„Bardzo niepokojące”: ekspert techniczny BC ocenia awarię Rogersa

„Bardzo niepokojące”: ekspert techniczny BC ocenia awarię Rogersa

Dziennikarz techniczny z Kolumbii Brytyjskiej podzielił się swoimi przemyśleniami na temat tego ogromnego Rogers Usługa nie powiodła się.

Andy Barrier, gospodarz i były producent GetConnected, najdłużej działających kanadyjskich targów technologicznych, powiedział, że awaria usługi Rogersa podkreśla wiele obaw ekspertów.

Czytaj więcej:

Usługi Rogersa wracają do normy, ale główne usługi w Kolumbii Brytyjskiej pozostają naruszone

„Minęło około 24 godzin i nadal nie wiemy, dlaczego” – powiedział Barrier Global News w sobotę rano.

„W piątek myślałem, że to cyberatak, ale wydaje się, że tak nie jest (teraz).”

Kontynuował: „Firma o nazwie Cloudflare, która zarządza ruchem internetowym na całym świecie, podejrzewa, że ​​jest to błąd wewnętrzny”.

Czytaj więcej:

Rogers mówi, że usługi bezprzewodowe powróciły do ​​„znacznej większości”, ponieważ nadal utrzymują się masowe przerwy w dostawie prądu

Historia toczy się dalej pod reklamą

Cloudflare zamieścił na swojej stronie, że wiele mówi.

„Na podstawie tego, co widzimy i podobnych incydentów w przeszłości, uważamy, że jest to prawdopodobnie wewnętrzny błąd, a nie cyberatak” – napisali pracownicy Cloudflare w poście na blogu.

Barrier powiedział, że taka poważna awaria jest nie tylko niepokojąca, ale także drapieżna, ponieważ podobno istnieją protokoły zapobiegające tak poważnej awarii.

„Te sieci są zaprojektowane z procesami redundancji, aby upewnić się, że nic takiego się nie wydarzy. Fakt, że tak się dzieje, jest bardzo niepokojący” – powiedział Barrier.

„Nie widać tego w innych krajach, a to już drugi raz w ciągu 15 miesięcy, kiedy sieć Rogersa upadła”.


Kliknij, aby odtworzyć wideo:



Rogers zaczyna przywracać usługi


Rogers zaczyna przywracać usługi

Ekspert ds. technologii powiedział, że jednym z oczywistych problemów, na które zwrócił uwagę przestój, było poleganie Kanady na zaledwie trzech największych firmach telekomunikacyjnych.

READ  Pasażerowie kanadyjskich linii lotniczych sfrustrowani problemem informatycznym

Historia toczy się dalej pod reklamą

„To tylko pokazuje, jak niesprawiedliwe jest w Kanadzie, że mamy tylko trzech dużych przewoźników” – powiedział Barrier.

„Już płacimy wysokie stawki za nasze rachunki za Internet i telefony komórkowe, a teraz mamy tego rodzaju przerwy w działaniu. To powrót do rozmów o wprowadzeniu czwartego przewoźnika. „

Odszkodowania dla klientów to wielka debata online, a Barrier powiedział, że trudno powiedzieć, jak wysokie może być odszkodowanie.

„To będzie interesująca rzecz, ponieważ widzę, ile rekompensują swoim użytkownikom” – powiedział Barrier.

„Odszkodowanie dla swoich klientów (w powietrzu). Nadal muszą zrekompensować kanadyjskiej gospodarce i wszystkim małym firmom, które ucierpiały w piątek.”

Ta nieciągłość doprowadziła również do przekonania, że ​​fuzja Rogersa i Shawa może być „martwa w wodzie”, według Barriere.


Kliknij, aby odtworzyć wideo:



Dzień frustracji milionów Kanadyjczyków po awarii ogólnokrajowej sieci w Rogers Communications


Dzień frustracji milionów Kanadyjczyków po awarii ogólnokrajowej sieci w Rogers Communications

© 2022 Global News, oddział Corus Entertainment Inc.

Elise Haynes

„Analityk. Nieuleczalny nerd z bekonu. Przedsiębiorca. Oddany pisarz. Wielokrotnie nagradzany alkoholowy ninja. Subtelnie czarujący czytelnik.”

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *