Najpierw w CNN: Biden wchodzi do prawyborów GOP z 25 milionami dolarów, zaczynając koncentrować się na gospodarce

Najpierw w CNN: Biden wchodzi do prawyborów GOP z 25 milionami dolarów, zaczynając koncentrować się na gospodarce


Waszyngton
CNN

Prezydent Joe Biden przygotowuje się do pokrycia fal radiowych telewizyjną i cyfrową kampanią reklamową o wartości 25 milionów dolarów w stanach bitewnych w tym miesiącu, podczas gdy Republikanie przygotowują się do zmierzenia się w pierwszej debacie prezydenckiej.

Pierwsza jednominutowa reklama nosi tytuł „Odpowiedź ataku, uzyskany po raz pierwszy przez CNN, koncentruje się na gospodarce, co oznacza ostatni wysiłek kampanii mający na celu poprawę postrzegania przez wyborców sposobu, w jaki Biden radzi sobie z gospodarką. Dobitnie odnosi się również do poprzednika Bidena, byłego prezydenta Donalda Trumpa, ponieważ Demokraci próbują powiązać kandydatów GOP w debacie w tym tygodniu z „programem MAGA” Trumpa.

„Niektórzy mówią, że Ameryka upada” – czyta narrator, gdy na ekranie miga zdjęcie Trumpa. Nie Joe Bidena. Wierzy, że nasze najlepsze dni są przed nami, ponieważ wierzy w naród amerykański”.

Błyskawiczna kampania reklamowa to ostatnia próba Bidena, aby przekonać sceptycznych Amerykanów, że jego polityka poprawiła gospodarkę, mimo że 51% Amerykanów twierdzi, że według niedawnego sondażu CNN gospodarka nadal znajduje się w stagnacji lub się pogarsza.

Ta sama ankieta wykazała, że ​​tylko 37% Amerykanów aprobuje podejście Bidena do gospodarki, a jeszcze mniej – 30% – aprobuje jego podejście do inflacji. Ogólna ocena prezydenta wzrosła nieznacznie do 41%.

W rezultacie reklamy mają na celu podkreślenie wpływu osiągnięć legislacyjnych prezydenta, w tym ustawy o niższej inflacji, ustawy o infrastrukturze ponadpartyjnej, ustawy CHIPS and Science oraz amerykańskiego planu ratunkowego, z ukłonem w stronę postępów poczynionych od czasu pandemii Covid-19 początkowo zrujnował gospodarkę.

Była to najgorsza pandemia od 100 lat i najgorszy kryzys gospodarczy od czasu Wielkiego Kryzysu. „Ale Ameryka walczyła” – mówi narrator w jednej z reklam. Dziś bezrobocie jest rekordowo niskie. Nasza gospodarka przewodzi światu. Joe Biden uchwalił historyczne prawa, aby odbudować kraj, ale wie, że Amerykanie są bohaterami tej historii”.

READ  Wirus koronowy: co dzieje się w Kanadzie i na całym świecie w niedzielę

„W małych miasteczkach i dużych miastach. Wrócimy silniejsi niż kiedykolwiek”.

Nowy nacisk reklamowy jest częścią planu Demokratów dotyczącego kontrprogramowania debaty republikańskiej, ponieważ kampania Biden wierzy, że republikańscy kandydaci będą „walczyć o wzajemne prześcignięcie MAGA”, zgodnie z notatką dyrektora ds. Komunikacji kampanii.

„Bez względu na to, kto„ wygra ”debatę w środę, wszyscy kandydaci na prezydenta MAGA wybrali skrajnie przegraną strategię, która jest oderwana od społeczeństwa amerykańskiego” – napisał Michael Tyler, dyrektor ds. Komunikacji kampanii Bidena.

Urzędnicy powiedzieli, że kampania reklamowa Bidena, która obejmie kilka nadchodzących reklam, będzie działać przez 16 tygodni w telewizji i telewizji kablowej w Arizonie, Georgii, Michigan, Nevadzie, Północnej Karolinie, Pensylwanii i Wisconsin.

Kampania obejmuje również umieszczanie reklam w mediach latynoskich i afroamerykańskich w każdym z tych stanów – a także ukierunkowany zakup mający na celu dotarcie do latynoskich wyborców na Florydzie – którzy chcą zaatakować kluczowe bloki wyborcze przed wyborami w 2024 r. Urzędnik kampanii mówi: Jest to największy i najbliższy wykup, jaki kiedykolwiek przeprowadzono w ramach kampanii reelekcyjnej w mediach latynoskich i afroamerykańskich, a także największy ogólny wykup reelekcji w tym momencie cyklu.

Kampania ma nadzieję wykorzystać wydarzenia telewizyjne o dużym zainteresowaniu, wyświetlając reklamy podczas meczów NFL i World Series, powiedzieli urzędnicy. Umieszczają reklamy w serwisach streamingowych, takich jak YouTube Reserve, Hulu i Connected TV, oraz tworzą krótkie treści na Instagram i YouTube.

Biden starał się przedstawić swoją kampanię jako walkę z republikańskim ekstremizmem. Jego wideo do wydania skrytykowało „ekstremizm MAGA”, starając się podkreślić przyczepność Trumpa do Partii Republikańskiej. Ale gdy nominowani GOP wchodzą na scenę w Milwaukee w środę wieczorem, Trump planuje pominąć debatę na rzecz wywiadu z byłym gospodarzem Fox News, Tuckerem Carlsonem, źródła mówią CNN.

Mimo to kampania Bidena podejmuje kroki w celu połączenia kandydatów GOP na scenie z programem „MAGA” Trumpa zarówno na falach radiowych, jak i na ziemi w Wisconsin, powiedzieli urzędnicy kampanii.

READ  Holenderskie władze twierdzą, że 18 pasażerów z RPA było z Omicron

Komitet Narodowy Demokratów i kampania Biden, w tym współprzewodniczący były kongresmen Cedric Richmond, zorganizują konferencję prasową w Milwaukee przed debatą w ramach przygotowań do głównego wydarzenia wieczoru. Richmond zorganizuje również wydarzenia mające na celu zaangażowanie kluczowych grup koalicyjnych, w tym wydarzenie skierowane do czarnych mężczyzn w Milwaukee i inne skierowane do wyborców kobiet w Waukesha, na przedmieściach Milwaukee.

DNC rozpocznie również kampanię billboardową Milwaukee, która „jest sprzeczna z programem MAGA z osiągnięciami Bidena” – powiedział urzędnik kampanii. Będzie to obejmować ciężarówkę z billboardami jeżdżącą po miejscu w celu dyskusji.

W Waszyngtonie DNC i kampania Bidena utworzą „salę wojenną” wiadomości, aby zapewnić szybką odpowiedź podczas całej debaty.

„Gdy Republikanie zabierają się do panelu w przyszłym tygodniu, aby przedstawić swoje skrajne i naciągane stanowiska, inwestujemy w dotarcie do Amerykanów w całym kraju z przesłaniem prezydenta Bidena i wiceprezydenta Harrisa do klasy średniej i Amerykanów w sprawie podstawowych wolności”, Biden – powiedziała szefowa kampanii Julie Chavez-Rodriguez w oświadczeniu.

„Ten historyczny zakup zapewnia, że ​​przesłanie Prezydenta dotrze do wszystkich Amerykanów tam, gdzie otrzymują wiadomości, i wysyła wyraźny sygnał, że inwestujemy w płatną, skuteczną i znaczącą strategię medialną”.

Ten artykuł został zaktualizowany o nowe informacje.

Ned Windrow

"Internetowy geek. Myśliciel. Praktyk od piwa. Ekspert od bekonu. Muzykoholik. Certyfikowany guru podróży."

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *