Tesla twierdzi, że jej szef prawny w rzeczywistości nigdy nie odszedł

Tesla twierdzi, że jej szef prawny w rzeczywistości nigdy nie odszedł

Zdjęcie artykułu zatytułowanego Tesla twierdzi, że jego szef prawny nigdy nie odszedł

obrazek: Tesla

Tesla mówi, że jej główny prawnik wciąż jest w pobliżu, Floryda pogarsza życie wszystkim, a GM widzi możliwości na rynku w tak zwanej Europie. Wszystko to i więcej w poranna zmiana Na czwartek 18 sierpnia 2022 r.

pierwsza prędkość: Tesla zaprzeczył, że jej szef prawny opuścił budynek

Wczoraj, Bloomberg wspomniany Że David Searle, pełniący obowiązki dyrektora prawnego Tesli, odszedł z firmy. Searle nadzorował dochodzenie w sprawie łańcucha dostaw firmy, w szczególności pozyskiwania szkła, które miało doprowadzić do zwolnienia pracowników Tesli. Ale firma ma swoją własną wersję historii: „Noah uh”. także iROM Bloomberg:

Tesla Inc. odmowa. W środę poinformowano, że rozstała się z szefem wydziału prawa, który kieruje wewnętrznym dochodzeniem w sprawie zamówień u producenta samochodów elektrycznych.

Trzy osoby zaznajomione z tą sprawą powiedziały Bloombergowi, że David Searle odszedł ze stanowiska głównego prawnika Tesli niecały miesiąc temu. Ale Tesla zaprzeczył raportowi w tweecie później w środę po południu, a profil Searle na LinkedIn pokazał, że nadal był w Tesli. Nie było jasne, czy Searle został przeniesiony w firmie.

„Ten artykuł z Bloomberga jest błędny” – powiedział Tesla w tweecie. „David Searle nigdy nie opuścił Tesli”.

„Bloomberg!” Powiedziałem: Nieograniczone fakty!
W tym raju, który pochyla się nad nami – ze źródłami, które publikujesz –
Poinformuj pracodawcę firmy, jeśli w ramach jego otwartych lobby
Stracisz świętego adwokata w imieniu Davida Searle.
Sprawdź rzadkiego i znakomitego prawnika o nazwisku David Searle.

Drugi TeslaNigdy po dzisiejszym dniu.

drugi bieg: Podróże lotnicze są złe, bo Floryda jest zła

Floryda jest popularnym miejscem wakacyjnych podróży, więc jej niebo jest zazwyczaj czarne od stad samolotów pasażerskich. Ale stan ten jest także domem dla ograniczonej wojskowej przestrzeni powietrznej, wystrzeliwania rakiet i wielu fal sztormowych – wszystko to niszczy plany lotów. Z Dziennik Wall Street:

Linie lotnicze przylatujące i wylatujące z Florydy w ostatni weekend miały mnóstwo pieniędzy na latanie.

Nad Zatoką Meksykańską ćwiczenia wojskowe nałożyły ograniczenia na przestrzeń powietrzną dla lotów próbujących lecieć na wschód i na zachód. Burza zagraża ważnej drodze nad Zatoką. Brak personelu w Centrum Kontroli Ruchu Lotniczego w pobliżu Jacksonville ograniczył ruch na linii północ-południe.

Pocisk kosmiczny ma wystrzelić nad Atlantykiem, tymczasowo blokując drogi na wschód.

To tor przeszkód na Florydzie, zamazujący przestrzeń powietrzną nad niektórymi z najpopularniejszych miejsc wakacyjnych w USA i powodujący problemy z podróżowaniem po pozostałej części kraju.

W całym kraju średnio jedna piąta codziennych lotów była opóźniona w celu dotarcia do miejsc docelowych w pierwszych sześciu miesiącach 2022 r. Prawie wszystkie główne huby na Florydzie radziły sobie gorzej, w tym Miami, Orlando i Palm Beach, zgodnie z danymi firmy FlightAware. Wskaźniki odwołań były również wyższe od średniej krajowej na lotniskach obsługujących Tampa Bay, Fort Myers i kilka innych węzłów lotniczych na Florydzie.

FAA przypisała około 1,6 miliona minut opóźnienia inicjatywom zarządzania ruchem, takim jak stacje naziemne w Centrum Kontroli Ruchu Lotniczego w pobliżu Jacksonville – ten sam obiekt, który został wskazany jako punkt zakłóceń – w ciągu pierwszych sześciu miesięcy roku. To ponad czterokrotnie więcej niż opóźnienia związane z lokalizacją Jacksonville w 2019 roku.

As always, the Florida swamp is cause for all evils in this world. Also, it’s too humid. Not sure which is worse.

3rd Gear: GM Wants To Give This Whole ‘Europe’ Thing Another Go

GM has, historically, Niewiele zrobiono w Europie. teraz ona chce wrócić, mając nadzieję, że jej samochody elektryczne zaspokoją wyrafinowane europejskie gusta lepiej niż jakiekolwiek Silverado. Ale to jest firma Gotowy Dla tego? Według analityków prawdopodobnie nie. Z Wiadomości z Detroit:

Pięć lat po wyjściu z rynku europejskiego General Motors zastanawia się, jak powrócić jako gracz na rynku pojazdów elektrycznych.

Eksperci twierdzą, że ten ruch ma sens, ale aby odnieść sukces w obszarze, w którym od lat boryka się z trudnościami – zwłaszcza w ciągu ostatnich 20 lat posiadania – będzie potrzebny plan gry, aby sprzedawać i serwisować odpowiednie typy pojazdów elektrycznych dla tego rynku. Eksperci przewidują, że stworzenie planu i sieci dystrybucji będzie wymagało czasu, co doprowadzi do szerszego powrotu GM do drugiej połowy dekady.

„Jeśli spojrzysz na ich ślad produkcyjny pojazdów elektrycznych w oparciu o to, co wiemy teraz, nie będą one w stanie obsłużyć znaczącego wejścia do Europy przed końcem dekady” – powiedziała Stephanie Brinley, główny analityk w S&P Global. Mobilność. „Nie sądzę, że naprawdę mówimy o krótkoterminowym scenariuszu”.

Sukces w Europie może również oznaczać inny asortyment produktów dla General Motors. Aż chcę zobaczyć Hummer EV Próbując poruszać się po wąskich włoskich uliczkach, nie wyobrażam sobie, by ktokolwiek chciał być tym, który nawiguje.

Czwarty bieg: Galaretka nie jest zbyt gorąca

Geely to ogromna globalna firma, ale ta wielkość może szybko stać się ciężarem w obliczu zakłóceń w łańcuchu dostaw i spadku wydatków konsumenckich wywołanego inflacją. Firma odczuwa w tej chwili ciepło światowej gospodarki, ale twierdzi, że wkrótce pojawi się ich liczba. Z czasy finansowe:

Chiński producent samochodów Geely Auto powiedział, że jego zysk zmniejszył się o ponad połowę, ponieważ niedobory półprzewodników i ograniczenia Covid-19 uderzyły w popyt na pojazdy i zakłóciły produkcję.

Grupa podała w czwartek, że zysk przed opodatkowaniem spadł o 55 procent do 1,3 miliarda renminbi (191 milionów dolarów) w pierwszych sześciu miesiącach roku, w porównaniu z tym samym okresem w 2021 roku. Całkowita sprzedaż pojazdów spadła o 3 procent do 613 845, chociaż przychody wzrosły o 29 procent. do 58,2 miliarda renminbi.

Sprzedaż samochodów osiągnęła jedną trzecią rocznego celu 1,65 miliona pojazdów, ale grupa spodziewała się, że popyt odbuduje się w drugiej połowie roku i zapowiedziała, że ​​zamierza osiągnąć swój cel.

Dyrektor generalny Jean Jiayue powiedział, że producent samochodów stanął w obliczu „znacznego zakłócenia łańcucha dostaw, szczególnie w pierwszej połowie 2022 r. dzięki sporadycznym wybuchom epidemii”.

O ile wszyscy marzymy o prowadzeniu doskonałej firmy samochodowej, skupionej na entuzjastach, nie zazdroszczę teraz ludziom za kulisami żadnego producenta samochodów. To trudny czas na sprzedaż samochodów.

Piąty bieg: Pracownicy Harley-Davidson dostają lepsze wynagrodzenie w nowym kontrakcie

negocjacje kontraktu Rzadko wydaje się to zabawnym procesemAle Harley-Davidson i jego pracownicy mogą teraz odejść od stołu zadowoleni – podpisując umowę, z której obie strony wydają się zadowolone. Co najważniejsze, wyeliminował wielopoziomowy system wynagrodzeń oparty na kadencji. Z Reuters:

Harley-Davidson Inc (HOG.N) i pracownicy związkowi w zakładzie w Yorku w Pensylwanii głosowali we wtorek wieczorem za ratyfikacją pięcioletniego porozumienia w sprawie podwyżki płac i poprawy świadczeń dla pracowników fabryki.

Międzynarodowe Stowarzyszenie Machinists and Aerospace Workers (IAM), które reprezentuje 1300 pracowników Harleya i 2500 pracowników Boeinga, stwierdziło w oświadczeniu, że elastyczność członków zapewniła lepszą umowę. Pracownicy Unii jednogłośnie głosowali za odrzuceniem wstępnej umowy między Harleyem a urzędnikami IAM w czerwcu.

Związek nie przedstawił wszystkich zmian w umowie, ale powiedział, że porozumienie zakończyło dwupoziomowy system płac, w którym pracownicy otrzymywali o 5 USD za godzinę mniej niż pracownicy poziomu 1 zatrudnieni przed 2010 r.

„Solidarność się opłaciła, a członkowie wygrali razem tego dnia, eliminując dwupoziomowy system wynagrodzeń” – powiedział w oświadczeniu Kermit Forbes, przedstawiciel okręgu IAM.

Nowa struktura płac nie została opublikowana w Internecie, ale wystarczy, aby zatrzymać pracowników Harley-Davidson w fabrykach produkujących motocykle. Możesz być pewien, że Twój CVO Electra Road Street Wide Tri Glide wciąż nadchodzi.

Tył: Crotoan

READ  „Wyjazd do Kanady”: kryzys pracy w Indiach irytuje młodych ludzi

Elise Haynes

„Analityk. Nieuleczalny nerd z bekonu. Przedsiębiorca. Oddany pisarz. Wielokrotnie nagradzany alkoholowy ninja. Subtelnie czarujący czytelnik.”

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *