Producenci samochodów wiedzieli, że dostęp bezkluczykowy ułatwia kradzież samochodów

Producenci samochodów wiedzieli, że dostęp bezkluczykowy ułatwia kradzież samochodów

Dzień dobry! To znaczy, jest poniedziałek, 26 lutego 2024 roku Poranna zmianaTwój codzienny raport na temat najważniejszych nagłówków motoryzacyjnych z całego świata, w jednym miejscu. Oto ważne historie, które musisz znać.

Pierwszy bieg: Eksperci ostrzegają przed wadami otwierania pojazdu bez kluczyka

Można by pomyśleć, że dostęp bezkluczykowy jest włączony Twój nowy luksusowy samochód To najwspanialszy wynalazek wszechczasów Dzięki temu bardzo łatwo jest wskoczyć do samochodu I wyjdź na drogę. Ale czy wiesz, że rzeczywiście tak było Wiąże się to ze zwiększoną liczbą kradzieży samochodów W zeszłym roku? Co gorsza, producenci samochodów najwyraźniej ostrzegali, że może się to zdarzyć.

Według The Verge eksperci od ponad dekady ostrzegają dyrektorów branży motoryzacyjnej przed zagrożeniami związanymi z inteligentnymi kluczami. Nowy raport z opiekun. Brytyjski portal podał, że przemysł samochodowy „zignorował ostrzeżenia”, co obecnie doprowadziło do „gwałtownego wzrostu” kradzieży samochodów. Według opiekun:

Raport badaczy z Uniwersytetu Kalifornijskiego i Uniwersytetu Waszyngtońskiego z 2011 roku ostrzegał, że może zostać przeprowadzony atak na oprogramowanie nowoczesnego samochodu, kierujący „zaatakowanym pilotem samochodowym do otwarcia drzwi”. [and] dynamizować.”

Artykuł autorstwa Stephena Masona, specjalisty radcy prawnego [sic] W artykule Electronic Evidence and Interception of Communications, Computer Law and Security Review ostrzegł w kwietniu 2012 r., że systemy bezkluczykowe mogą zostać „skutecznie osłabione” i jeśli producenci nie poprawią konstrukcji, samochody zostaną skradzione bez włamania.

Serwis ostrzegał, że nikt Próba kradzieży samochodu Wyposażone w funkcję otwierania bezkluczykowego, wystarczy, że położą ręce na urządzeniu zwanym emulatorem, który następnie pomoże im wyjść za pomocą Twojego Samochód za około 20 sekund.

Chociaż branżę oskarżono o „niewiedzę” w tej kwestii, brytyjska organizacja handlowa stwierdziła, że ​​„nie zawiodła w zakresie bezpieczeństwa”, lecz zamiast tego wzięła udział w „wyścigu zbrojeń” ze złodziejami samochodów.

READ  Ten sklep spożywczy w Seal Cove pozostaje wierny przeszłości, patrząc w przyszłość

Teraz producenci samochodów rezygnują z tego Zainwestuj w lepszą technologię Aby chronić najnowsze modele. W rzeczywistości firmy, w tym Jaguar Land Rover, zainwestowały ponad 10 milionów funtów (około 12,7 miliona dolarów) w ulepszenia zabezpieczeń niektórych z najczęściej kradzionych modeli. Do szczególnie wrażliwych pojazdów firmy należą modele Range Rover wyprodukowane w latach 2018-2022.

Drugi bieg: Ford wydaje nakaz zaprzestania sprzedaży ciężarówek Lightning

Po Rok 2022 jest smutny I 2023 dla kontroli jakości W firmie Ford, w której wycofano wszystkie rodzaje pojazdów z wszelkiego rodzaju problemów, wydaje się, że problemy te nadal występują w Blue Oval. Teraz producent Mustanga wydał nakaz wstrzymania sprzedaży swojego samochodu Pickup elektryczny F-150 Lightning Ciężarówka ze względu na nieujawniony problem z jakością.

Zwrócono nam uwagę na zlecenie zatrzymania sprzedaży Ludzie w Wiadomości samochodowe, dotyczy samolotów F-150 Lightning 2024. Jak podał serwis:

Nakaz zatrzymania statku Lightning wszedł w życie 9 lutego, powiedział Automotive News rzecznik Forda, i nie jest jasne, kiedy zostanie zniesiony. Rzecznik powiedział, że producent samochodów kontynuuje produkcję Lightningów w swoim centrum pojazdów elektrycznych Rouge w Dearborn w stanie Michigan.

„W tym tygodniu rozpoczęliśmy wysyłkę do dealerów pierwszego z naszych nowo zaprojektowanych pickupów F-150” – podała firma w oświadczeniu. „Dostawy MY24 Lightnings rozpoczęły się w zeszłym miesiącu. Oczekujemy, że dostawy wzrosną w nadchodzących tygodniach, ponieważ w momencie premiery przeprowadzimy kompleksowe kontrole jakości, aby mieć pewność, że nowe F-150 spełnią nasze wysokie standardy i zadowolą klientów.”

Choć Ford jest przekonany, że dostawy jego elektrycznej ciężarówki rozpoczną się ponownie w nadchodzących tygodniach, amerykański producent samochodów już rozpoczął dostawy. F-150 o napędzie gazowym 2024. Chociaż produkcja nowej ciężarówki rozpoczęła się pod koniec ubiegłego roku, Ford w końcu rozpoczął produkcję ciężarówek w swoim zakładzie w Michigan.

Praktyka zatrzymywania nowych modeli przed wysłaniem ich do dealerów nie wydaje się „nie niczym niezwykłym”. Wiadomości samochodowe. Praktykę tę często przekształca się w sytuację, gdy a Kwestia łańcucha dostaw Powoduje to, że niektóre części docierają z opóźnieniem i są instalowane w nowych ciężarówkach w ostatniej chwili.

READ  Harmonogram wystrzeliwania satelitów Amazona stawia go prawie 4 lata za Starlink

Trzeci bieg: Toyota wydłuża okres wstrzymywania produkcji ze względu na aferę emisyjną

Po spotkaniu z muzyką w Japonii Za nieudane testy emisji Od jednej ze swoich spółek zależnych Toyota ma teraz Przedłużenie zatrzymania produkcji W dwóch swoich fabrykach w Japonii Skala skandalu Zaczyna się ujawniać.

według Raport ReutersaToyota przedłużyła w tym tygodniu przestój w produkcji, który rozpoczął się 29 stycznia 2024 r. Teraz dwie linie w fabryce prowadzonej przez Toyota Industries pozostaną zamknięte najwcześniej do 4 marca. Jak podał Reuters:

Zawieszenie będzie kontynuowane na jednej linii w fabryce Toyota Auto Body w Inabe w prefekturze Mie, gdzie produkcja obejmuje pickupy Alphard i Vellfire, oraz na jednej linii w głównej fabryce Gifu Auto Body w prefekturze Gifu, gdzie produkcja obejmuje ciężarówkę HiAce.

Ostatnia walka Toyoty z przepisami dotyczącymi emisji dotyczy silników produkowanych przez jej spółkę zależną Toyoty w Japonii. W zeszłym tygodniu wyszło na jaw, że firma oszukiwała podczas testów emisji spalin dla silników Diesla stosowanych w samochodach Toyoty Ciężarówki Hiace I Auto terenowe SUV Prado.

Skandal związany z emisjami gazów cieplarnianych to już drugi raz, kiedy spółka zależna Toyoty została uznana za winną oszukiwania podczas testów. W zeszłym roku wspierany przez Toyotę Daihatsu został zmuszony do zaprzestania wysyłki i sprzedaży niektórych modeli po odkryciu tego Firma sfałszowała wyniki testów zderzeniowych Od ponad 30 lat.

Czwarty bieg: amerykańscy producenci samochodów sprzeciwiają się importowi chińskich samochodów elektrycznych

Jeśli jest jedna rzecz, która łączy każdego amerykańskiego producenta samochodów, jest nią wspólny strach przed tym, co by się stało, gdyby tak się stało Dozwolone dla chińskich producentów samochodów Sprzedawać swoje budżetowe samochody elektryczne tutaj, w krainie wolności. Teraz amerykański przemysł samochodowy wezwał rząd do wprowadzenia zakazu Import tych modeli przez MeksykWiele chińskich firm samochodowych planuje rozwój w nadchodzących latach.

READ  Sieć kanapek Jimmy John's rozszerza działalność na Kanadę

Według raportu ReutersaAmerykańska grupa proindustrialna ostrzegła, że ​​import tanich chińskich samochodów elektrycznych przez Meksyk może „zagrozić rentowności amerykańskich firm samochodowych”. W związku z tym grupa wzywa rząd do zakazania importu takich modeli. Jak wyjaśnia Reuters:

„Wprowadzenie tanich chińskich samochodów – które są tak tanie, ponieważ są mocno wspierane i finansowane przez chiński rząd – na rynek amerykański może zakończyć się wydarzeniem na poziomie wyginięcia dla amerykańskiego sektora motoryzacyjnego” – stwierdził Alliance for American Manufacturing w swoim raporcie. raport.

Grupa uważa, że ​​Stany Zjednoczone powinny podjąć działania, aby uniemożliwić samochodom i częściom produkowanym w Meksyku przez firmy z siedzibą w Chinach czerpanie korzyści z Północnoamerykańskiej Umowy o Wolnym Handlu. „Tylne drzwi handlowe otwarte dla importu samochodów z Chin muszą zostać zamknięte, zanim spowodują masowe zamykanie fabryk i utratę miejsc pracy w Stanach Zjednoczonych” – czytamy w raporcie.

W raporcie pojawia się chińska firma samochodowa BYD ogłosiło swoje plany Aby rozszerzyć produkcję w Meksyku, firma rozważa lokalizacje na południe od granicy. Posunięcie to będzie zgodne z podobnymi krokami właściciela Volvo, firmy Geely, która w nadchodzących latach planuje sprzedaż swoich samochodów w Meksyku.

Rewers: To jest Wielki Kanion

Elise Haynes

„Analityk. Nieuleczalny nerd z bekonu. Przedsiębiorca. Oddany pisarz. Wielokrotnie nagradzany alkoholowy ninja. Subtelnie czarujący czytelnik.”

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *