Airbnb twierdzi, że rozprawia się z fałszywymi ogłoszeniami i usunął w tym roku 59 000 z nich Ze źródła

Airbnb twierdzi, że rozprawia się z fałszywymi ogłoszeniami i usunął w tym roku 59 000 z nich Ze źródła

Fałszywe oferty okazały się dużym problemem dla Airbnb, grożąc odstraszeniem konsumentów i skłaniając wypożyczalnię krótkoterminową do wykorzystania sztucznej inteligencji w celu wykorzenienia oszustów.

Airbnb twierdzi, że w tym roku usunął 59 000 fałszywych ofert i zablokował dostęp do platformy kolejnym 157 000 osób.

Fałszywe oferty i wysokie opłaty za sprzątanie to tylko niektóre z problemów, które Airbnb zauważył w środę w ankiecie przeprowadzonej przez firmę. Inne obejmowały wysokie opłaty za sprzątanie i chęć niższych cen.

Firma z San Francisco podała, że ​​w tym roku ponad 260 000 ofert obniżyło lub wyeliminowało opłaty za sprzątanie, ponieważ umożliwiło to konsumentom sortowanie ofert według kompleksowych cen.

Airbnb twierdzi, że zmiana sposobu wyświetlania cen zniechęca gospodarzy do promowania niższych cen i pobierania dodatkowych opłat. Jednak korzysta z niego tylko około jedna trzecia najemców Airbnb.

„Otrzymaliśmy wiele opinii, że Airbnb nie jest już tak przystępne cenowo jak kiedyś” – powiedział w wywiadzie dyrektor generalny Brian Chesky. Powiedział, że zmiany cen zaczęły działać i trwają prace nad dalszymi środkami.

Jedną z nich są „dynamiczne ceny sezonowe” — technologia, która pomoże gospodarzom częściej dostosowywać ceny, podobnie jak robią to linie lotnicze i hotele. To skłoni gospodarzy do obniżenia cen poza sezonem, ale może również pomóc im w podniesieniu cen w godzinach szczytu, powiedział Chesky. .

Airbnb poinformowało również, że jeszcze w tym roku rozpocznie weryfikację wszystkich ofert na pięciu największych rynkach, w tym w USA i Wielkiej Brytanii, aby przeciwdziałać epidemii podróbek.

Fałszywe oferty skutkują zwrotami kosztów i kosztami zmiany rezerwacji dla Airbnb, „ale największe ryzyko stanowi dla naszej reputacji” – powiedział Chesky. „Jeśli rezerwując Airbnb, nie ufasz, że to miejsce jest prawdziwe i że ci się spodoba, zatrzymasz się w hotelu”.

READ  Pierwsze spojrzenie: Giant aktualizuje swoją podstawową wersję z pełnym zawieszeniem

Firma planuje wykorzystać sztuczną inteligencję do weryfikacji notowań w pięciu największych krajach.

Gospodarze będą musieli wejść do obiektu i otworzyć aplikację Airbnb. GPS sprawdzi, czy znajdują się pod właściwym adresem, a sztuczna inteligencja zostanie wykorzystana do porównania zdjęć na żywo ze zdjęciami, których gospodarz używa w ogłoszeniu.

Nieruchomości w USA, Wielkiej Brytanii, Kanadzie, Francji i Australii, które pomyślnie przejdą test, otrzymają od lutego symbol „zweryfikowany” w swoich ofertach. Firma podała, że ​​pod koniec przyszłego roku będzie weryfikować wpisy w 30 kolejnych krajach.

Elise Haynes

„Analityk. Nieuleczalny nerd z bekonu. Przedsiębiorca. Oddany pisarz. Wielokrotnie nagradzany alkoholowy ninja. Subtelnie czarujący czytelnik.”

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *