Ogłaszanie wartej 4,9 miliarda dolarów fabryki akumulatorów do samochodów elektrycznych w Windsor w Ontario.

Ogłaszanie wartej 4,9 miliarda dolarów fabryki akumulatorów do samochodów elektrycznych w Windsor w Ontario.

Urzędnicy federalni i prowincjonalni ogłosili w środę, że pierwsza w Kanadzie fabryka produkująca elektryczne baterie litowo-jonowe pojawi się w Windsor w Ontario w ramach umowy o wartości 4,9 miliarda dolarów zawartej między Stellantis i LG Energy Solution.

Operacja ma stworzyć 2500 miejsc pracy w regionie, a każdy poziom rządu zapewni zachęty dla projektu.

Premier Ontario Doug Ford, minister rozwoju gospodarczego Vic Fedele, federalny minister ds. innowacji François-Philippe Champagne, federalny minister transportu Omar Alghabra i burmistrz Windsor Drew Delkins byli wśród osób, które miały ogłosić w przyszłości lokalizację obiektu w południowo-zachodnim Ontario.

Firmy twierdzą, że zakład zamierza osiągnąć roczną zdolność produkcyjną 45 gigawatogodzin.

w październiku, Stellantis ogłosił, że nawiązał współpracę z LG przy budowie fabryki baterii W Ameryce Północnej budowa ma się rozpocząć jeszcze w tym roku. Stellantis powiedział, że strona była w tym czasie „w trakcie przeglądu”.

„Dowiedz się, co potrafi Windsor Essex”

W miarę zbliżania się oficjalnego ogłoszenia, perspektywa budowy fabryki akumulatorów do samochodów elektrycznych w Windsor wywołała optymizm co do tego, co może to oznaczać dla regionu i branży motoryzacyjnej.

„To postawi nas na mapie, nie tylko tutaj w Ameryce Północnej, ale na całym świecie” – powiedział Rakesh Naidoo, prezes i dyrektor generalny Regionalnej Izby Handlowej Windsor Essex. „Nastąpi uznanie tego, co Windsor-Essex może zrobić nie tylko pod względem tego, jak dobrze radzimy sobie w tradycyjnym sektorze motoryzacyjnym, ale także pod względem nowej generacji technologii motoryzacyjnych, nowego sektora…”.

Yvonne Bellon, prezes i dyrektor generalny WEtech Alliance, powiedziała, że ​​projekt byłby świetny do zatrzymania talentów i rozwoju startupów w regionie.

„W samochodach elektrycznych i bateriach elektrycznych jest wiele technologii, więc z perspektywy startupów przyglądamy się, co to będzie oznaczać dla nowych firm wchodzących do regionu, nowych firm rozpoczynających działalność w zróżnicowanym i innym łańcuchu dostaw, ” powiedziała.

READ  Rowery losowe - Eurobike 2022

„Kiedy pomyślisz o różnych poziomach talentów potrzebnych do obsługi tej nowej branży, znajdziesz wielu talentów technicznych, inżynierów oprogramowania i programistów”.

Dziennikarz motoryzacyjny Kai Lin powiedział, że Windsor byłby dobrym wyborem dla producenta akumulatorów do samochodów elektrycznych z wielu powodów.

„Lokalizacja, a nawet źródło prądu, z którego korzystasz” – powiedziała. „To czyste źródło zasilania, więc jest bardzo niezawodne.

„Szukali miejsca, które nie emituje żadnych emisji dwutlenku węgla”.

Elise Haynes

„Analityk. Nieuleczalny nerd z bekonu. Przedsiębiorca. Oddany pisarz. Wielokrotnie nagradzany alkoholowy ninja. Subtelnie czarujący czytelnik.”

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *