Tesla Model S w kratkę vs. Ferrari SF90 vs. Wyścig Porsche 911 Turbo S Drag Race jest bliżej niż myślisz

Tesla Model S w kratkę vs.  Ferrari SF90 vs.  Wyścig Porsche 911 Turbo S Drag Race jest bliżej niż myślisz

Tesla jest najpotężniejszym z grupy, ale także najcięższym.

Brytyjski kanał YouTube Carwow jest znany z imponujących filmów o wyścigach dragsterów, a ten najnowszy film nie jest inny, ponieważ stawia w pełni elektryczną Teslę Model S Plaid naprzeciw dwóm najszybszym supersamochodom ICE na rynku: Ferrari SF90 i Porsche 911 Turbo S.

Z napędem na wszystkie koła i ogromną mocą 1020 koni mechanicznych, amerykański elektryczny sedan jest najmocniejszym samochodem na linii, ale także najcięższym, ważącym 4828 funtów (2190 kg).

Jak na dwudrzwiowy, napędzany gazem supersamochód, niesamowite Ferrari SF90 jest napędzane silnikiem hybrydowym o mocy 1000 KM, który łączy 4,0-litrowy silnik V8, ośmiobiegową dwusprzęgłową skrzynię biegów i trzy silniki elektryczne — jeden w skrzyni biegów. I dwa na przedniej osi, dzięki czemu jest to wydajny napęd na wszystkie koła.

Z całej trójki włoskie coupe jest najlżejsze, przechylając szalę na 3527 funtów (1600 kg) dla podstawowego wariantu specyfikacji (wersje Assetto Fiorano ważą 3461 funtów lub 1570 kg). Porsche 911 Turbo S zajmuje drugie miejsce w kategorii wagowej i waży 1640 kg, ale jest też najsłabszym z całej trójki, z mocą 650 KM dostarczaną przez zamontowany z tyłu sześciocylindrowy silnik typu bokser o pojemności 3,7 litra. .

911 jest również wyposażone w napęd na wszystkie koła, ale jest to tradycyjny typ, z przednimi kołami napędzanymi spalaną benzyną, a nie elektrycznością.

Co zaskakujące, najmocniejszy samochód na filmie — Tesla Model S Plaid — jest najtańszym z całej trójki i ma największą liczbę miejsc siedzących. W USA Plaid zaczyna się od 108 490 USD, Porsche 911 Turbo S zaczyna się od 230 400 USD, a Ferrari SF90 Stradale MSRP 528 765 USD.

Ale dość o specyfikacjach i cenach. Obejrzyj wideo u góry strony, a następnie daj nam znać, co myślisz w sekcji komentarzy poniżej.

READ  OnePlus Nord 3: Sorry, Galaxy i Pixel – nic nie powstrzyma nowego zabójcy flagowców z Androidem!

Randolph Howe

„Zła entuzjasta podróży. Irytująco skromny ćpun internetu. Nieprzepraszający alkoholiczek”.

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *