Kingdom Tears ma „szerszy wybór” tradycyjnych lochów Zelda

Kingdom Tears ma „szerszy wybór” tradycyjnych lochów Zelda

The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom zawiera „wielką różnorodność” tradycyjnych lochów, z których każdy ma swój własny, niepowtarzalny wygląd.

ujawnił w rozmowie z deweloperem na Witryna NintendoJednak zespół stojący za Tears of the Kingdom w końcu potwierdził, że gra odejdzie od stylu lochów Breath of the Wild’s Divine Beast, który niektórzy fani skrytykowali za to, że jest nieco zbyt podobny.

„Sprawiliśmy, że lochy są wyjątkowe w ich własnych środowiskach, więc uważamy, że będziecie mogli cieszyć się szeroką gamą cech regionalnych” – powiedział dyrektor artystyczny Takuhiro Duta.

„Lochy są ogromne i każdy ma swój własny regionalny wygląd, podobnie jak tradycyjne gry The Legend of Zelda”.


Zostało to rozwinięte przez dyrektora artystycznego Satoru Takizawę, który wyjaśnił, że lochy w Kingdom’s Tears będą bliższe lochom z poprzednich gier, takich jak Ocarina of Time i Twilight Princess.

„Bardzo trudno było stworzyć szeroką gamę” — przyznał Takizawa. „Cztery Boskie Bestie były lochami w ostatniej grze i miały podobny projekt”.

„Tym razem lochy są ogromne i każdy ma swój własny regionalny wygląd, podobnie jak tradycyjne gry The Legend of Zelda. Pomyśleliśmy, że będzie to satysfakcjonujące wyzwanie dla graczy. Z pewnością było to wyzwanie do opracowania”.

Chociaż w trzecim zwiastunie Tears of the Kingdom przez pół sekundy rzuciliśmy okiem na to, co może być lochem, a także widzieliśmy kilka ujęć tradycyjnych bossów, po raz pierwszy Nintendo potwierdziło, że klasyczne lochy powrócą.

Reżyser gry, Hidemaro Fujibayashi, drażnił się nawet z tym, jak zaczął jeden z tych lochów, ujawniając, że w pełni wykorzystuje nowe Łzy regionu nieba.

„Jest loch, który łączy się bezpośrednio z dachu Hyrule” – powiedział. „Jeśli skoczysz z nieba bezpośrednio do lochu, wywoła to wydarzenie. Uważamy, że będzie to nowe doświadczenie, które nie było możliwe w poprzedniej grze”.

READ  Wyprzedaż rocznicowa Best Buy: duże zniżki na tablety, smartwatche, laptopy i nie tylko

Teraz, gdy pozostało zaledwie kilka dni do premiery Tears of the Kingdom 12 maja, Nintendo powoli, ale zdecydowanie ujawniało coraz więcej informacji na temat długo oczekiwanej kontynuacji, tak jakby zawsze planowali użyć mapy Breath of the Wild.

Wiemy również, że Ganondorf oczywiście powróci i zagra go Matthew Mercer. Wydaje się, że zawiera również największą misję poboczną Breath of the Wild, mimo że ma miejsce wiele lat po oryginale.

Tears of the Kingdom zawiera również legendarnego NPC o imieniu Bucket Head, nawiązanie do klasycznej gry Nintendo oraz wroga z Ocarina of Time. Wszystko to przyczynia się do największego rozmiaru pliku ze wszystkich własnych gier Nintendo Switch i droższej ceny o 70 USD, ale Nintendo obiecuje, że jest tego warte.

Ryan Dinsdale jest niezależnym dziennikarzem IGN i brytyjskim redaktorem wiadomości. Cały dzień będzie opowiadał o Wiedźminie.

Randolph Howe

„Zła entuzjasta podróży. Irytująco skromny ćpun internetu. Nieprzepraszający alkoholiczek”.

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *