„Bardzo niepokojące”: ekspert techniczny BC ocenia awarię Rogersa

„Bardzo niepokojące”: ekspert techniczny BC ocenia awarię Rogersa

Dziennikarz techniczny z Kolumbii Brytyjskiej podzielił się swoimi przemyśleniami na temat tego ogromnego Rogers Usługa nie powiodła się.

Andy Barrier, gospodarz i były producent GetConnected, najdłużej działających kanadyjskich targów technologicznych, powiedział, że awaria usługi Rogersa podkreśla wiele obaw ekspertów.

Czytaj więcej:

Usługi Rogersa wracają do normy, ale główne usługi w Kolumbii Brytyjskiej pozostają naruszone

„Minęło około 24 godzin i nadal nie wiemy, dlaczego” – powiedział Barrier Global News w sobotę rano.

„W piątek myślałem, że to cyberatak, ale wydaje się, że tak nie jest (teraz).”

Kontynuował: „Firma o nazwie Cloudflare, która zarządza ruchem internetowym na całym świecie, podejrzewa, że ​​jest to błąd wewnętrzny”.

Czytaj więcej:

Rogers mówi, że usługi bezprzewodowe powróciły do ​​„znacznej większości”, ponieważ nadal utrzymują się masowe przerwy w dostawie prądu

Historia toczy się dalej pod reklamą

Cloudflare zamieścił na swojej stronie, że wiele mówi.

„Na podstawie tego, co widzimy i podobnych incydentów w przeszłości, uważamy, że jest to prawdopodobnie wewnętrzny błąd, a nie cyberatak” – napisali pracownicy Cloudflare w poście na blogu.

Barrier powiedział, że taka poważna awaria jest nie tylko niepokojąca, ale także drapieżna, ponieważ podobno istnieją protokoły zapobiegające tak poważnej awarii.

„Te sieci są zaprojektowane z procesami redundancji, aby upewnić się, że nic takiego się nie wydarzy. Fakt, że tak się dzieje, jest bardzo niepokojący” – powiedział Barrier.

„Nie widać tego w innych krajach, a to już drugi raz w ciągu 15 miesięcy, kiedy sieć Rogersa upadła”.


Kliknij, aby odtworzyć wideo:



Rogers zaczyna przywracać usługi


Rogers zaczyna przywracać usługi

Ekspert ds. technologii powiedział, że jednym z oczywistych problemów, na które zwrócił uwagę przestój, było poleganie Kanady na zaledwie trzech największych firmach telekomunikacyjnych.

READ  Najniższe stałe i zmienne oprocentowanie kredytów hipotecznych w Kanadzie na dzień 17 sierpnia 2023 r

Historia toczy się dalej pod reklamą

„To tylko pokazuje, jak niesprawiedliwe jest w Kanadzie, że mamy tylko trzech dużych przewoźników” – powiedział Barrier.

„Już płacimy wysokie stawki za nasze rachunki za Internet i telefony komórkowe, a teraz mamy tego rodzaju przerwy w działaniu. To powrót do rozmów o wprowadzeniu czwartego przewoźnika. „

Odszkodowania dla klientów to wielka debata online, a Barrier powiedział, że trudno powiedzieć, jak wysokie może być odszkodowanie.

„To będzie interesująca rzecz, ponieważ widzę, ile rekompensują swoim użytkownikom” – powiedział Barrier.

„Odszkodowanie dla swoich klientów (w powietrzu). Nadal muszą zrekompensować kanadyjskiej gospodarce i wszystkim małym firmom, które ucierpiały w piątek.”

Ta nieciągłość doprowadziła również do przekonania, że ​​fuzja Rogersa i Shawa może być „martwa w wodzie”, według Barriere.


Kliknij, aby odtworzyć wideo:



Dzień frustracji milionów Kanadyjczyków po awarii ogólnokrajowej sieci w Rogers Communications


Dzień frustracji milionów Kanadyjczyków po awarii ogólnokrajowej sieci w Rogers Communications

© 2022 Global News, oddział Corus Entertainment Inc.

Elise Haynes

„Analityk. Nieuleczalny nerd z bekonu. Przedsiębiorca. Oddany pisarz. Wielokrotnie nagradzany alkoholowy ninja. Subtelnie czarujący czytelnik.”

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *