Ostrzeżenia o przestarzałości drugiej linii metra w Toronto – Toronto

Ostrzeżenia o przestarzałości drugiej linii metra w Toronto – Toronto

Wykolejenie pociągu RT w Scarborough tego lata uwypukliło, że należy poważnie podejść do kwestii wymiany wagonów metra na jednej z najbardziej ruchliwych linii tranzytowych w mieście, ale mimo że zajmie to lata, nie złożono żadnego wniosku.

Stacja Bloor-Danforth należąca do TTC stanowi podstawę systemu tranzytowego miasta, umożliwiając przewóz setek tysięcy pasażerów. Jednak choć jej odpowiednik, Young University Line, dysponuje nowoczesną flotą pojazdów, okres eksploatacji pociągów linii 2 zakończy się w 2026 r.

„Utrata tej usługi byłaby druzgocąca” – powiedział Matty Siemiatycki, dyrektor Instytutu Infrastruktury na University of Texas City College. „Mamy doświadczenie i wiemy, jak to jest kursować autobusem wahadłowym, gdy metro jest nieczynne” – powiedział.

Użytkownicy transportu publicznego nie muszą głęboko sięgać do swojej zbiorowej pamięci, aby znaleźć niedawne chaotyczne doświadczenia związane z awarią linii 2. Siemiatycki wskazuje na liczbę autobusów wahadłowych potrzebnych do przewożenia ludzi w krótkim okresie w celu uzupełnienia braków i zaproponował wymianę warto pomyśleć o pociągach.

Historia ciąg dalszy poniżej reklamy

„Jeśli przedłużysz żywotność czegoś ponad to, do czego zostało wyprodukowane, zaczyna ono stawać się kruche, zaczyna się kruszyć i zaczynasz dostrzegać więcej problemów związanych z awariami i niezawodnością” – powiedział Siemiatycki.

Burmistrz Toronto Olivia Chao walczy o porozumienie mające na celu zabezpieczenie finansowania.

„Jestem bardzo zaniepokojona żywotnością wagonów metra Bloor, są one bardzo stare, a zdobycie nowych i zbudowanie nowych zajmuje trochę czasu” – powiedziała.

Chow powiedział, że miasto musiało niedawno odwołać swoje plany dotyczące zamawiania nowych pociągów, ponieważ żaden inny rząd nie przedstawił bezpiecznego planu finansowania.

„Mamy już gotową jedną trzecią środków” – powiedział Zhao na początku tygodnia.

Z wcześniejszych doświadczeń wynika, że ​​dostawa pociągów od momentu zamówienia zajmuje zazwyczaj około 3–4 lat, powiedział rzecznik TTC Stuart Green w e-mailu do Global News.

READ  Nowy program szczepień oparty na zaufaniu - mówi lekarz z Calgary

„Prowadzimy aktywne dyskusje z rządami federalnymi i prowincjonalnymi na temat sfinansowania pozostałych dwóch trzecich kosztów” – powiedział Green. „Wiemy, że dostrzegają korzyści gospodarcze i społeczne, jakie niesie ze sobą tranzyt, i regularnie finansują projekty kapitałowe na dużą skalę oraz zakup pojazdów. Jesteśmy optymistami, że będą również partnerami w tym programie. „

Historia ciąg dalszy poniżej reklamy

Jednak Ministerstwo Transportu prowincji stwierdziło, że urzędnicy z Toronto nie uwzględnili ich w planowaniu nowych pociągów i dowiedzieli się o zaproszeniu do składania ofert dopiero po ich przedłożeniu przez miasto.

Rzeczniczka ministerstwa Dakota Brazier podała w oświadczeniu, że prowincja zainwestuje w ciągu następnej dekady 70,5 miliarda dolarów w projekty transportowe, a prawie połowę tej kwoty przeznaczono dla miasta Toronto.

Siemiatycki podkreśla potrzebę szybkiego uporządkowania źródeł finansowania, zauważając, że kluczową częścią zarządzania transportem jest zapewnienie utrzymania istniejących linii zgodnie ze standardami, aby zapewnić ich funkcjonowanie przez nadchodzące dziesięciolecia.

„Transport kolei TTC powiedział już, że nie będzie tam świadczyć niebezpiecznych usług, ale w SRT doszło do wykolejenia” – powiedział. „Przez lata widzieliśmy problemy z systemem metra i naprawdę potrzebujemy tego, aby zapewnić bezpieczną i niezawodną eksploatację tych systemów”.

&Copy 2023 Global News, oddział Corus Entertainment Inc.

Elise Haynes

„Analityk. Nieuleczalny nerd z bekonu. Przedsiębiorca. Oddany pisarz. Wielokrotnie nagradzany alkoholowy ninja. Subtelnie czarujący czytelnik.”

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *