YouTube ukryje teraz liczbę nienawiści w filmach • Eurogamer.net

YouTube ogłosił plany ukrycia liczby nienawiści do filmów, a teraz powoli wprowadza zmianę na swojej platformie.

Przycisk „Nie podoba mi się” będzie nadal widoczny dla wszystkich, a właściciel kanału nadal będzie mógł prywatnie wyświetlać liczbę ocen negatywnych dla danego filmu. Jedyna zmiana polega na tym, że licznik nie będzie już ogólny.

Posunięcie to następuje po rosnącej liczbie przypadków, w których stosunek niechęci lub stosunek niechęci do niechęci został wykorzystany przez widzów, a po eksperymencie YouTube zamaskowanie liczby niechęci wykazało „spadek niechęci do obraźliwego zachowania”.

Zgodnie z oczekiwaniami, powyższy film z ogłoszeniem YouTube o zmianie ma obecnie 7,3 tys. polubień i 25 tys.

Fani gier wideo przez lata trafiali na nagłówki gazet, naciskając przycisk nienawiści częściej niż większość. zeszłego maja Rozgrywka na Xbox Series X została słabo ujawnionana przykład i kto może zapomnieć 3,5 miliona polubień zostało przyznanych rekordowemu zwiastunowi ujawniającemu Call of Duty: Infinite Warfare? (Oczywiście nie Activision.)

Ostatnio fani Nintendo głosują palcami Przełącz online + zwiastun dodatku obrażany w ogromne liczby, Podczas Zwiastun PlayStation Showcase do Grand Theft Auto 5 nie wypadł dobrze.

„Twórcy nadal będą mogli znaleźć dokładną liczbę nienawiści w YouTube Studio, wraz z innymi istniejącymi wskaźnikami, jeśli chcą zrozumieć, jak sobie radzi ich treść” – powiedział YouTube. Widzowie mogą nadal nie lubić filmów, aby dostosować swoje rekomendacje i prywatnie udostępniać komentarze twórcom.

„Podczas procesu słyszeliśmy, że niektórzy z was wykorzystali swoją publiczną liczbę nienawiści, aby zdecydować, czy chcesz obejrzeć film, czy nie. Wiemy, że możesz nie zgadzać się z tą decyzją, ale uważamy, że jest to właściwe dla Platforma.”

„Chcemy stworzyć otwarte i pełne szacunku środowisko, w którym twórcy mają szansę odnieść sukces i czuć się bezpiecznie, by wyrażać siebie. To tylko jeden z wielu kroków, które podejmujemy, aby nadal chronić twórców przed nękaniem. Nasza praca nie jest zakończona, a my będzie nadal tutaj inwestować.”

READ  Główny scenarzysta Assassin's Creed powraca do Ubisoftu siedem miesięcy po odejściu

Randolph Howe

„Zła entuzjasta podróży. Irytująco skromny ćpun internetu. Nieprzepraszający alkoholiczek”.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Back to top