Wybrano zewnętrznego eksperta, który dokona przeglądu ewentualnego powrotu LRT do serwisu

Miasto Ottawa wybrało dużego północnoamerykańskiego producenta kolei do przeprowadzenia „niezależnego i bezstronnego przeglądu” każdego planu ponownego uruchomienia pociągów LRT po ich wykolejeniu w niedzielę.

Pociąg wykoleił się 19 września, kiedy wjechał na stację Tremblay, a następnie przejechał przez most nad Riverside Road z 12 pasażerami na pokładzie, zanim się zatrzymał, Według Kanadyjskiej Rady Bezpieczeństwa Transportu.

Nikt nie jest ranny.

Jednak dwuletnia linia Konfederacji jest obecnie nieczynna nawet przez trzy tygodnie, a autobusy zastępcze wożą pasażerów na miejsce.

Wypadek zabrał dużo Dyskusja w komisji tranzytowej w poniedziałek, kiedy dyrektor generalny ds. transportu, John Manconi, powiedział, że plany Rideau Transit Group dotyczące wznowienia usług będą wymagały drugiego spojrzenia niezależnego eksperta ds. bezpieczeństwa.

Następnie Komitet ds. Tranzytu zatwierdził propozycję prezydenta Alana Hubleya dotyczącą zatrudnienia jednego z nich.

W piątek po południu kierownik miasta Steve Kanelakos wydał notatkę informującą, że miasto wybrało STV Inc. , po konsultacjach z Samem Berradą, Light Rail Regulatory Monitor i Council Compliance Officer.

„Za radą pana Berrady miasto zatrudniło STV do przeprowadzenia niezależnego i bezstronnego przeglądu przyczyny, procedury, planu bezpieczeństwa i powrotu do służby dla pierwszej linii” – napisał, zauważając trudności z zachowaniem takich porad technicznych. .

„STV to profesjonalna firma z Ameryki Północnej z ponad 40-letnim doświadczeniem w branży transportu kolejowego, ze specjalistami w zakresie planowania procesów, technologii pojazdów, projektowania i zarządzania budową” – dodał.

Kanellakos powiedział, że STV ma przybyć do Ottawy 27 września.

Od lewej: burmistrz Jim Watson, dyrektor generalny Alstom Henri Baupart Lafarge i były dyrektor generalny RTG Peter Lausch zasiadają na prawie godzinnym spotkaniu na temat dostawy LRT w czerwcu 2019 roku. wywiad. (Kate Porter/CBC)

Ma historię na sieci kolejowej w Ottawie

Jednak firmie nie jest obce miasto Ottawa ani jej system kolejowy.

Gdy Rideau Transit Group została wybrana spośród trzech oferentów, którzy będąUmowa fazy 1 przeforsowana dla LRT na posiedzeniu zarządu w grudniu 2012 r.STV opracowało kryteria tego zakupu.

Był częścią początkowego zespołu inżynierskiego o nazwie Capital Transit Partners, wraz z pracownikami Morrison Hershfield Ltd. oraz Jacobs Associates Canada Ltd i URS Canada Inc.

Miasto udzieliło później Capital Transit Partners — która w tym czasie składała się z STV, Aecom i Morrison Hershfield — zarządzanie projektem i wstępną umowę inżynieryjną na znacznie większą Faza II LRT w Ottawie, jest obecnie w budowie.

Zgodnie z dokumentem z 2019 r. STV musiała zapewnić wyspecjalizowanych ekspertów do przeglądu działań specjalistycznych lub technicznych.

Były dyrektor ds. strategii firmy był również obecny w czerwcu 2019 r., kiedy burmistrz Jim Watson zebrał kilku Kierownictwo zaangażowane w budowę Dla Union Line w jego pokoju administracyjnym w City Hall.

W tym momencie projekt kolei lekkiej przekroczył kilka terminów dostaw, a burmistrz powiedział, że STV sprawuje niezależny nadzór nad projektem.

READ  Zarobki Boeinga: problemy z Boeingiem 737 Max są coraz lepsze, ale pojawia się wiele innych problemów

Elise Haynes

„Analityk. Nieuleczalny nerd z bekonu. Przedsiębiorca. Oddany pisarz. Wielokrotnie nagradzany alkoholowy ninja. Subtelnie czarujący czytelnik.”

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Back to top