W końcu wyjaśniono legendę lisa skarbów ze Skyrim • Eurogamer.net

Jedną z najtrwalszych legend o Skyrim jest to, że zawiera lisy skarbów.

Odkąd w 2011 roku ukazała się gra fantasy z otwartym światem Bethesda, gracze zastanawiali się, czy lisy prowadzą graczy do skarbów.

Przedstawiamy Skyrim VR ćpunom Skyrim! Kącik wirtualnej rzeczywistości Iana.

Legenda o lisach skarbów wyskakuje online Od czasu do czasu gracze zastanawiają się, czy to prawda, czy fałsz.

– Słyszałem, że jeśli podążysz za lisem, zaprowadzi cię on do miejsca, którego jeszcze nie odkryłeś, albo do jakiegoś skarbu? Czy to prawda? Użytkownik GameFaqs echo007 zapytał dziewięć lat temu.

Gracze Skyrim nakręcili nawet filmy na ten temat:

Teraz, prawie dziesięć lat po pojawieniu się Skyrim, legenda o lisicy skarbów została wreszcie wyjaśniona — a prawda jest taka, że ​​jest to w pewnym sensie dobre i złe.

Po 14 latach weterana Bethesdy – a teraz samodzielnego niezależnego dewelopera – fascynująca opowieść o rozwoju Nate’a Purkeypile’a Przejedź się kultowym wózkiem Skyrim wyrzuconym w kosmos przez pszczołę, inny weteran Bethesdy, Joel Burgess, który pracował w Skyrim jako projektant poziomów, a teraz kieruje deweloperem Grindstone, Capybara Games, udał się do Świergot Szczegóły dotyczące lisa skarbowego.

Jak wyjaśnia Burgess, wkrótce po premierze Skyrim deweloperzy zauważyli, że gracze zgłosili, że jeśli podążą za lisami, zaprowadzą ich do skarbu. To nie było zamierzone, więc zbadali.

Wyjaśnienie dotyczyło sposobu, w jaki sztuczna inteligencja Skyrim używa „navmesh” do nawigacji. Jak mówi Burgess, navmesh „to niewidzialny trójwymiarowy arkusz wielokątów rozmieszczonych na całym świecie, informujący sztuczną inteligencję, gdzie może, a gdzie nie może się udać”.

Lisy, które mogą tylko uciec przed graczem, używają tej sieci nawigacyjnej do wyszukiwania ścieżek, podobnie jak wszystkie inne systemy AI w Skyrim.

Ta treść jest hostowana na zewnętrznej platformie, która wyświetli ją tylko wtedy, gdy zaakceptujesz pliki cookie do targetowania. Włącz pliki cookie, aby je wyświetlić.

READ  Zestaw profesjonalnych filtrów fotograficznych, które wzniosą vlogerów iPhone'a 13 na dobry poziom

Według Burgessa, większość świata Skyrim używa prostego „navmesh”, ponieważ obszary z podstawowym ukształtowaniem terenu, niewielkim chaosem i małą szansą na walkę nie wymagają wielu szczegółów.

Zasadniczo dzika przyroda Skyrim wymaga niewielkiej liczby dużych trójkątów, jeśli chodzi o nawigację w sieci.

Ale na przykład obozowicze mają bardziej szczegółową siatkę nawigacyjną dzięki dodanym szczegółom wizualnym. Zasadniczo, mówi Burgess, punkty POI mają dużą liczbę małych trójkątów.

Teraz dochodzimy do procesu sztucznej inteligencji. Jak wyjaśnia Burgess, jeśli jesteś blisko sztucznej inteligencji, jest to „wysoki proces” – „lub najbardziej wyrafinowane i intensywnie korzystające z procesora ścieżki”.

„Wykorzystuje pełną sieć nawigacyjną i będzie robił takie rzeczy, jak linia wzroku i sprawdzanie odległości”.

Jeden z atakujących cię złodziei np. „wypala elementy nawigacyjne kilka razy na sekundę”.

Operacja Low jest używana na przykład w przypadku NPC, którzy znajdują się na szlaku handlowym na całym świecie.

„Jest aktualizowany co kilka minut, a sytuacja jest bardzo luźno śledzona” – powiedział Burgess.

Ta treść jest hostowana na zewnętrznej platformie, która wyświetli ją tylko wtedy, gdy zaakceptujesz pliki cookie do targetowania. Włącz pliki cookie, aby je wyświetlić.

Lisy Skyrima, które są zawsze w biegu, wykorzystują tylko „Środkową operację”, która odgrywa rolę postaci bliskich graczowi, ale nie potrzebujących skomplikowanej ścieżki walki.

Tak więc, jak powiedział Burgess: „Lis nie próbuje uciec 100 metrów – stara się nie dopuścić do 100 *trójkątów*”.

Ta treść jest hostowana na zewnętrznej platformie, która wyświetli ją tylko wtedy, gdy zaakceptujesz pliki cookie do targetowania. Włącz pliki cookie, aby je wyświetlić.

READ  „Nie chcę być szkodnikiem”.

Obozy, ruiny i inne interesujące miejsca to zazwyczaj miejsca, w których lis może znaleźć 100 trójkątów. Twórcy rozrzucili te miejsca skarbami, aby nagrodzić eksplorację. Stąd poczucie, że lisy prowadzą graczy do skarbu.

„Więc lisy nie prowadzą cię do skarbów – ale sposób, w jaki się zachowują, prowadzi je do obszarów, które zwykle zawierają skarby, ponieważ POI, które mają łupy, mają inne atrybuty (mnóstwo małych trójkątów siatki nawigacyjnej), których szukają lisy” powiedział.

„Dla graczy jest to to samo”.

Ta treść jest hostowana na zewnętrznej platformie, która wyświetli ją tylko wtedy, gdy zaakceptujesz pliki cookie do targetowania. Włącz pliki cookie, aby je wyświetlić.

Skyrim’s Treasure Fox to kolejna świetna opowieść o tworzeniu gier, pełna takich rzeczy i podkreśla złożoność wirtualnych światów, które tak bardzo kochamy.

Wystarczy dowiedzieć się, dlaczego smoki Skyrim powróciły teraz!

Randolph Howe

„Zła entuzjasta podróży. Irytująco skromny ćpun internetu. Nieprzepraszający alkoholiczek”.

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *