Volkswagen wyjdzie z branży spalania w Europie do 2035 r

Ilustracja do artykułu zatytułowanego Volkswagen pożegna biznes pojazdów spalinowych w Europie do 2035 roku

obrazek: Ronnie Hartmann/AFP (Obrazy Getty)

Jeden z członków zarządu koncernu powiedział, że Volkswagen będzie deponował samochody z silnikami spalinowymi w Europie w latach 2033-2035. Nieco później planuje zrobić to samo w Stanach Zjednoczonych i Chinach, aw przyszłości w Ameryce Południowej i Afryce.

W wywiadzie dla niemieckiej gazety Mercur.de Opublikowany w ten weekend dyrektor zarządu Volkswagena, Klaus Zellmer, przedstawił plan działania firmy dotyczący wycofania silników spalinowych na emeryturę w kilku regionach. Jako producent hurtowy, Zelmer powiedział, że harmonogram firmy dotyczący stopniowego wycofywania technologii spalania opiera się na różnych prędkościach zmiany biegów w poszczególnych regionach, zgodnie z tłumaczeniem wywiadu Google.

Zellmer wyjaśnił, że konkurenci sprzedający samochody w Europie, na przykład, będą musieli radzić sobie z mniejszą złożonością, jeśli chodzi o zmianę biegów, ze względu na jasne wytyczne polityczne.

„Wyznaczyliśmy bardzo jasne cele i kamienie milowe. Cała nasza flota będzie neutralna pod względem emisji CO2 najpóźniej do 2050 r. „, powiedział Zellmer. „W Europie wycofamy się z handlu pojazdami z silnikami spalinowymi w latach 2033-2035, w USA i Chinach trochę później. W Ameryce Południowej i Afryce, ze względu na brak politycznych warunków ramowych i infrastruktury, potrwa to trochę dłużej”.

W kwietniu było Unia Europejska ogłosiła Zwiększyła cel redukcji emisji dwutlenku węgla do 55% z 40% do 2030 r. w porównaniu do redukcji emisji netto do 2050 r.

Pomimo planów firmy, aby wyjść z branży silników spalinowych, Zelmer powiedział Merkur.de, że technologia spalania będzie potrzebna jeszcze przez kilka lat. Dodał, że firma będzie nadal inwestować w ulepszanie swoich silników, w tym diesla. Diesel jest szczególnym wyzwaniem, powiedział Zelmer, ale istnieją profile jazdy, które wciąż są bardzo poszukiwane, na przykład klienci, którzy podróżują na długich dystansach.

Jeśli chodzi o samochody na baterie, Zelmer powiedział, że Volkswagen zamierza zwiększyć udział w całkowitej sprzedaży do 70% do 2030 roku w Europie.

Niniejsze ogłoszenie jest najnowszym osiągnięciem producentów samochodów wprowadzających zmiany w swoich produktach w związku z tragiczną sytuacją, przed którą stoi nasza planeta. Ford, na przykład, powiedział, że: Sprzedaż tylko samochodów elektrycznych W Europie do 2030 roku wyda will 1 miliard dolarów przekształcić swoją fabrykę w Kolonii w Niemczech w pierwsze europejskie centrum produkcji pojazdów elektrycznych electric Silniki ogólne trzymać Wyeliminuje produkcję pojazdów na gaz i lekkich do 2035 r. i planuje to zrobić emisji dwutlenku węgla do 2040 r. Honda twierdzi, że tak będzie. przestań sprzedawać Pojazdy na gaz w 2040 roku.

Gizmodo skontaktował się z Volkswagenem w celu skomentowania wywiadu Zelmera, ale nie otrzymał odpowiedzi do czasu prasowego. Jeśli otrzymamy odpowiedź, zaktualizujemy tego bloga.

READ  Zagadnienia związane z budową, produkcją i projektowaniem rurociągu Keystone XL opisane w raporcie amerykańskim

Elise Haynes

„Analityk. Nieuleczalny nerd z bekonu. Przedsiębiorca. Oddany pisarz. Wielokrotnie nagradzany alkoholowy ninja. Subtelnie czarujący czytelnik.”

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *