Otwarcie Pizza Mania w Knoxville, w dawnym miejscu do grillowania Archera

Otwarcie Pizza Mania w Knoxville, w dawnym miejscu do grillowania Archera

Kiedy Justin Holmes otworzy swoją trzecią restaurację Pizza Mania w Archer BBQ Bowl, jego plan franczyzowy zostanie wprowadzony w życie.

Nie nadzoruje już restauracji, Holmes prowadzi biznes.

„Nie planowałem bycia uprzywilejowanym” – powiedział Holmes. „Ale w przypadku Covida wszystko się zmienia.

„Lubię budować restaurację. Pozwolę komuś innemu zająć się codzienną obsługą, gdy dojdę do momentu, w którym będzie silna. „

Kiedy Holmes przybył do Powell z południowej Kalifornii, w 2012 roku otworzył oryginalną pizzerię w Powell. Pięć lat temu otworzył swoją drugą pizzerię w Karnes.

„W pierwszych dwóch restauracjach panuje zupełnie odwrotny klimat” – powiedział Holmes. „Do członków społeczności należy decyzja, w jakim kierunku chcesz podążać, jeśli chodzi o „odczuwanie” tego miejsca. Nie mam zamiaru narzucać społeczności żadnych moich pomysłów. Pozwolę ludziom decydować. „

„Myślę, że prawdopodobnie dorówna pozycji Powella, ale zobaczymy”.

Mniejsza pizzeria czuje się lepiej

Archer's BBQ znajdowało się w nowo wyremontowanym miejscu (1301 E. Emory Road) na granicy Powell i Halls przez około sześć tygodni, kiedy to zostało nagle zamknięte wczesną jesienią. Holmes powiedział, że do chwili otwarcia szukał odpowiedniej lokalizacji przez sześć miesięcy.

„To musi być obiekt, w którym kiedyś mieściła się restauracja” – stwierdził. „Gdy tylko się otworzyło, wskoczyłem do niego”.

Jednym z priorytetów jest już zamontowanie obowiązkowego łapacza tłuszczu i kaptura. Zakup nowych produktów w celu spełnienia przepisów kodeksu będzie kosztować od 45 000 do 70 000 dolarów.

Nowy budynek ma powierzchnię 2200 stóp kwadratowych, czyli mniej więcej połowę wielkości outletu Carnes.

„Wolę mniejszą przestrzeń” – powiedział Holmes. – Musimy popracować nad kilkoma rzeczami w kuchni.

Holmes powiedział, że za barem zostaną zainstalowane drzwi garażowe, dzięki czemu patio będzie łatwo dostępne i widoczne podczas ciepłej pogody.

READ  Badanie pokazuje, ile przestrzeni osobistej potrzebują Kanadyjczycy

Możliwość posiadania jest dostępna

Dzięki sukcesowi dwóch pierwszych restauracji marka pizzy Al Hoss od razu zyskała wiarygodność. Jest na tyle blisko, że rozpoznawalna nazwa przyciągnie klientów, ale jednocześnie na tyle daleko od pozostałych dwóch lokalizacji, że nie będzie ciągnąć biznesu.

„Wyzwanie, przed którym stanęliśmy, to wyzwanie, przed którym stoi każdy, a mianowicie personel” – powiedział Holmes. „To wszystko jest częścią następstw koronaawirusa. Jak wszystko, musisz to dostosować i musisz dostosować to, co robisz, aby to działało.

„Przekonaliśmy się, że pizza jest kuloodporna i odporna na recesję”.

Holmes powiedział, że wykorzystuje model biznesowy Chick-fil-A, który odniósł sukces na szczeblu krajowym, do prowadzenia swojej firmy w sposób bardziej lokalny.

Każdy sklep Chick-fil-A jest własnością lokalną.

„Chcemy, aby ludzie wiedzieli, że może to być dla nich szansa na posiadanie franczyzy” – powiedział Holmes. „Chcemy stworzyć możliwość własności dla kogoś, kto może nie mieć zasobów. Rozpowszechnimy markę Hoss Pizza wśród tych, którzy ciężko pracują i wkładają dużo wysiłku.

„Własność da komuś odrobinę dumy, której normalnie by nie miał”.

Plan jest taki, aby otworzyć nową lokalizację do 1 marca.

Elise Haynes

„Analityk. Nieuleczalny nerd z bekonu. Przedsiębiorca. Oddany pisarz. Wielokrotnie nagradzany alkoholowy ninja. Subtelnie czarujący czytelnik.”

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *