Umowa Spotify dla księcia Harry’ego i Meghan Markle prawdopodobnie dobiegnie końca – Różne

Umowa Spotify dla księcia Harry’ego i Meghan Markle prawdopodobnie dobiegnie końca – Różne

Ekskluzywna umowa Spotify na podcast z księciem Harrym i Meghan, księżną Sussex, prawdopodobnie dobiegnie końca – ponieważ para wykonała tylko jeden program w ramach umowy, różnorodny Potwierdził.

Przedstawiciele Spotify i Archewell Audio, rady ds. produkcji podcastów pary, odmówili komentarza.

Według źródła zaznajomionego z sytuacją, książę Harry i Meghan Markle chcieli odejść od ekskluzywnej dystrybucji Spotify, aby znaleźć nowy dom dla swoich projektów audio.

Inne źródło powiedziało, że Spotify spodziewało się więcej treści od Archewell Audio – zauważając, że prawie trzy lata po podpisaniu umowy dostarczyli tylko jedną serię, stawiając ogólną umowę w zawieszeniu. Ten program to „archetypy” Markle’a, dekonstruujące historię społecznych stereotypów na temat kobiet, który miał swoją premierę w sierpniu 2022 roku i zajął pierwsze miejsce na listach przebojów firmy w wielu krajach.

The Wall Street Journal poinformował, że Archewell Audio po raz pierwszy podpisał ekskluzywną umowę na strumieniowanie audio ze Spotify pod koniec 2020 roku, w ramach umowy o wartości około 20 milionów dolarów. Misją firmy jest „tworzenie programów, które podnoszą na duchu i bawią widzów na całym świecie”, a także „podkreślanie różnych perspektyw i głosów” oraz „budowanie społeczności poprzez wspólne doświadczenia, historie i wartości”.

Innym z głośnych ekskluzywnych podcastów Spotify był Barack i Michelle Obamas, który zakończył się rok temu. W tym przypadku Spotify powiedział, że odmówił odnowienia umowy; Źródła podają, że Obamowie chcieli, aby ich podcasty były rozpowszechniane jak najszerzej, a nie wyłącznie na Spotify. Następnie wysokie piętro pary zawarło umowę pierwszeństwa z Audible.

Spotify ogłosiło na początku tego miesiąca, że ​​zwolni 200 pracowników w ramach restrukturyzacji swojej działalności związanej z podcastingiem. Nastąpiło to po odejściu wcześniej w roku Dawn Ostroff, dyrektora ds. Treści i reklamy, który wcześniej kierował biznesem podcastów Spotify. Rehash podcastów firmy ma na celu zwiększenie naszej „koncentracji na milionach twórców, którzy budują odbiorców i biznes na naszej platformie”, napisał w notatce do pracowników Sahar Al-Habashi, wiceprezes Spotify i szef działu podcastów. Dodała, że ​​Spotify pozostaje „zaangażowany w oryginalne programy”.

READ  'Niebezpieczeństwo!' Mistrz Mattia Roach przegrywa 23 passy o 1 dolara

Źródło zaznajomione z sytuacją powiedziało, że zbliżający się koniec umowy Archewell Audio ze Spotify nie miał nic wspólnego z restrukturyzacją grupy podcastów.

Luna Nunez

"Gracz. Introwertyk. Rozwiązujący problemy. Twórca. Myśliciel. Przez całe życie ewangelista żywności. Orędownik alkoholu."

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *