Zmęczeni przesuwaniem w lewo, single zmierzają do nowych usług dobierania graczy

Zmęczeni przesuwaniem w lewo, single zmierzają do nowych usług dobierania graczy

Smartfon, który wyświetla różne aplikacje randkowe.

Yoo Chun | Christopher Wong | S3studio | Obrazy Getty

Aby kontynuować wyszukiwanie, możesz łatwo przesunąć palcem w lewo. Więc przesuń palcem w prawo, aby kogoś polubić.

Ale jest tylko tyle ciosów, które niektórzy ludzie mogą zrobić, zwłaszcza gdy nie mają nic do pokazania. Tak więc coraz więcej singli zdecydowało się zaufać starszemu źródłu dla odkrywców historii: twórcom randek.

Profesjonalne swatki istnieją od dziesięcioleci i są zakorzenione w naszej kulturze. Wystarczy spojrzeć na ośmioletni program „Millionaire Matchmaker” rozpoczynający się w 2008 roku.

W przeciwieństwie do gospodarki opartej na aplikacjach, usługi kojarzeń często kosztują klientów tysiące dolarów, co czyni je niedostępnymi dla szerokich grup społecznych.

Powstaje grupa aplikacji i firm, które chcą wprowadzić kojarzenie nowej generacji, łącząc starożytne metody z nowoczesną technologią.

Nowicjusz jest Klub Luxto aplikacja randkowa tylko dla członków, założona w 2020 roku przez dyrektora generalnego Austina Kevicha.

Lox Club działa w modelu subskrypcji i pobiera 96 ​​USD za 12 miesięcy. Firma oferuje wszystkim swoim członkom dostęp do twórców meczów, którzy mogą nawiązywać kontakty między użytkownikami lub przekazywać opinie na temat profilu danej osoby. Kevich powiedział, że tysiące ludzi skorzystało z tej usługi, ale nie był bardziej konkretny.

„Profesjonalni prześladowcy randkujący pobierają od 10 do 20 000 USD i nie są tak świadomi problemów z aplikacją randkową jak ich rówieśnicy” – napisał Kivich w e-mailu, nie podając szczegółów wskaźnika sukcesu Lox Club. „Nie mogłem tego znieść, nikt w naszym zespole nie mógł tego znieść, więc wiedzieliśmy, że będziemy musieli udostępnić to i zmienić nazwę, aby poczuć się jak przyjaciel pomagający ci znaleźć daty”.

Firma ma obecnie trzech zawieraczy małżeństw i zatrudnia więcej.

READ  Zdjęcie Okanagan Lake zdobywa nagrodę w ogólnokanadyjskim konkursie – Kelowna News

Zainteresowanie swataniem zbiega się ze wzrostem wypalenia w randkowaniu online. Pandemia Covid-19 oznacza, że ​​wiele danych zostało zredukowanych do opcji online. Firmy zaczęły intensywnie inwestować w funkcje audio i wideo, aby użytkownicy mogli umawiać się z domu.

Ale biorąc pod uwagę, że trwają działania przed pandemią, nie każdy chce polegać na godzinach bicia, aby znaleźć randkę. Zamiast tego zlecają tę pracę ekspertom.

„Myślę, że ludzie szukają innych opcji i widziałem wiele osób rozmawiających i myślących o swatkach”, Ali Jackson, trener randkowy, który dzięki uchwytowi zdobył ogromną liczbę fanów na Instagramie Umieść tweetadla CNBC.

Lily Montaser, współzałożycielka firmy zajmującej się szybkimi randkami w Nowym Jorku klub wzmacniaczaUjmę to w inny sposób.

„Wszyscy są po prostu wyczerpani” – powiedziała.

Uruchomiony pod koniec ubiegłego roku, Ambyr organizuje od dwóch do trzech wydarzeń miesięcznie w modnych lokalizacjach w całym mieście dla wybranej grupy 10 mężczyzn i 10 kobiet. Montasser i współzałożycielka Victoria Van Ness weterynarz i sparują 20 osób na wydarzenie w oparciu o to, kto według nich będzie pasował, choć czasami dorzucają dzikiej karty.

Ambyr wycofuje się z szerszej grupy członków na imprezy. Wszyscy przeszli rozmowę kwalifikacyjną i sprawdzenie przeszłości. Wnioskodawcy uiszczają opłatę za zgłoszenie w wysokości 60 USD i dodatkowe 150 USD za wydarzenie, jeśli zostaną wybrane. Ambyr twierdzi, że ma wskaźnik akceptacji 15% i około 200 członków w swojej bazie danych.

Swatki pełnią również rolę terapeutów w niepełnym wymiarze godzin, umawiających się na randki ze swoimi klientami.

„Nie zdawałem sobie sprawy, jak szokujące było to w dzisiejszym świecie publicznych randek” – powiedział CNBC Ari Axelrod, 28 lat z Nowego Jorku. Axelrod współpracuje z Cassie Levine, która niedawno założyła swoją firmę o nazwie Zapytanie wewnątrz.

Axelrod był do tej pory na dwóch randkach, pracując z Levine.

READ  Suncor mówi, że prezes i dyrektor generalny Mark Little zrezygnował

„Nawet jeśli proces dobierania graczy nie zadziałał, to co osiągnąłem, to to, że czuję się bardziej autentyczny i pewny siebie” – powiedział. – Więc dwieście dolarów za przypomnienie ci czegoś, o czym nawet nie wiedziałem, że muszę o tym przypominać, jest tego warte.

Levine, który uruchomił Inquire w kwietniu, obecnie pobiera 150 USD za godzinę.

Za tym odrodzeniem w matchmakingu stoją nie tylko profesjonalni gracze.

Gigant randkowy online Dopasuj grupę Zanurz się w kojarzeniu z aplikacją o tej samej nazwie. W listopadzie firma wprowadziła ludzki element dopasowania serwis randkowy. Za 4,99 USD tygodniowo pracownicy Match będą oflagować dwa profile tygodniowo, starając się zawęzić opcje. Mecz nie odpowiedział na prośbę o komentarz na temat sukcesu funkcji.

Pandemia Covid-19 zwiększyła liczbę osób szukających miłości na platformach randkowych, takich jak aplikacja Tinder firmy Match Group.

Beata Zorzel | Norfoto | Obrazy Getty

Swatanie z definicji jest często żmudnym procesem, który wymaga kosztownej pracy ludzkiej, a nie sztucznej inteligencji. Na tym nie skupiają się duże aplikacje, takie jak Tinder i Hinge, których właścicielem jest Match, lub jąkać się. Najbliższą rzeczą, jaką Hinge ma do zaoferowania, jest funkcja profili „podświetlenia”, która pokazuje, kim użytkownik może być zainteresowany na podstawie jego historii przesuwania.

„Podczas gdy ręcznie żonglujemy wieloma ruchomymi częściami, widzimy, że nasi członkowie tego używają i proszą o więcej”, powiedział Kivich z Lox Club. „Na początku byliśmy zaskoczeni, ale nasi członkowie chcą, żeby tam było, więc robimy to”.

Van Ness powiedział, że jest trochę ironii w pomyśle, że „próbujemy ponownie wprowadzić tę osobistą stronę”.

Powiedziała: „Śmiejemy się, ponieważ kiedy po raz pierwszy wprowadzono aplikacje, było to takie dziwne i wszyscy mówili:„ Zaczekaj, czy chcesz, abyśmy spotkali potencjalnego partnera poza aplikacją?” „A potem, kiedy zaczęliśmy program Ambyr, ludzie zareagowali dokładnie tak samo. Mówili:„ Zaczekaj, chcesz, abyśmy ponownie się spotkali osobiście, co jest bardzo dziwne ”.

READ  Volkswagen ID. Recenzja Buzz First Drive: tęcze i ronda

Zegarek: Bumble CEO o wydatkach na reklamę

Elise Haynes

„Analityk. Nieuleczalny nerd z bekonu. Przedsiębiorca. Oddany pisarz. Wielokrotnie nagradzany alkoholowy ninja. Subtelnie czarujący czytelnik.”

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *