Potrzebna pomoc regionalna dla osobistych e-hulajnóg: konsultant

Potrzebna pomoc regionalna dla osobistych e-hulajnóg: konsultant

Treść artykułu

Chociaż w Calgary obowiązuje wiele zasad dotyczących korzystania z wypożyczonych skuterów elektrycznych do wspólnych przejazdów, nie mają one zastosowania do osób jeżdżących na własnych e-skuterach.

Treść artykułu

Dzieje się tak dlatego, że przepisy dotyczące osobistych e-hulajnóg nie są obecnie zawarte w ustawie Alberta Traffic Safety Act.

Treść artykułu

To pominięcie, które niektórzy radni Calgary chcą zmienić, a jeden mówi, że brak ram prawnych wiąże ręce miasta, jeśli chodzi o ustanawianie regulaminów i egzekwowanie coraz bardziej popularnego carpoolingu.

„Widzimy wzrost wykorzystania skuterów do użytku osobistego i nie mamy możliwości ustanowienia dla tego regulaminu” – powiedział Ward 11 Coun. Courtney Penner. Przedstawia zawiadomienie o przeprowadzce podpisane przez burmistrza Jyoti Gondika i Kona. Courtney Walcott na posiedzeniu rady we wtorek.

„Oznacza to, że nie możemy egzekwować prawa, oznacza to, że nie możemy mówić o tym, gdzie ludzie powinni lub nie powinni go używać, co oznacza, że ​​nie możemy prowadzić kampanii uświadamiającej”.

Decyzja Pennera ma na celu wniesienie sprawy na doroczne spotkanie gmin Alberty we wrześniu i przekazanie jej Radzie Edmonton w celu uzyskania jej wsparcia. Jego ostatecznym celem jest aktualizacja ustawodawstwa przez prowincję w odpowiedzi na zwiększone wykorzystanie osobistych hulajnóg elektrycznych.

Treść artykułu

Rząd prowincji wprowadził zmiany w ustawie o bezpieczeństwie ruchu drogowego w 2018 r., Aby umożliwić korzystanie ze wspólnych e-hulajnóg w Calgary i Edmonton, ale poprawki te nie obejmowały e-hulajnóg będących własnością prywatną.

Rosnąca popularność hulajnóg elektrycznych

Raport udziału w rynku firmy Grand View Research oszacował światowy rynek e-skuterów na 33,2 miliarda USD, z prognozami średniego rocznego wzrostu o 9% do 2030 roku.

Zdecydowana większość sprzedaży e-hulajnóg odbywa się w Azji i Oceanii, ale ich popularność wzrosła w Ameryce Północnej w ostatnich latach, zwłaszcza że miasta oferują pojazdy jako opcję wspólnego przejazdu. W Calgary, Bird Canada i Neuron Mobility podpisały długoterminowe całoroczne umowy dotyczące wspólnych przejazdów w mieście w 2021 roku po dwuletnim okresie próbnym.

READ  Kolumbia Brytyjska rozważa wprowadzenie zakazu stosowania grzejników na gaz ziemny do 2030 roku

Miejska strona internetowa dotycząca zasad dotyczących skuterów i rowerów elektrycznych Mówi, że osobistych hulajnóg elektrycznych można używać tylko w sieci szlaków Calgary, zauważając, że prowincja nie uchwaliła prawa zwalniającego z ich używania na drogach lub chodnikach.

Benner powiedziała, że ​​popiera korzystanie z osobistych e-hulajnóg, ale powiedziała, że ​​​​problemem są przepisy, które są niezgodne z obecnymi trendami mobilności.

„Ludzie go używają. Używają go do dojazdów do pracy, używają go do rozrywki i nic nie możemy z tym zrobić” – powiedziała.

„Potrzebujemy ram, które pozwolą na ich bezpieczne i przemyślane użycie”.

[email protected]

Świergot: @pracownik

Elise Haynes

„Analityk. Nieuleczalny nerd z bekonu. Przedsiębiorca. Oddany pisarz. Wielokrotnie nagradzany alkoholowy ninja. Subtelnie czarujący czytelnik.”

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *