Właściciel wyjątkowego żółtego Audi RS Q8 Austin czekał rok na dostawę

Ze względu na pozycję Audi w hierarchii Grupy Volkswagen, RS Q8 nie może wzrosnąć całkowicie przeciwko Porsche Cayenne Turbo GTNie wspominając o Lamborghini Urus. To nie sprawia, że ​​flagowy SUV Ingolstadt jest mniej pożądany, zwłaszcza jeśli ma tak ładne specyfikacje jak ta jednorazowa wersja. Jest znany jako „1 of 1 Qatar Edition” i powiedziano nam, że właściciel będzie musiał poczekać rok, aby go odebrać.

Unikalne RS Q8 zostało zaprojektowane w błyszczącym kolorze Austin Yellow, drogim lakierze Audi Exclusive, uzupełnionym we wnętrzu dopasowanym odcieniem kontrastowych szwów, również w ramach ulepszeń dostępnych w katalogu Audi Exclusive. nasz przyjaciel audio Spędź trochę czasu z prywatnym SUV-em w Doha w Katarze i dowiedz się, że ma wiele innych dodatków.

Czołowy SUV Audi Sport otrzymał już ton ECU 4.0-litrowego silnika V8 biturbo. Linia sportowa ABT. Co więcej, RS Q8 ma teraz również niestandardowy układ wydechowy Akrapovic, który zapewnia surową ścieżkę dźwiękową, której normalnie można oczekiwać od prawdziwego supersamochodu, a nie dużego, ciężkiego SUV-a.

Po wprowadzeniu modyfikacji silnik generuje teraz 740 KM (551 kW) i 679 Nm (920 Nm) momentu obrotowego. Wystarczy rozpędzić Audi RS Q8 do 100 km/h w około trzy sekundy, aby samochód osiągnął prędkość ponad 330 km/h. Patrząc na wydajność i design, można argumentować, że teraz ma to, czego potrzeba, aby fanatycy anty-SUV byli słabi w kolanach.

Siedzenie za kierownicą wysokiej klasy RS Q8 z pewnością nie jest tanie, zwłaszcza że wersja podstawowa zaczyna się już od 115 400 USD w USA. Sam lakier Audi Exclusive kosztuje dodatkowe 4800 USD, podczas gdy te 23-calowe felgi z pięcioramiennymi szprychami Y kosztują 3250 USD więcej. Uwzględniając pakiet Black Optic (3250 USD) i hamulce ceramiczne (8500 USD), jest to drogi SUV, przed modernizacją wnętrza Audi Exclusive.

READ  Projektant Valve ostrzega, że ​​dysk SSD Steam Deck skróci jego żywotność

Bez względu na to, jak droga może być cena, pamiętaj, że mechanicznie powiązane Porsche Cayenne Turbo GT zaczyna się od 182 150 USD, podczas gdy Lamborghini Urus Kosztuje ponad 200 000 $, zanim jakiekolwiek pola zostaną zaznaczone w menu opcji.

Randolph Howe

„Zła entuzjasta podróży. Irytująco skromny ćpun internetu. Nieprzepraszający alkoholiczek”.

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *