Z D!fference: Jak firma zmienia oblicze castingu w Polsce

Z D!fference: Jak firma zmienia oblicze castingu w Polsce

Panuje błędne przekonanie, że Polska jest krajem jednolitym etnicznie. Jednak przy ponad 37-milionowej populacji nie jest to prawdą, zwłaszcza jeśli chodzi o duże miasta, takie jak Warszawa, Kraków czy Łódź. Victoria Okonkwo, CEO D!fference, wiodącej agencji reprezentującej wieloetniczne talenty, zauważa: „Polska jest już krajem wielokulturowym, który serdecznie wita studentów z Afryki, Azji i Ameryki Południowej. Widziałem też więcej rodzin przyjeżdżających tu z zagranicy za pracą i przed podjęciem decyzji o pozostaniu.

Victoria założyła D!fference w 2012 roku, czerpiąc z własnego doświadczenia jako osoby o mieszanym pochodzeniu – jej ojciec jest Nigeryjczykiem, a matka Polką. Pomysł na agencję przyszedł do Victorii „dawno temu”, kiedy zaczynała pracę w branży reklamowej i zauważyła, że ​​ludzie są bardzo zainteresowani współpracą z nią przy projektach biznesowych. Zdała sobie sprawę, że zainteresowanie tylko rosło z czasem i wiedziała, że ​​musi coś z tym zrobić.

„Doszedłem do momentu, w którym zapraszałem moich wielorasowych kolegów do udziału w projektach biznesowych. Zawsze, gdy klient potrzebował międzynarodowych, afrykańskich lub azjatyckich modelek, oferowałem swoje wsparcie w ich znalezieniu. Na początku był to przyjacielski gest, ale z czasem, jak liczba projektów rosła, postanowiłem przekształcić to w biznes – wyjaśnia.

Książki agencji obejmują szereg komercyjnych modeli multimodalnych w kategorii D!people; Artyści D! reprezentują śpiewaków, aktorów, sportowców i tancerzy; D!Creatives dba o fotografów, wizażystów, stylistów, stylistów żywności i scenografów. Do tej pory D!fference pracowało przy ponad 200 reklamach dla BMW, Samsunga, Avon, Price Fx, Lego, Swatch, Infiniti, Kfc, Mcdonalds, Volkswagen, Picard, Klarna, Neff, Puma, Merkle i TK Maxx. .

Od 2012 roku firma rosła w siłę. D!fference nawiązało współpracę z OTO Film, a organiczne relacje to coś, z czego obie firmy są bardzo dumne. „Dostałem telefon od Jacka [Kulczycki, founder of OTO Film] Pewnego dnia jestem tutaj! Victoria śmieje się i dodaje: „OTO zaprosiło doświadczoną wizażystkę, która pracuje z czarnoskórymi modelkami. Podzieliłam się swoimi kontaktami i to był początek naszej dobrze prosperującej współpracy.

READ  „Zatoka przypraw” polskiej TVP to światowy hit Deadline

„Tworzymy mnóstwo możliwości dla bardzo utalentowanej i zaniedbanej populacji. Wzbogacamy się każdego dnia, tak wiele kultur i historii, cieszymy się, że możemy to robić. Baza danych Victorii jest jak wejście do plakatu Benettona z lat 80. Kolor jest wszędzie ! Ułatwiając castingi BIPOC w Polsce, zawsze będziemy zaspokajać potrzeby naszych klientów.

Victoria koncentruje się na dziale agencji D!People, pomagając różnorodnym talentom poczuć się swobodnie przed kamerą, aby zarezerwować więcej zleceń. „Obecnie rozwijamy nasze talenty i bazę klientów, a to duży wysiłek, aby pomóc naszym talentom, które nie zawsze mają doświadczenie w branży, kiedy śpiewają z nami, wykonują świetną pracę i śpiewają z nami. To jest coś, co jest w fazie rozwoju teraz – mówi Wiktoria.

Jeśli chodzi o przyszłość, w nadchodzących latach D!fference rozszerza swój zasięg poza Polskę i umacnia swoją reputację, mając nadzieję, że stanie się jedną z najlepszych wszechstronnie utalentowanych agencji w Europie. Victoria podsumowuje: „Jesteśmy bardzo zadowoleni, że możemy nadal wspierać nowy rozdział rozwijającego się sektora produkcyjnego w Polsce”.

Henry Herrera

„Irytująco skromny fanatyk telewizyjny. Totalny ekspert od Twittera. Ekstremalny maniak muzyczny. Guru Internetu. Miłośnik mediów społecznościowych”.

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *