Pięć lat później Final Fantasy XV wciąż czuje się jak rodzina

Final Fantasy XV Pierwotnie ukazała się 29 listopada 2016 r. jako piętnasta główna część roku Historyczna seria RPG Od Square Enix. Początkowo został wydany z przychylnymi recenzjami krytyków i miał kilka różnych dodatków do wszechświata w latach od jego wydania, w tym DLC i media, takie jak animowany krótki serial. Miał nawet niedawno ponownie wydaną imprezę crossover z Final Fantasy XIVGdzie gracze mogą zdobyć samochód Final Fantasy XV Że główna grupa postaci kieruje grą przez całą grę.

Dla mnie, Final Fantasy XV Stała się grą, która naprawdę pokazuje siłę, jaką może mieć gra wideo, nawet jeśli mówi się, że ma ogólną chaotyczną fabułę. Utrzymanie władzy może oznaczać różne rzeczy dla graczy, w zależności od gry i ich unikalnych doświadczeń z nią. Może to mieć formę powtarzalności, mechaniki gry, dodawania nowej zawartości lub po prostu samej historii.

W piątą rocznicę gry chciałem bliżej przyjrzeć się trwałemu wpływowi gry na graczy. Final Fantasy XVSiła przetrwania pochodzi z kultowych postaci, motywów rodzinnych, a nawet aktywnej społeczności graczy, która trwa do dziś. Wszystkie te elementy tworzą wspaniałe poczucie rodziny, zarówno w grze, jak i w społeczności, czego ja i inni doświadczyliśmy grając, rozmawiając i dzieląc się naszą miłością. Final Fantasy XV razem.

Final Fantasy dla fanów

ekran otwierający . Final Fantasy XV Od razu dużo mówi o grze. Cieszę się, że widzę to za każdym razem, gdy ładuję grę. „Final Fantasy for Fans and Beginners” to bardzo proste wprowadzenie do gry, które naprawdę wydaje się stworzone zarówno dla długoletnich fanów serii, jak i dla nowych graczy.

Historia, w najprostszy sposób, opowiada historię Noctisa i jego trzech bliskich przyjaciół, którzy zmagają się z inwazją, niezwykle potężnymi istotami i wielowiekową przepowiednią, która czyni Noctisa wybranym królem w grze. I chociaż historia może być czasami nieco chaotyczna, Final Fantasy XV W końcu zrobił to, co każda gra powinna zrobić: dać graczom coś, z czym mogą się połączyć.

Square Enix / Microsoft

dla fanów Jordan HuttonTo połączenie mocno zagościło w głównej obsadzie postaci po pierwszym ukończeniu gry i w następnych latach.

„Po leżeniu na sofie i płakaniu przez kilka godzin miałem przytłaczające wrażenie, że straciłem bliskiego przyjaciela” – powiedział Hatton Digital Trends. „Z żalu. Dorastałem wraz z głównymi aktorami, obserwując, jak rozwijają się i pokonują rzeczy w swoim życiu, które były szczerze podobne do mojego życia osobistego w tamtym czasie. Widziałem siebie w obu chłopcach – i czułem się, jakbym się żegnał dla nich wszystkich. Jakby nauczyli mnie wszystkiego, co musieli zrobić. I byli gotowi, aby iść dalej.

To połączenie z głównymi bohaterami w Final Fantasy XV To jest coś, do czego zdecydowanie się odnoszę. Spędzasz większość czasu w grze z Noctisem, Ignisem, Gladiolusem i Prompto, gdy jadą na szaloną przejażdżkę, która wydaje się zbyt znajoma, by odbyć długie wycieczki z moimi przyjaciółmi (z wyjątkiem sytuacji, które narażają ich wszystkich na zwiększone ryzyko). I jest coś w znanej sytuacji lotu i uwielbianych postaciach wszystkich czterech postaci, które tworzysz Final Fantasy XV To fajna gra, nawet pięć lat później.

Bohaterowie Final Fantasy XV stoją na trawiastym polu.

Małe rzeczy, takie jak Prompto, wprowadzające fanfary Final Fantasy Victory po walce w większe momenty, takie jak pewna walka, która ma miejsce później w grze między Gladiolusem i Noctisem, wyróżniają się dla mnie, ponieważ pokazują nam wszystkie te niuanse postaci jako graczy. Sposób, w jaki postacie wchodzą ze sobą w interakcję podczas gry, sprawił, że z nimi zetknąłem się Final Fantasy XV To wszystko jest jeszcze bardziej wyjątkowe, ponieważ łączę się z nimi wszystkimi poprzez te małe chwile, które pokazują, jak różni są wszyscy.

wiedziećOd dawna jest graczem i fanem Final Fantasy XV, zauważyła również, że oprócz postaci, które są ważną częścią jej doświadczenia z grą, rozgrywka Piętnasty To też jest po prostu zabawne.

„Oprócz wiedzy o grze, sama rozgrywka jest naprawdę fajna” – powiedział Drea Digital Trends. „Istnieją pewne dziwactwa, które mogą być irytujące, ale w większości przypadków eksploracja otwartego świata, uruchamianie losowych wydarzeń lub eksploracja różnych lochów może być zabawnym wyzwaniem (lub… długim i trudnym w przypadku Ruin Pitioss, ale chwalenie się ukończeniem). Coś, co wielu fanów chciałoby się podzielić!).”

utrzymuj miłość przy życiu

Jak każda gra będąca częścią pliku Franczyza długoterminowaI Final Fantasy XV Wokół gry pojawiła się społeczność. To pełna pasji społeczność. Chociaż nie była tak aktywna, jak w latach bezpośrednio po wydaniu gry, społeczność fanów zrobiła sprawiedliwy udział w utrzymaniu miłości do Piętnasty Żywy.

„Byłem częścią grona fanów na różnych platformach od premiery i wspaniale było widzieć różne sposoby, w jakie grono fanów zmieniło się na przestrzeni lat!” mówi Derya. „Prawdopodobnie jedna z najbardziej przyjaznych społeczności, w których byłem (byłem w wielu z nich w ciągu ostatniej dekady), a wszyscy, których spotkałem, byli tak mili i podekscytowani grą!”

Bohaterowie Final Fantasy XV walczą z gigantycznym potworem.

Dało to poczucie zdrowego pokrewieństwa szalona społeczność Dla wersji na komputery PC Final Fantasy XV parzysty Piętnasty-Konkretne wydarzenia organizowane przez Kupocon, mobilne wydarzenie dla fanów stworzone w całości przez fanów Final Fantasy w 2016 roku. Moje własne interakcje ze społecznością odzwierciedlają te zarówno Drea, jak i Hatton, ponieważ aktywnie śledzę artystów, uczestnicząc w konferencjach, w których aktorzy głosowi są gośćmi, i poznanie niesamowitych ludzi w środku Piętnasty samą społeczność.

Z pięcioletnią rocznicą Final Fantasy XV Tutaj pomysł wprowadzenia graczy do istniejącej rodziny poprzez Noctis, Prompto, Gladiolus i Ignis znajduje odzwierciedlenie w całej grze. Zawsze istnieje poczucie, że postacie polegają na sobie nawzajem i rosną razem w całej historii, a odnaleziona rodzina wyraźnie przełożyła się również na społeczność graczy.

Duża część tego, co sprawiło, że Hutton do niego wrócił Final Fantasy XV To było poczucie wspólnoty. „Dla mnie ogromną częścią gry, która pozostaje dla mnie istotna, jest to, jak bardzo fani zabrali postacie i biegali z nimi. Czy nie otrzymaliśmy od nich całej zawartości do pobrania, której chcieliśmy? Kogo to obchodzi? Ludzie mogą rysować i pisać zupełnie nowe światy i scenariusze dla każdego. Zbudowana społeczność gier jest jak prawie wszystkie postacie – rodzina”.

Rekomendacje redaktorów




READ  Wpadanie na miejsce - bezpłatna prasa Winnipeg

Randolph Howe

„Zła entuzjasta podróży. Irytująco skromny ćpun internetu. Nieprzepraszający alkoholiczek”.

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *