Ogłoszono plany rozwoju Royal Beach w Colwood

Royal Beach będzie zbiorem sąsiadów liczącym łącznie 2850 domów jednorodzinnych, kamienic i kondominiów o wysokości od sześciu do dwunastu pięter. Oczekuje się, że setki miejsc pracy powstaną również w budynkach komercyjnych i powierzchniach handlowych.

Dwóch deweloperów z Vancouver twierdzi, że zainwestuje 1,2 miliarda dolarów w ogromny rozwój mieszkalno-komercyjny Royal Beach w Colwood, tworząc około 10 500 miejsc pracy w ciągu najbliższych 15 lat.

Reliance Properties, znana z inwestycji Janion i Northern Junk w centrum Victorii, współpracuje z Seacliff Properties przy budowie działki o powierzchni 135 akrów z 1,4 kilometra linii brzegowej, zaczynając od ulepszeń dróg na tym terenie wiosną tego roku przy drogach Latoria i Mechosin wzdłuż z pracą na centralnym placu.

Royal Beach będzie zbiorem sąsiadów liczącym łącznie 2850 domów jednorodzinnych, kamienic i kondominiów o wysokości od sześciu do dwunastu pięter. Oczekuje się, że w miarę ich wzrostu powstaną tysiące miejsc pracy w budownictwie oraz w budynkach komercyjnych i powierzchniach handlowych.

Nieco ponad 47 akrów terenu zostanie przeznaczone na publiczne parki i tereny zielone.

Wraz z rozwojem Royal Bay, który już trwa po drugiej stronie Metchosin Road, 500-hektarowa dawna żwirownia doda tysiące nowych domów i mieszkańców do Colwood, która ma zwiększyć populację o 35 procent do około 22 700 do 2028 roku .

Georgia Desjardins, dyrektor ds. rozwoju w Seacliff Properties, powiedziała, że ​​Royal Beach stanowi wyjątkową okazję do zagospodarowania ostatnich znaczących terenów nadbrzeżnych w Colwood, „tworząc nowy cel lokalny, regionalny i krajowy”.

„Aby jak najlepiej wykorzystać potencjał Royal Beach, chcieliśmy współpracować z silnym partnerem, takim jak Reliance Properties, który podziela naszą wizję i ma ogromne osiągnięcia”.

Jon Stovell, dyrektor generalny Reliance, powiedział, że firma od jakiegoś czasu szuka możliwości rozwoju wysokiej jakości na Zachodnim Brzegu. Reliance przeprojektowuje również 6,7 akrów śródmieścia Victorii w jednym z największych przedsięwzięć w mieście, które może obejmować nowy dom dla Galerii Sztuki Greater Victoria.

READ  Przedłużenie linii Trillium opóźnione do wiosny 2023 r.

„Budownictwo mieszkaniowe i komercyjne w znacznym stopniu przyczynia się do zatrudnienia z efektem domina w całej społeczności” – powiedział Stovell. „Po zakończeniu każdego etapu, Royal Beach przyciągnie do Colwood setki nowych mieszkańców i pracowników, którzy przyniosą lokalnemu biznesowi miliony dolarów korzyści ekonomicznych przez cały okres ich istnienia”.

Miejsce to było kopalnią skał i żwiru od ponad wieku, gdzie kruszywo ładowano na barki na brzegu. Wyrobisko zostało wyczerpane w 2008 roku, a Seacliff kupił teren w 2017 roku. Po latach planowania i konsultacji społecznych miasto Colwood przyjęło w zeszłym roku nowy plan podobszarów i regulamin zagospodarowania przestrzennego dla Royal Beach.

Desjardins nazwał to rzadką okazją.

„Inne społeczności nadmorskie w Kolumbii Brytyjskiej, takie jak Coal Harbor i Olympic Village, były miejscami przemysłowymi, które stały się pożądanymi, światowej klasy społecznościami, w których można było żyć, pracować, bawić się i odwiedzać” – powiedziała. „Royal Beach będzie najbardziej charakterystyczną nadbrzeżną społecznością wyspy Vancouver”.

Stovell powiedział, że część detaliczna Royal Beach będzie w dużej mierze składała się z mniejszych sklepów, rynków i restauracji, w tym browaru. „Nie będzie komponentów wielkogabarytowych”.

Burmistrz Colwood Rob Martin powiedział, że był to historyczny dzień dla miasta. Powiedział, że obszar, na tradycyjnych ziemiach rdzennych mieszkańców Songhees i Esquimalt, kiedyś zawierał długi dom.

„Długi dom to wspólnota i łączenie rodziny” – powiedział Martin. „Jestem bardzo podekscytowany, ponieważ 2000 lat później ponownie tworzymy społeczność na tych wspólnych ziemiach”.

Stovell powiedział, że teren pod terminal promowy dla proponowanej trasy z Royal Beach do centrum Victorii zostanie odłożony w planach.

Ale to, jak długo ta ziemia będzie zarezerwowana, będzie zależeć od studium wykonalności rządu prowincji, czy prom podmiejski będzie opłacalny. Szczegóły badania są wciąż opracowywane, powiedział Martin.

Powiedział, że ukończenie badania zajmie rok lub dwa i więcej czasu na opracowanie szczegółów linii brzegowej z rządem federalnym. „Im szybciej do tego dojdziemy, tym lepiej”, powiedział zauważając, że ziemia stanie się cenna.

READ  Prowincja twierdzi, że naruszenie danych w systemie rezerwacji szczepionek w Ontario dotyczy setek tysięcy osób

Royal Beach ma potencjał, aby dodać około 4000 nowych mieszkańców i niesie ze sobą problemy z transportem. Martin powiedział we wcześniejszym wywiadzie, że ulepszone obiekty transportowe, takie jak parkowanie i jazda, kolej podmiejska, ścieżki rowerowe i system promowy, pomogłyby rozwiązać te problemy.

[email protected]

Elise Haynes

„Analityk. Nieuleczalny nerd z bekonu. Przedsiębiorca. Oddany pisarz. Wielokrotnie nagradzany alkoholowy ninja. Subtelnie czarujący czytelnik.”

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *