Uwagi dotyczące potwierdzenia przez Senat Pam Milroy jako zastępcy administratora NASA | 2021-06-17 | komunikaty prasowe

Waszyngton A 17 czerwca 2021 /PRNewswire/ – Poniżej znajdują się dane z Pam Millroy i odpowiedzialny Bill Nelson W potwierdzeniu przez Senat USA w czwartek nominacji Milroya na zastępcę dyrektora Narodowej Agencji Aeronautyki i Przestrzeni Kosmicznej:

Logo NASA.  (PRNewsPhoto/NASA) (PRNewsPhoto/) (PRNewsPhoto/NASA)

„To wielki zaszczyt zostać zatwierdzonym przez Senat jako zastępca administratora NASA i jestem pokorny zaufaniem, jakim darzy mnie prezydent Biden i wiceprezydent Harris” – powiedział Milroy. „Nie mogę się doczekać powrotu do rodziny NASA i współpracy z Administratorem Nelsonem, aby zapewnić, że Zjednoczone państwo Nadal przewodzi w kosmosie i poza nim – odkrywając cuda wszechświata, rozszerzając badania naukowe o Ziemi, które mają kluczowe znaczenie dla walki ze zmianami klimatycznymi, odkrywając odkrycia naukowe, które zmienią świat, jaki znamy, oraz inspirując kolejne pokolenie odkrywców i marzycieli. ”

„Pam jest pionierem i weteranem w NASA i będzie wybitnym liderem, gdy zapuszczamy się dalej od gwiazd” – powiedział Nelson. „Jesteśmy zdecydowanie szczęśliwi, że mamy ją na pokładzie i nie mogę się doczekać, aby poprowadzić NASA z nią jako zespołem”.

Aby uzyskać informacje o misjach, odkryciach i działaniach NASA, odwiedź:

Cision Wyświetl oryginalną zawartość do pobrania multimediów: http://www.prnewswire.com/news-releases/statements-on-pam-melroys-senate-confirmation-as-nasa-deputy-administrator-301315177.html

Źródłem jest NASA

READ  Bezpieczne miejsce spotkań społeczności na świeżym powietrzu na Howard Street