Widownia Impact Wrestling i główna ocena pilotażowa The Bound For Glory Go-Home Show

Nagrane w czwartek wydanie Bound For Glory Impact Wrestling przyciągnęło 93 000 widzów w AXS TV, według Nielsena za pośrednictwem Codzienne showbuzz.

To o 4,49% więcej niż 89 000 widzów z zeszłego tygodnia w programie post-Knockouts Knockdown.

Czwartkowy odcinek miał ocenę 0,02 w głównej grupie wiekowej 18-49 lat. Jest to spadek o 33,33% w porównaniu z nagłówkową oceną beta 0,03 w zeszłym tygodniu. W tym tygodniu główna ocena beta 0,02 oznacza 22 000 widzów w wieku od 18 do 49 lat. Jest to spadek o 42,10% w porównaniu z 38 000 widzów w wieku 18-49 lat, które uzyskały 0,03 widzów w głównej wersji beta w zeszłym tygodniu, zgodnie z zapasy.

Odcinek Impact z tego tygodnia nie znalazł się na liście 150 najlepszych kanałów kablowych trzeci tydzień z rzędu. Odcinek cztery tygodnie temu zajął 142 miejsce na liście 150 najlepszych kanałów kablowych pod względem głównej oceny demo i 140 pod względem oglądalności.

W tym tygodniu Impact przyciągnął trzecią najniższą łączną oglądalność w tym roku i czwartą najniższą łączną oglądalność od czasu debiutu programu w AXS TV w grudniu 2019 roku. Oglądalność czwartkowego Impactu wzrosła o 4,49% w porównaniu z poprzednim tygodniem, podczas gdy czwartkowa główna ocena beta spadła o 33,33% w porównaniu z poprzednim tygodniem.

Czwartkowa oglądalność influencerów spadła o 36,30% w porównaniu z tym samym tygodniem w 2020 roku.

Mecz MLB NLCS Series pomiędzy Braves i Dodgers pokonał dziś TBS w Cable Top 150 z oceną 1,29 w głównej grupie wiekowej 18-49. Dzisiejsza gra w telewizji kablowej również osiągnęła szczyt oglądalności z 5,102 milionami widzów.

Zdobył pierwsze miejsce w meczu NFL między Broncos i Browns w FOX Tonight w telewizji sieciowej w grupie wiekowej 18-49 lat z oceną 3,72. Dzisiejszy mecz osiągnął również szczyt oglądalności w sieci telewizyjnej z 12.991 milionami widzów.

Czwartkowy hit Bound For Glory zawierał kilka wcześniej ogłoszonych wydarzeń – ostateczne wydanie Bound For Glory, powrót odcinka Impact Mickiego Jamesa kontra Savannah Evans oraz FinJuice kontra Bullet Club Chrisa Beya i Hikuleo na pierwszym miejscu, Trey Miguel kontra Alex Zane oraz mieszana praca zespołowa z Jordan Grace i Falah Bahh przeciwko Tennillowi Dashwoodowi oraz Jon Skyler przeciwko Crazy Steve i Chelsea Green. Główną częścią imprezy była promocja w ringu z Joshem Alexandrem i mistrzem świata Impact Christian Cage.

READ  Drake chwali Seidu Musiwalę w radiu i gra jego przeboje

Oto nasze narzędzie do śledzenia widzów wrestlingu dla influencerów na rok 2021:

Odcinek z 5 stycznia: 148 000 widzów z oceną 0,04 w grupie wiekowej 18-49
12 stycznia – Odcinek: 161 000 widzów z oceną 0,05 w grupie wiekowej 18-49
Odcinek z 19 stycznia: 147 000 widzów z oceną 0,03 w grupie wiekowej 18-49 lat (odcinek Post-Hard To Kill)
26 stycznia odcinek: 186 000 widzów ze średnią 0,05 w grupie wiekowej 18-49
Odcinek 2 lutego: 173 000 widzów, średnio 0,05 w grupie wiekowej 18-49
9 lutego odcinek: 153 000 widzów ze średnią 0,04 w grupie wiekowej 18-49
16 lutego odcinek: 197 000 widzów z oceną 0,06 w grupie wiekowej 18-49 (odcinek After No Surrender)
Odcinek 23 lutego: 170 000 widzów z oceną 0,04 w grupie wiekowej 18-49
Odcinek 2 marca: 134 000 widzów z oceną 0,03 w grupie wiekowej 18-49
Odcinek 9 marca: 144 000 widzów z oceną 0,04 w grupie wiekowej 18-49
16 marca odcinek: 146000 widzów z oceną 0,04 w grupie wiekowej 18-49 (odcinek po złożeniu ofiary)
Odcinek 23 marca: 116 000 widzów, średnio 0,04 w grupie wiekowej 18-49
Odcinek 30 marca: 148512 widzów ze średnią 0,04 w grupie wiekowej 18-49 (ostatni odcinek we wtorek wieczorem)
Odcinek 8 kwietnia: 168 000 widzów z oceną 0,06 w grupie wiekowej 18-49 (Czwartkowa Noc 1 odcinek)
Odcinek 15 kwietnia: 132 000 widzów z oceną 0,04 w grupie wiekowej 18-49 (odcinek Post-Hardcore Justice)
Odcinek 22 kwietnia: 145 000 widzów ze średnią 0,05 w grupie wiekowej 18-49
29 kwietnia odcinek: 120 000 widzów ze średnią 0,05 w grupie wiekowej 18-49 (odcinek po powstaniu)
Odcinek 6 maja: 123 000 widzów z oceną 0,04 w grupie wiekowej 18-49
Odcinek 13 maja: 112 000 widzów z wynikiem 0,03 w grupie wiekowej 18-49
Odcinek 20 maja: 109 000 widzów z oceną 0,04 w grupie wiekowej 18-49 lat (After Under Siege)
27 maja odcinek: 140 000 widzów, średnio 0,06 w grupie wiekowej 18-49
Odcinek 3 czerwca: 143 000 widzów z oceną 0,04 w grupie wiekowej 18-49
10 czerwca – Odcinek: 124 000 widzów, średnio 0,05 w grupie wiekowej 18-49
17 czerwca odcinek: 111 000 widzów z oceną 0,03 w grupie wiekowej 18-49 (odcinek Post Against All Odds)
Odcinek 24 czerwca: 111 000 widzów z wynikiem 0,03 w grupie wiekowej 18-49
1 lipca odcinek: 69 000 widzów, średnio 0,02 w grupie wiekowej 18-49 lat
Odcinek 8 lipca: 120 000 widzów ze średnią 0,04 w grupie wiekowej 18-49
Odcinek 15 lipca: 109 000 widzów, średnio 0,02 w grupie wiekowej 18-49
Odcinek z 22 lipca: 104 000 widzów z oceną 0,04 w grupie wiekowej 18-49 (odcinek po Slammiversary)
Odcinek z 29 lipca: 113 000 widzów, średnio 0,02 w grupie wiekowej 18-49 lat
Odcinek 5 sierpnia: 103000 widzów z oceną 0,04 w grupie wiekowej 18-49 (odcinek po powrocie do domu)
Odcinek z 12 sierpnia: 122 000 widzów ze średnią 0,04 w grupie wiekowej 18-49
Odcinek 19 sierpnia: 126 000 widzów, średnio 0,04 w grupie wiekowej 18-49
26 sierpnia odcinek: 98000 widzów z oceną 0,03 w grupie wiekowej 18-49
Odcinek 2 września: 126 000 widzów, średnio 0,04 w grupie wiekowej 18-49
Odcinek 9 września: 111 000 widzów z wynikiem 0,03 w grupie wiekowej 18-49
16 września odcinek: 105 000 widzów, średnio 0,02 w grupie wiekowej 18-49 lat
Odcinek 23 września: 117 000 widzów z oceną 0,03 w grupie wiekowej 18-49 lat (odcinek po Victory Road)
Odcinek 30 września: 115 000 widzów, średnio 0,03 w grupie wiekowej 18-49 lat
Odcinek 7 października: 111 000 widzów z wynikiem 0,02 w grupie wiekowej 18-49
14 października odcinek: 89 000 widzów z oceną 0,03 w grupie wiekowej 18-49 (nokaut po nokaucie)
21 października odcinek: 93 000 widzów z oceną 0,02 w grupie wiekowej 18-49
28 października odcinek:

READ  Mercedes będzie bronił mistrzostw kobiet IWGP przeciwko Mayu Iwatani ze STARDOM

Łącznie w 2020 r.: 8.010 milionów widzów w 52 odcinkach
Średnia 2020: 154 038 widzów na odcinek

Luna Nunez

"Gracz. Introwertyk. Rozwiązujący problemy. Twórca. Myśliciel. Przez całe życie ewangelista żywności. Orędownik alkoholu."

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *