2023 BMW M 1000 RR POWRÓT DO Malezji

2023 BMW M 1000 RR POWRÓT DO Malezji

Jego cena jest wysoka i wynosi 62 000 dolarów.

W świecie superbike’ów BMW S 1000 RR często wyróżnia się jako świecąca gwiazda. Stał się punktem odniesienia dla współczesnych osiągów i zajmuje wysoką pozycję w świecie motocykli wyczynowych. Jednak wprowadzenie M 1000 RR udowadnia, że ​​zawsze jest miejsce na ulepszenia, nawet jeśli jesteś na szczycie gry. Uderzające jest to, że BMW udało się wynieść M 1000 RR ponad S 1000 RR.

Oczywiście, jeśli chodzi o te wspaniałe ulepszenia, mają one wysoką cenę. W rzeczywistości M 1000 RR jest jednym z najdroższych dostępnych obecnie motocykli. Kiedy trafi na rynek malezyjski, będzie wart 289 500 RM, co przekłada się na około 62 000 dolarów. Warto zauważyć, że ceny mogą się znacznie różnić w zależności od rynku. Na przykład w Stanach Zjednoczonych sugerowana przez producenta cena detaliczna (MSRP) modelu M 1000 wynosi 37 990 USD, co czyni go przystępnym cenowo dla amerykańskich rowerzystów. Globalne różnice cen z pewnością dodają ciekawego wymiaru światu motocykli.

Porozmawiajmy teraz o pakiecie M Competition, który przenosi M 1000 RR na zupełnie nowy poziom. Zawiera kilka świetnych ulepszeń, które docenią entuzjaści. Wyróżniającą się cechą jest nowy wahacz z anodyzowanego aluminium, będący cudem technicznym, który zmniejsza jego wagę o prawie pół funta (220 gramów). Ponadto pakiet obejmuje dźwignie hamulca i sprzęgła M, a także osłonę dźwigni hamulca, łańcuch wytrzymałościowy M i podnóżek M Rider. Naturalnie koła M Carbon podnoszą poziom M 1000 RR i zmniejszają masę nieresorowaną, co skutkuje lepszym prowadzeniem i reakcją na drodze lub torze.

BMW M 1000 RR w dalszym ciągu zachwyca imponującą konstrukcją nadwozia, precyzyjnie dostosowaną do wymagań toru wyścigowego. Podtrzymuje chłodzony cieczą, czterosuwowy silnik rzędowy S 1000 RR o pojemności 999 cm3, teraz chroniony przez osłonę silnika M zapewniającą większą trwałość. Innowacyjna technologia BMW ShiftCam, która zapewnia zmienne sterowanie wałkiem rozrządu, jest kamieniem węgielnym wydajności tego silnika. Technologia ta poprawia osiągi w różnych zakresach obrotów, generując 212 koni mechanicznych przy 15 000 obr/min i 79 lb-ft (113 Nm) momentu obrotowego przy 11 000 obr/min.

READ  Wcześniejszy dostęp do Amazon Prime: Apple TV 4K w najlepszej cenie w historii, za 104,49 USD

Co więcej, M 1000 RR posiada duży 6,5-calowy wyświetlacz TFT, a także interfejs OBD dla standardowego M GPS-Laptriggera. Jeśli rowerzyści chcą dodać swojemu motocyklowi osobisty charakter, BMW oferuje wybór opcjonalnych akcesoriów. Należą do nich trzy różne typy szyb przednich, rejestrator danych M i zestaw osłon M. Co więcej, superbike zachowa swoją charakterystyczną kolorystykę: Light White, Racing Blue Metallic i Racing Red.

Czytaj więcej

Randolph Howe

„Zła entuzjasta podróży. Irytująco skromny ćpun internetu. Nieprzepraszający alkoholiczek”.

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *