Na wyspie Vancouver kończy się najstarszy w Kanadzie program lojalnościowy dla sklepów spożywczych

Na wyspie Vancouver kończy się najstarszy w Kanadzie program lojalnościowy dla sklepów spożywczych

Najstarszy program lojalnościowy dla sklepów spożywczych w Kanadzie dobiegł końca, a mieszkaniec Comox Valley kwestionuje wartość swoich punktów i przeniósł je do innego programu.

James Hancock zbiera punkty w Quality Foods od prawie dziesięciu lat i niedawno dowiedział się, że będzie musiał zamienić ponad 700 000 punktów na nagrody w postaci oszczędności. Konwersja pozostawiła mu marne 37 000 punktów. Mówi coś, co nic nie wnosi.

„Jestem pewien, że mają inny system punktacji, ale lubimy wiedzieć, w jaki sposób zyskujemy wartość, gdy dużo tracimy” – powiedział Hanchuk.

Karta Q była pierwszym kanadyjskim programem lojalnościowym dla sklepów spożywczych. W 2017 roku 13-sklepowa firma na Vancouver Island została zakupiona przez Pattison Group, właściciela Save-On-Foods.

Quality Foods twierdzi, że zdecydowało się zmienić swoje programy lojalnościowe Aby uzyskać więcej nagród Oszczędź koszty administracyjne i zapewnij klientom więcej opcji nagradzania.

„Nie mieliśmy możliwości korzystania z niektórych kart podarunkowych, programów hotelowych i turystycznych innych firm. W ten sposób klienci mogą nie tylko zarabiać w większej liczbie miejsc, ale także mogą znacznie więcej wykorzystać w Just food.”

Ale porównywanie programów lojalnościowych nie przypomina porównywania jabłek z jabłkami. Firma Quality Foods twierdzi, że siła nabywcza punktów More Rewards jest większa, dlatego ustaliła, że ​​współczynnik konwersji 22 do 1 będzie sprawiedliwy, ale firma twierdzi, że przy dokonywaniu zakupów zdecydowała się zastosować przelicznik 20 punktów QF na 1 więcej punktów More Rewards. przełącznik.

„Naszym najważniejszym celem było upewnienie się, że konsument otrzyma tyle samo lub więcej punktów i że będzie to miało wartość, ponieważ punkty są ważne dla ludzi, są ważne dla naszych klientów, a my chcemy mieć pewność, że wykorzystasz całą swoją złotówkę” – Schley powiedział.

Trudno jednak określić prawdziwą wartość większości programów punktowych i nagród w dolarach, dlatego jeden z profesorów finansów twierdzi, że kupujący powinni ogólnie zachować ostrożność, zwłaszcza w obliczu wzrostu cen artykułów spożywczych.

READ  Bao Fan: Zaginiony chiński miliarder pomaga władzom, mówi firma

„Moją największą obawą jest to, że ludzie są zdezorientowani co do prawdziwej wartości tego, co dostają” – powiedział dr Charles Schell, profesor finansów na Uniwersytecie w Vancouver Island. „Kupują coś, czego nie chcieli lub nie potrzebowali specjalnie dlatego, że ma przewagę punktową, a w rezultacie oni jej nie mają.” Otrzymujemy dobry stosunek jakości do ceny”.

Hanchuk twierdzi, że nadal czuje się oszukany i zdezorientowany.

„Teraz tak naprawdę nikomu nie ufam. To trudny czas, szczególnie przy rekordowych zyskach” – powiedział Hanchuk.

Dodanie zmiany w punktach QF zmieniło jego lojalność i może teraz robić zakupy gdzie indziej.

Quality Foods twierdzi, że pozostaje firmą rodzinną prowadzoną niezależnie od Pattison Group i będzie nadal postępować zgodnie z oczekiwaniami swoich klientów.

W 2021 roku firma Quality Foods na czas pandemii wprowadziła trwałe podwyżki wynagrodzeń pracowników.

Zasady redakcyjne Zgłaszanie błędów

Elise Haynes

„Analityk. Nieuleczalny nerd z bekonu. Przedsiębiorca. Oddany pisarz. Wielokrotnie nagradzany alkoholowy ninja. Subtelnie czarujący czytelnik.”

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *