udowadnia, że ​​się mylę, ile zawiera szczegółowe informacje na temat tego, co naprawdę oznacza „lepszy wygląd” – jednocześnie ekscytując się nową „warstwą smakową” dla statków do statków Komunikacja.

Po pierwsze, post zawiera bardzo krótki przegląd przerywników filmowych Homeworld 3, który został wcześniej wprowadzony po raz pierwszy i zawiera „postacie w pełnym 3D z synchronizacją ruchu warg w języku angielskim”.


Później przygląda się biomom, oświetleniu statku-matki, mgławicom i całej pracy związanej z „doprowadzeniem„ terenu ”do bitwy kosmicznej” w Homeworld 3.

„W Homeworld 3 będziesz stoczyć sprawiedliwą część bitew w zimnym, ciemnym miejscu” – czytamy w poście. „Ale [Physical Based Rendering] Pozwala nam tworzyć poziomy, z których każdy ma swoją unikalną tożsamość wizualną i niemal realistyczny realizm. Będziesz dowodzić flotami na orbicie nisko nad planetami lub eksplorować starożytne ruiny unoszące się nad wzburzonym morzem chmur. I w każdym z tych środowisk materiały twojego statku będą wchodzić w interakcje ze światłem z poziomem realizmu, który, szczerze mówiąc, wydaje się trochę onieśmielający (tak, jestem tu trochę stronniczy).


Wszystko to brzmi zachęcająco, ale jakoś najbardziej kręci mnie radiowa paplanina. Kiedy w Homeworld 3 wydawane są polecenia jednostkom, zareagują one głośno na dwa sposoby. Pierwszym jest dowódca statku, który będzie „krótki, wyraźnie słyszalny ze wszystkich odległości” i przekaże graczowi informacje zwrotne na temat sytuacji. To jest „warstwa informacyjna”. Potem pojawi się drugi głos, oficer taktyczny statku, który wygłosi „kontekstowe wypowiedzi konwersacyjne”, których gracze nie usłyszą, chyba że umieścisz kamerę w zasięgu. Ta „warstwa smakowa” ma na celu uczłowieczenie twoich jednostek.

READ  Plotki o AirPods 3: nowe słuchawki douszne Apple mogą jeszcze pojawić się w tym roku

Warto zauważyć, że jednostki będą rozmawiać ze sobą, a nie z tobą jako wszechwiedzącym dowódcą, i będą rozmawiać o tym, co się dzieje. Możesz wpaść w środek rozmowy, przybliżając pole bitwy.


Obejrzyj te filmy i Przeczytaj pełną aktualizację dla programistów Uświadamia mi to: może Homeworld 3 to bardziej Homeworld, ale lepiej wygląda i brzmi lepiej, ale o mój Boże, co to byłaby za gratka, gdyby to była prawda. Blackbird ma wystartować w lutym 2024 roku.

Randolph Howe

„Zła entuzjasta podróży. Irytująco skromny ćpun internetu. Nieprzepraszający alkoholiczek”.

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *