Zobacz, co lubisz w nadawaniu – zakładając, że możesz to znaleźć – wiadomości biznesowe

Treść jest królem – jeśli możesz ją znaleźć.

Wraz z rozprzestrzenianiem się usług przesyłania strumieniowego śledzenie ulubionych programów telewizyjnych i przebojów filmowych staje się trudne, gdy usługi przesyłania strumieniowego mogą co miesiąc zmieniać swoją ofertę. To komplikuje życie tym, którzy wiedzą, co chcą oglądać, ale nie wiedzą, gdzie to zlokalizować.

Niektóre z wizyt są praktycznie wędrujące. Na przykład „Batman – Początek” i „Mroczny Rycerz” od marca 2020 r. do marca 2021 r. dotyczyły czterech różnych usług — Netflix, Hulu, HBO Max i Peacock. Niektóre z tych usług gościły filmy dwukrotnie w tym czasie, według Reelgood, usługi, która śledzi filmy w usługach przesyłania strumieniowego (obecnie można znaleźć filmy w Hulu i HBO Max.)

Chcesz obejrzeć film o Harrym Potterze? Filmy z serii miały premierę w HBO Max w maju 2020 r., a w sierpniu udały się do Peacock. Potem wrócili do HBO Max w czerwcu 2021 roku – ale tylko na miesiąc. W tej chwili pierwsze trzy filmy są dostępne za darmo w Peacock, ale przez ostatnie pięć będziesz potrzebować subskrypcji premium.

Krótko po marcowej premierze Paramount+ wycofał niektóre ze swoich filmów, takie jak „Mission Impossible: Ghost Protocol” i komedia Paula Rudda „I Love You Man” z innych serwisów.

Ta przezabawna gra prawdopodobnie rozpoczęła się w 2019 r., kiedy NBC poinformowało, że nie udziela już licencji Netflix na Office, chociaż Netflix zachował prawa do 2020 r. – ruch mający na celu wzmocnienie usługi przesyłania strumieniowego Peacock NBC. Według Nielsena „The Office” był najczęściej oglądanym programem na Netflix w 2018 roku i był transmitowany przez ponad 52 miliardy minut. HBO Max wykonał podobny ruch, gdy przywrócił „Przyjaciół” z Netflix.

Hollywoodzcy producenci tych programów i filmów prawdopodobnie docenią dodatkowe pieniądze, które otrzymali z licencjonowania programów do Netflix, Amazon Prime Video i podobnych usług. Ale ci partnerzy stopniowo przekształcili się w konkurentów, ponieważ studia takie jak NBCUniversal, Disney i WarnerMedia stworzyły własne opcje przesyłania strumieniowego, aby wprowadzić szczyt złota. Tymczasem Netflix, Amazon i Hulu skupiły się bardziej na tworzeniu własnych, oryginalnych treści.

READ  Christina Applegate ujawnia swoją diagnozę stwardnienia rozsianego

„Ekskluzywne treści zawsze były ważnym czynnikiem w walce o dominację nadawców” – powiedział David Sanderson, dyrektor generalny Reelgood. Powiedział, że firmy produkcyjne, które chciały mieć większy kawałek tortu, zdały sobie sprawę, że ich największa szansa na sukces dotyczy ich własnych dóbr.

W międzyczasie konsumenci muszą gorączkowo szukać ofert, których potrzebują. 35-letni Chris Kaufman z Logan w stanie Utah umieścił filmy takie jak trylogia „Ocean’s 11” w swojej kolejce na Netflixie, aby obejrzeć później. Ale kiedy do nich dotarł, zniknęli. (Opuścili Netflix w grudniu 2020 r. i są teraz na HBO Max.)

„Nie mam zbyt wiele czasu w ciągu dnia, aby go obejrzeć, a teraz muszę iść i go poszukać” – powiedział.

Wyszukiwarki mogą pomóc. 35-letni Alan Keen mieszkający na Brooklynie mówi, że korzysta z Google, gdy nie patrzy na poszczególne usługi. Inne opcje obejmują aplikacje takie jak Reelgood i JustWatch, które umożliwiają wyszukiwanie dostosowywanej listy usług dla określonych tytułów. Cyfrowe odtwarzacze multimedialne, takie jak Roku i Apple TV, umożliwiają przeszukiwanie wszystkich subskrybowanych aplikacji do przesyłania strumieniowego.

Ale ciągłe wyszukiwanie tych programów i filmów może być frustrujące. Ponieważ nie ma kar dla konsumentów, którzy opuszczają usługę przesyłania strumieniowego, może to również prowadzić do „zakłóceń” klientów, termin branżowy odnoszący się do częstotliwości, z jaką ludzie rejestrują się i rezygnują z usług, powiedział Jeff Ludarczak, analityk z Pivotal Research .

„Jeśli w Twojej usłudze przesyłania strumieniowego zabraknie interesujących treści, po prostu zrezygnuję z usługi i wrócę później” – powiedział.

Kaufman powiedział, że on i jego rodzina, w tym żona i małe dziecko, rozważają porzucenie Netflix, ponieważ teraz częściej korzystają z HBO Max.

„Rozmawialiśmy jako rodzina, może zrezygnowalibyśmy z usługi co miesiąc i cofnęlibyśmy ją dwa miesiące później, gdy będzie dla nas nowa i nowa” – powiedział.

READ  Recenzja „Pierwszego reżysera” Chelsea Peretti: Genius Comedy

Kevin Westcott, który kieruje amerykańską firmą konsultingową Deloitte zajmującą się komunikacją, mediami i rozrywką, powiedział, że badania jego firmy wykazały, że treść powitalna jest główną przyczyną frustracji zgłaszanych przez subskrybentów w związku z usługami transmisji strumieniowej. Jest to również drugi powód, dla którego ludzie mówią, że mogą zrezygnować z usługi, zaraz po podwyżce cen.

Ale on nie widzi zmian w najbliższym czasie. Rzeczywiście, Westcott jest zdania, że ​​wersja „okien” – proces wypuszczania filmu najpierw w kinie, a następnie przez telewizję kablową i usługi transmisji strumieniowej – przetrwa, ponieważ jest głównym źródłem przychodów studia. „Zawsze będziemy w sytuacji, w której treść się porusza”.

Netflix, Amazon, NBCUniversal, Disney i WarnerMedia nie odpowiedziały od razu na prośbę o komentarz.

Luna Nunez

"Gracz. Introwertyk. Rozwiązujący problemy. Twórca. Myśliciel. Przez całe życie ewangelista żywności. Orędownik alkoholu."

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *