W Rosji ujawniono restauracje alternatywne do McDonalda

W Rosji ujawniono restauracje alternatywne do McDonalda

Amerykański gigant fast foodów został przemianowany na „Vkusno & Tochka”, co tłumaczy się jako „pyszne i tyle”.

Vkusno & Tochka jest własnością Aleksandra Nikołajewicza Govora, a Oleg Paroev pełni funkcję dyrektora generalnego.

„W najbliższej przyszłości nastąpi otwarcie kolejnych punktów w całej Rosji” – powiedziała.

Rebranding zbiegł się z Dniem Rosji, świętem niepodległości kraju. Stało się to w tym samym miejscu na Placu Puszkina w Moskwie, gdzie znajdują się restauracje McDonald’s Otwarcie pierwszej rosyjskiej restauracji 31 stycznia 1990 r.
Pierwszego dnia obsłużono 30 000 osób – rekord McDonald’s w dniu otwarcia, Wspomniane CBC w samą porę. Strona musiała pozostać otwarta o kilka godzin później niż planowano z powodu tłumów.
Według A ., spośród 27 000 kandydatów wybrano około 630 pracowników 1990 artykuł w Washington Post.

„Około 32 lata Od… na Placu Puszkinskim było dużo ludzi, kiedy w Rosji otwarto pierwszą franczyzę McDonald’s. To doprowadzało mnie do szału. Myślę, że będzie to równie szalone z tą nową siecią restauracji, z nowym właścicielem i prawdziwym przedsiębiorcą, powiedział podczas niedzielnej konferencji prasowej Aleksiej Aleksiejewicz, szef Ministerstwa Handlu w Moskwie.

McDonald’s następnie rozszerzył swój zasięg w kraju i na początku marca w Rosji działało około 850 lokalizacji.

Teoria pokoju McDonalda umiera, mroczny dzień dla kapitalizmu

Jednak sieć zdecydowała się opuścić kraj i sprzedać swój biznes w Rosji, podobnie jak kilka innych zachodnich firm po inwazji Rosji na Ukrainę, która rozpoczęła się w lutym.

„Jeśli otwarcie McDonald’s w 1990 roku symbolizowało początek nowej ery w sowieckim życiu, ery większych swobód, to obecne wyjście firmy oznacza nie tylko zamknięcie biznesu, ale całego społeczeństwa”. Dara Goldstein, W tym czasie zauważono Wilcox B. i Harriet M. Adsit, emerytowany profesor języka rosyjskiego w Williams College.

Nowe logo firmy udostępnione CNN nosi „główne symbole restauracji” – czyli dwa kawałki frytek i pomarańczowy burger. Zielone tło symbolizuje „jakość produktów i usług, do których goście są przyzwyczajeni” – podało biuro prasowe CNN.

READ  Film przedstawiający mężczyznę przewożącego w metrze „e-rower” wywołuje debatę na temat tego, które pojazdy powinny być dozwolone w TTC

Daniel Weiner Brunner z CNN, Chris Liakos i Anna Chernova przyczynili się do powstania tego raportu.

Elise Haynes

„Analityk. Nieuleczalny nerd z bekonu. Przedsiębiorca. Oddany pisarz. Wielokrotnie nagradzany alkoholowy ninja. Subtelnie czarujący czytelnik.”

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *