Wuling HongGuang Mini EV rozświetla show na pierwszej konferencji e-mobilności w Ghanie

W ostatni piątek odbyła się Ghana Pierwsza konferencja i wystawa elektromobilności. Konferencja została zorganizowana w ramach inicjatywy Electric Driving Initiative (DEI-Gh) w Ghanie. Inicjatywa Drive Electric została uruchomiona w październiku 2019 r. Inicjatywa Drive Electric w Ghanie ma na celu:

  • Aby spłacić korzyść z nadwyżki dostaw energii elektrycznej w Ghanie.
  • Osiągnięcie oszczędności środowiskowych, które przyniosą korzyści wysiłkom klimatycznym kraju poprzez zmniejszenie emisji z działalności związanej z transportem.
  • Promowanie wprowadzania i promocji opłacalnych technologii zielonej energii.
  • Postawił Ghanę przeciwko porzucaniu starych samochodów z silnikami spalinowymi, gdy świat przesuwa się w kierunku pojazdów elektronicznych.

Aby Afryka nie stała się pustkowiem dla starzejących się pojazdów ICE, konieczne jest udostępnienie niedrogich pojazdów elektrycznych na całym kontynencie. Dobrą wiadomością jest to, że te małe elektryczne samochody miejskie zaczynają szybciej trafiać do Afryki, niż myślałem. Lubię nazywać tę grupę niedrogich samochodów elektrycznych „lodowi zabójcy”. Nazwał ich ICE Killers, ponieważ mogliby wylądować w Afryce po cenach podobnych do używanych pojazdów ICE, które dominują w imporcie na tych rynkach i byłyby w stanie zastąpić dużą część importowanych samochodów używanych. Mogą pomóc w katalizowaniu tego przejścia.

Jeden z naszych czytelników, Assaf, powiedział w komentarzach do poprzedniego artykułu o konferencji: „Prawdziwym ICE Killerem jest Wuling mini i podobne, tańsze nowe samochody elektryczne, które tam dotrą”. Zgadzam się z tym poglądem. fakt, Napisałem o tym artykuł w zeszłym roku. Cóż, Assaf i wielu naszych czytelników ucieszy wiadomość, że Wuling HongGuang Mini EV przybywa do Ghany! Egle Motors, autoryzowany dystrybutor Wuling Automobile Industry Company Ltd w Ghanie, przywiózł na konferencję dwa Wuling HongGuang Mini EV, aby delegaci mogli je zobaczyć i przetestować. Właściwie była to wersja Macaron Wuling HongGuang Mini EV, która została pokazana na konferencji.

SAIC, GM i Wuling zasługują na pochwałę za podjęcie wysiłków w celu sprzedaży Wuling HongGuang Mini EV. Jest na rynku dopiero od niecałych dwóch lat, ale w samych Chinach sprzedał już prawie 400 000 sztuk. 400 000 sztuk w niecałe dwa lata na jednym rynku to naprawdę imponujące, biorąc pod uwagę fakt, że Nissan Leaf sprzedał 500 000 sztuk na całym świecie zajęło prawie 10 lat. Oczywiście przystępna cena mini EV odegrała główną rolę w jego sukcesie, ale SAIC, GM i Wuling również wykonali świetną robotę, promując go. A teraz wygląda na to, że SAIC, GM i Wuling chcą zwiększyć eksport. Naprawdę fajnie jest od razu zobaczyć kraje afrykańskie na ich radarze.

READ  S&P 500 zbliża się do rekordowych poziomów w miarę utrzymywania się optymizmu gospodarczego i wsparcia Fed | Wiadomości dotyczące walut | Wiadomości finansowe i biznesowe

Jeden z naszych czytelników, „Eh Canadian”, znajduje się w sekcji komentarzy na dole ostatniego artykułu.SAIC, GM i Wuling za wersję zremiksowaną Smash Hit Mini EVPrawdziwą innowacją Wulinga jest udany marketing „pokolenia TikTok”, powiedział. Ludzie chcą publikować zdjęcia swojego Wuling Mini w mediach społecznościowych. To nie jest samochód, to modny dodatek, na przykład publikowanie selfie z wkładkami dousznymi Apple, aby wszyscy wiedzieli, że masz słuchawki douszne Apple. I tak jak niektórzy ludzie dostosowują swojego iPhone’a za pomocą etui, Wuling zachęca właścicieli do personalizowania Minis za pomocą etui lub personalizacji własnych pęków kluczy. Bardzo dobrze grają w grę w mediach społecznościowych”. Jeśli Wuling może stworzyć wiele jednostek na rynki eksportowe, może to naprawdę rozświetlić afrykańską scenę samochodów elektrycznych. Ten pojazd stanowi dobry punkt wyjścia do posiadania lub użytkowania pojazdu dla wielu młodych ludzi na kontynencie , jak będzie w kategorii cenowej, na którą mogą sobie pozwolić.

Oryginalny Wuling HongGuang Mini ma dwie opcje baterii i kilka przyzwoitych specyfikacji w bardzo przystępnej cenie w Chinach. Skontaktujemy się z Egle Motors w sprawie cen w Ghanie:

  • Zasięg 120 km przy użyciu akumulatora 9,2 kWh (NEDC) za jedyne 4112 USD w Chinach.
  • 170 km zasięgu przy użyciu akumulatora 13,8 kWh (NEDC) za 5540 USD w Chinach.
  • Prędkość maksymalna 100 km/h.
  • Silnik elektryczny o mocy 13 kW i 85 Nm.
  • Może pomieścić 4 osoby.
  • Bardzo przyzwoite 741 litrów przestrzeni bagażnika ze złożonymi tylnymi siedzeniami.
  • Ma długość 2917 mm, szerokość 1493 mm, wysokość 1621 mm i rozstaw osi 1940 mm.

Mini EV otrzymuje aktualizację i miejmy nadzieję, że ta wersja pojawi się również w Ghanie, gdy tylko stanie się dostępna w Chinach. Modernizacja zapewni mu nieco dłuższy rozstaw osi i akumulator o pojemności 26 kWh w porównaniu do 9,2 kWh i 13,8 kWh w obecnych modelach. Dostaje również mocniejszy silnik elektryczny, który został zmodernizowany do 30 kW z poprzednich 20 kW. Modernizacja zwiększy zasięg do ponad 300 km NEDC.

READ  Ukończenie pierwszej sieci szybkiego ładowania „to dopiero początek” dla właścicieli samochodów elektrycznych w Holandii

Baojun E200 został również pokazany na konferencji w Ghanie. Baojun E200 zostanie zaktualizowany w Chinach, po transformacji będzie znany jako Nano EV! Nowe Nano będzie wyposażone w akumulator LFP o pojemności 24 kWh i silnik o mocy 29 kW. Zgodnie z ich misją dostarczania Ghańczykom tego, co najlepsze I w rozsądnych cenach Pojazdy elektryczne i Egle Motors również pokazały na wystawie Ora Black Cat. Black Cat jest już dostępny w Chana, Ghańczycy mogą go kupić już teraz! Black Cat ma akumulator o pojemności 33 kWh i silnik o mocy 35 kW, co zapewnia zasięg 220 km WLTP.

Dzięki dostępności niedrogich pojazdów elektrycznych Afryka ułatwi szybsze przyjęcie pojazdów elektrycznych. Ghana ma poważny problem z nadwyżką mocy do wytwarzania energii elektrycznej i postrzega pojazdy elektryczne jako jeden z najbardziej realnych sposobów produktywnego wykorzystania tej nadwyżki mocy. Zdolność wytwarzania energii elektrycznej dostępnej dla sieci elektroenergetycznej w kraju wyniosła około 4990 megawatów. Jednak maksymalne obciążenie wyniosło około 2612 MW. Ciekawą częścią jest część całkowitej mocy niezawodnej sieci, która w 2019 roku wyniosła 4580 MW i tym samym przekroczyła maksymalne obciążenie aż o 1968 MW! Firmy takie jak Egle Motors i jej operator dostarczający niedrogie pojazdy elektryczne na rynek w Ghanie odgrywają ważną rolę i pomogą w osiągnięciu celu. Przejście na mobilność elektryczną jest już w toku i nastąpi znacznie szybciej niż wcześniej sądzono.

Wuling HongGuang Mini EV (Macaron Edition) na pierwszej konferencji i wystawie e-mobilności w Ghanie:

Wuling HongGuang Mini EV

Dr Matthew Opoku Prembe, Minister Energii, przeprowadza inspekcję Czarnego Kota Czerwonej Aury w 1NS Konferencja i Wystawa Elektronicznej Mobilności w ramach Electric Driving Initiative:

Wszystkie obrazy dostarczone przez Ghana Energy Authority

Czy cenimy sobie oryginalność CleanTechnica? Pomyśl o zostaniu Członek, osoba wspierająca, technik lub ambasador CleanTechnica – lub patron na Patreon.


Reklamy

READ  Agencja CRA szacuje, że 30 000 osób samozatrudnionych może nie płacić CERB - Canada News



Masz wskazówkę dotyczącą CleanTechnica, chcesz się zareklamować lub zasugerować gościa w naszym podkaście CleanTech Talk? Skontaktuj się z nami tutaj.

Elise Haynes

„Analityk. Nieuleczalny nerd z bekonu. Przedsiębiorca. Oddany pisarz. Wielokrotnie nagradzany alkoholowy ninja. Subtelnie czarujący czytelnik.”

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Back to top