Wyłącznie: GM wymienia wszystkie moduły baterii na niektórych śrubach Chevy, aby zmniejszyć ryzyko pożaru

Mamy nadzieję napisać ostatni rozdział sagi akumulatorów Bolt Fire, a GM zamierza rozpocząć wymianę wszystkich jednostek w niektórych akumulatorach Chevy Bolt EV w ciągu kilku tygodni. Electrek odbył ekskluzywną sesję z rzecznikiem GM, aby poznać szczegóły dotyczące nadchodzącego programu.

Dla tych, którzy dopiero się dostrajają, taki jest wynik Ponad tuzin pożarów związanych z baterią Chevy Bolt Za niewiele ponad rok, cztery tylko w lipcu tego roku. w zeszłym roku w listopadzie General Motors wydał pierwsze zawiadomienie o wycofaniuWłaściciele muszą ładować swoje samochody tylko przez 90% czasu, a wkrótce po nałożeniu tego ograniczenia wprowadzono aktualizację oprogramowania. Przez kilka miesięcy było cicho, aż do końca kwietnia, kiedy Ogłoszono „ostateczną” poprawkę aktualizacji oprogramowania, śledzony szybko Kolejny ogień. Ta aktualizacja oprogramowania miała na celu określenie warunków, które mogą doprowadzić do pożaru i zapewnienie wystarczającego powiadomienia o wymianie jednostek przed wybuchem pożaru. Jednak po Dwa pożary na początku lipca GM przyznał, że zreformowanie swojego oprogramowania nie zadziałało i przystąpił do ponownego wycofania. Ten powiedział właścicielom Nie stój w środku, nie ładuj bez nadzoru. Następnie 25 lipca miały miejsce dwa kolejne pożary. GM nadal to bada i odmówił komentarza w tej chwili.

Zły rok dla LG i GM

To nie był dobry rok PR dla General Motors czy LG, które dostarczają akumulatory Chevy Bolt. Podczas gdy General Motors Kieruj się w stronę całkowicie elektrycznej przyszłościJednak właściciele Bolta, którzy wspierali GM podczas tej podróży, czuli się zaniedbani bez żadnych informacji, podczas gdy zgłoszono więcej pożarów. Niektórzy muszą odkupić lub wymienić śruby, podczas gdy Niektóre ofiary pożaru nadal płacą za samochód.

Na początku tego roku Hyundai musiał to zrobić Zadzwoń pod numer 82000 Kona EV Bus, Ionic i Elec City Aby wymienić baterie LG. Rząd Korei Południowej ustalił, że LG jest odpowiedzialne za pożary baterii. Źle złożone wypustki baterii. LG zaprzeczyło temu odkryciu, obwiniając profile ładowania Hyundaia. Co ciekawe, mówiono, że LG musiało zapłacić 70% rachunku w tym przypadku.

READ  Jaki wpływ ma podatek od zysków kapitałowych na gospodarkę?

GM ogłosił niedawno odpis w wysokości 800 milionów dolarów w drugim kwartale w celu wymiany baterii Bolt, powodując spadek ich stawek o około 8%.. Firma LG ogłosiła niedawno 200 milionów dolarów w drugim kwartale Z tego samego powodu obniżył prognozę zarobków o 21%. Należy zauważyć, że tak było Przed Ogłoszono drugie wezwanie. Chociaż te liczby są wstępne i przed nami kolejne kwartały, interesujące jest, że GM najwyraźniej spodziewa się ponieść większość kosztów. Należy również zauważyć, że LG i General Motors nadal są zaangażowane w fabrykę i platformę akumulatorów Ultium.

w grudniu LG ogłosiło wycofanie się ze Stanów Zjednoczonych dla niektórych ich domowych systemów akumulatorowych. Powrót w marcu do Australii. Wreszcie w maju ogłosili akt Bezpłatny program wymiany Dla wszystkich jednostek wyprodukowanych między kwietniem 2017 a wrześniem 2018. Wtedy zaledwie dwa tygodnie temu, Zapowiedziane wezwanie Stanów Zjednoczonych Po 5 pożarach. tam Klasa Action Suit przeciwko LG Został uruchomiony dwa miesiące temu, twierdząc, że istnieje systemowy problem z produkcją baterii.

GM ogłosił, że nie ma jednego, ale dwaRzadkie wady produkcyjneZnaleziony podczas produkcji ogniw śrubowych przez LG. Trudno zobaczyć, jak to jest Niemożliwe Byłby to problem systemowy z bateriami LG, a przynajmniej fatalna kontrola jakości ze strony LG.

Wreszcie dobre wieści

Niezależnie od tego mamy dzisiaj dobre wieści. Rzecznik GM powiedział nam, że poinformowali niektórych właścicieli, że od 23 sierpnia mogą zacząć rezerwować spotkania, aby uzyskać wszystkie jednostki w ich wymienianych bateriach Z nowymi i daj nową 8-letnią gwarancję na 100 000 mil. Chociaż tak nie jest dokładnie Podobnie jak wymiana całej baterii, to kolejna najlepsza rzecz. O to anioł prosił od bardzo dawna. W tej reklamie jest duże zastrzeżenie, którego poszukam poniżej.

Pierwszeństwo pełnej wymiany jednostki otrzyma:

  • Uchwyty na śruby zostały wyprodukowane w okresie, w którym General Motors podejrzewał o wady produkcyjne akumulatorów i
  • Właściciele, którzy zwykle robią głębokie zrzuty i gdzie GM ma dane telemetryczne OnStar to udowadniają
READ  2 napoje zawierające kofeinę przekroczyły wymagania etykiety

W tym miejscu General Motors ustalił, że ryzyko było największe. Priorytet powinien zostać utrzymany do końca roku modelowego 2019 z bateriami produkowanymi w Korei Południowej jako zamienniki jednostek, a następnie rozciągnąć się na lata 2017 i 2018. Jak szybko będzie to zależeć od dostępności jednostek.

Co ciekawe, to pasuje Dochodzenia i lista wszystkich znanych pożarów Bolt. Oczywiste jest, że większość pożarów w modelu 2019 powstała w październiku i listopadzie 2018 r. – co wydaje się być Bardziej prawdopodobne, że zapali się niż samochód napędzany gazem z 2019 roku. Znaleźliśmy również ten sam wzór wysyłki – Większość pożarów pochodziła od właścicieli, którzy opuścili etui ładujące przed pełnym naładowaniem. Rzecznik GM nie znał okresu testów, ale prawdopodobnie jest to to samo, co znaleźliśmy.

Zapytany o powód tej zmiany, rzecznik GM stwierdził, że podejmuje to działanie z dużą ostrożnością, aby zapewnić wymianę wszystkich wadliwych jednostek. Jednostki te zostaną odesłane do GM i LG do analizy kryminalistycznej. GM spróbuje znaleźć usterki i sprawdzić, czy można opracować metodę wykrywania na miejscu. Mają nadzieję, że uda im się znaleźć wzór lub wymyślić niezawodny mechanizm wykrywania. Dużym zastrzeżeniem jest to, że jeśli potrafią wykryć wszystkie wadliwe jednostki, tylko te jednostki zostaną zastąpione w przyszłości.

Weź elektryczny

Lepiej późno niż wcale, realistycznie chodzi o najlepszy wynik, jakiego możemy się spodziewać w każdych okolicznościach. GM wyraźnie nie ma takich samych relacji z LG, jak Hyundai, a przynajmniej takiego samego wpływu. Chociaż reakcja GM do tej pory nie była świetna, źródłem problemu jest LG.

Śruby wysokiego ryzyka zapewnią pełną wymianę jednostek akumulatorowych na nowe jednostki i nową gwarancję. W rzeczywistości oznacza to, że będą miały zwiększony zakres lat modelowych 2020+, co sprawi, że właściciele tych pojazdów wysokiego ryzyka będą bardzo zadowoleni. Również właściciele, którzy przekroczyli oryginalną gwarancję 100 000 mil!

READ  Akcje spadają wraz ze wzrostem stóp procentowych na rynkach, a sprzedaż detaliczna traci

Właściciele od dawna sceptycznie podchodzą do zdolności GM do wykrycia tych problemów w terenie i wydaje się, że mamy na to odpowiedź – w tej chwili nie mogą. Zbierając jednostki i przeprowadzając analizę kryminalistyczną, mogą szukać złych zagięć, rozdarć zakładek lub innych fizycznych uszkodzeń, które mogą być częścią „rzadkich wad produkcyjnych”. Ważną częścią jest to, że będą dokonywać podstawień, gdy będą dalej wynajdywać metodę wykrywania, zamiast czekać. Tylko wtedy, gdy GM będzie przekonany, że może znaleźć problem w terenie, od teraz wymieni tylko wadliwe jednostki. Tak długo, jak będą wymieniać wszystkie jednostki, które nie okazały się bezpieczne, rozwiązuje to największą część problemu – powstrzymanie pożarów.

Nie zdołałoby to jednak naprawić bólu i cierpienia ani utraty wartości, które musieli ponosić właściciele. GM może chcieć zaoferować nadzwyczajne swapy lub inne rekompensaty za to. Zostaw nam poniżej swoje sugestie, jak GM może to skonfigurować.

FTC: Używamy linków afiliacyjnych, aby zarabiać. jeszcze.


Subskrybuj Electrek na YouTube, aby otrzymywać ekskluzywne filmy i zasubskrybuj notacja dźwiękowa.

Elise Haynes

„Analityk. Nieuleczalny nerd z bekonu. Przedsiębiorca. Oddany pisarz. Wielokrotnie nagradzany alkoholowy ninja. Subtelnie czarujący czytelnik.”

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *