Tytuły NVIDIA RTX osiągają 130 w całej branży

„DOOM Eternal”, „Rainbow Six Siege” i „Red Dead Redemption 2” wśród najnowszych tytułów RTX; NVIDIA Reflex w 12 z 15 najlepszych strzelanek do rywalizacji

SANTA CLARA, Kalifornia, 31 maja 2021 r. (GLOBE NEWSWIRE) – Firma NVIDIA ogłosiła dziś ponad 130 gier i aplikacji obsługujących technologie akceleracji NVIDIA RTX ™, w tym RT Core, Technologia NVIDIA® Deep Learning Super Sampling (DLSS) i AI z akceleracją rdzeniową Tensor. NVIDIA Reflex Technologia redukcji opóźnień jest teraz obsługiwana także w 12 z 15 najlepszych konkurencyjnych strzelanek.

Od uruchomienia Procesory graficzne NVIDIA GeForce RTX ™ Dwa lata temu firma NVIDIA, która wprowadziła zestaw technologii, które radykalnie zmieniły gry komputerowe i tworzenie treści, ściśle współpracowała z twórcami gier, twórcami aplikacji i organizacjami zajmującymi się standardami branżowymi, aby wykorzystać te innowacje i stworzyć nowy standard gier komputerowych i aplikacji do tworzenia treści. .

„RTX wyznaczył standard dzięki ray tracingu i technologii NVIDIA DLSS, która zapewnia jakość obrazu i wydajność na niewyobrażalnym wcześniej poziomie” – powiedział Matt Weibling, wiceprezes ds. Globalnego marketingu układów GeForce w firmie NVIDIA. „Programiści, którzy chcą zapewnić jak najlepsze wrażenia z gier na PC, polegają na technologiach NVIDIA, aby osiągnąć ten cel”.

Lista franczyz gier, silników gier, twórców gier, wydawców gier i producentów sprzętu / urządzeń peryferyjnych korzystających z wiodących technologii gier NVIDIA jest obszerna. Do tej pory ponad 60 gier RTX obsługuje ray tracing lub DLSS, podczas gdy 20 innych przyjęło technologię NVIDIA Reflex.

Technologia NVIDIA DLSS zwiększa wydajność nawet dwukrotnie, zachowując ostry, wyraźny obraz. Doprowadziło to ekspertów branżowych do uwolnienia „czarnej magii” na technologii, aby przezwyciężyć kompromis w zakresie wydajności i jakości obrazu, z jakim tradycyjnie borykali się producenci układów GPU.

Wdrożenie DLSS nastąpiło szybko, z obsługą Unreal Engine, Unity Engine, wielu zastrzeżonych silników gier i ponad 50 gier. Obejmuje serie gier z gwiazdami, które wykorzystują DLSS, aby zapewnić nowy poziom grafiki Battlefield, Call of DutyI Control, Crysis, Cyberpunk, Death Stranding, DOOMI Final Fantasy To jest gra elektronicznaI Marvel Avengers, MetroI Maine CraftI Łowca potworów, OutridersI red Dead RedemptionI Tom Clancy’s Rainbow SixI GrobowiecI Głośne wojny, oglądać psyI Wolfenstein I więcej.

READ  Transmisja na żywo Oppo Reno 7 Pro 5G, dane techniczne, cena Oppo Reno 7 w Indiach

Obejrzyj kompilację Gry obsługiwane przez system operacyjny NVIDIA DLSS.

jako część Studio Nvidia Ekosystem, czyli 70 dodatkowych aplikacji do tworzenia i projektowania treści, które obsługują ray tracing z akceleracją RTX, DLSS lub AI, takich jak Super Resolution w Adobe Photoshop, Magic Mask w Blackmagic Design DaVinci Resolve i AI Audio Noise Removal w OBS.

Computex 2021 przynosi więcej gier RTX
W tym tygodniu targi COMPUTEX przynoszą lawinę zapowiedzi nowych gier, które zostaną dodane do listy nagłówków RTX.

Gry pokazane podczas nagłówka lub wydarzenia NVIDIA, które dodadzą zarówno ray tracing, jak i DLSS, obejmują Plik wzrostI śmierć wiecznyI śmierć : 1983I Ikar, Podróż konstruktora LEGO® I wytrwałość. Obejmuje nowe gry z przyspieszeniem DLSS Rainbow Six Sage I Red Dead Redemption 2.

Szybkie przyjęcie technologii RTX stanowi przełomowy moment w branży gier i jedną z najszybszych technologii w historii platform PC. Technologie RTX są szybko wszechobecne w największych dzisiejszych grach, w tym w najpopularniejszej grze wszechczasów, a także w pierwszych grach typu battle royale i grach RPG.

Dla twórców i nadawców RTX przyspiesza działanie aplikacji fotograficznej nr 1 – Adobe Photoshop; Najlepsza aplikacja do edycji wideo – Adobe Premiere Pro; # 1 aplikacja do transmisji – OBS; I każda większa przeglądarka 3D.

NVIDIA Reflex Wspierane w 12 Od góry 15 strzelanek rywalizacyjnych
NVIDIA Reflex to zestaw technologii, które mierzą i poprawiają opóźnienia systemu w grach rywalizacyjnych oraz poprawiają reakcję komputera, ułatwiając graczom celowanie w przeciwników i oddawanie ich strzałów. Wkrótce reakcja na Technologia CrossFire HDI Ucieczka z TarkowaI Naraka: Playpoint I Głośne wojny.

Zaledwie dziewięć miesięcy po premierze obsługuje teraz 12 z 15 najlepiej grających strzelanek rywalizacyjnych, w których można grać w Reflex, w tym Apex LegendsI Call of Duty: Cold War Black OpsI Call of Duty: A War ZoneI los 2, RekrutowanyI To jest gra elektronicznaI Overwatch, Rainbow Six Siege, Rust I Ocena.

Szerokie wsparcie ze strony twórców gier
„Kostki LEGO to coś, co wszyscy znają i kochają. Ray tracing z technologią GeForce RTX i NVIDIA DLSS ożywiają świat LEGO dzięki oszałamiającej grafice i płynnej pracy”.
– Mikel Friedburg, dyrektor techniczny w Light Brick Studio, jest innowatorem Podróż konstruktora LEGO

„Tworzymy wciągające śledztwo i doświadczenie w rozwiązywaniu zagadek dzięki talentowi SCP dla naszych graczy, w którym nigdy nie będą wiedzieć, co będzie dalej. Ray tracing pomaga nam zapewnić tę immersję z realistycznymi efektami świetlnymi. NVIDIA DLSS zapewnia niezrównaną wydajność, więc jedyną rzeczą musisz zadbać o to, by odkryć prawdę i uciec przed śmiercią ”.
– XiangYu Luo, dyrektor generalny NEKCOM Entertainment, jest innowatorem Śmierć: 1983

„Ta wyjątkowa technologia zapewnia graczom bardziej wciągające wrażenia niż kiedykolwiek wcześniej w gatunku gier survivalowych. Globalne oświetlenie oparte na ray tracingu zapewnia ręcznie wykonane światy. Ikar Na całe życie z innym poziomem realizmu. Dzięki rdzeniom Tensor w procesorach graficznych GeForce RTX, NVIDIA DLSS zapewnia ogromny wzrost wydajności bez utraty jakości obrazu, zapewniając naszym graczom najlepsze możliwe wrażenia. ”
– Dean Hall, CEO RocketWerkz, twórcy Ikar

„w Rainbow Six SageOdruchy w ułamku sekundy mogą być różnicą między wygraną a przegraną. NVIDIA DLSS zapewnia maksymalną wydajność i jakość obrazu, dzięki czemu zawsze masz zwycięstwo w oczach. ”
Anthony de Rochefort, programista Ubisoft 3D, jest innowatorem Rainbow Six Sage

Zobacz, jak ray tracing, DLSS i Reflex sprawiają, że gry są szybsze, lepiej wyglądające i bardziej responsywne niż kiedykolwiek dzięki wyświetlaczowi powtórek. Słowo kluczowe w COMPUTEX firmy NVIDIA.

READ  Spotify dodaje kanał Co nowego dla całej obserwowanej muzyki i podcastów

Zasoby prasowe, w tym zrzuty ekranów z gier i dodatkowe materiały, są dostępne w witrynie NVIDIA Press pod adresem www.nvidia-press.com W folderze „Computex 2021”.

O firmie NVIDIA
NVidiaWynalazek (NASDAQ: NVDA) procesora graficznego (GPU) w 1999 r. Zapoczątkował rozwój rynku gier komputerowych i na nowo zdefiniował nowoczesną grafikę komputerową, wysokowydajne obliczenia i sztuczną inteligencję. Lider w dziedzinie akceleracji obliczeniowej i sztucznej inteligencji przekształca branże warte biliony dolarów, takie jak transport, opieka zdrowotna i produkcja, oraz napędza rozwój wielu innych sektorów. Więcej informacji na https://nvidianews.nvidia.com/.

Po więcej informacji skontaktuj się:
Brian Burke
Global Public Relations Manager
NVIDIA Corporation
+ 1-512-694-6106
[email protected]

Niektóre dane w tej informacji prasowej obejmują między innymi dane związane z: wydajnością, korzyściami, możliwościami, aplikacjami i wpływem naszych produktów i technologii, w tym NVIDIA RTX Acceleration, RT Core Accelerated Ray, NVIDIA Procesory graficzne DLSS, Tensor Core, NVIDIA Reflex i NVIDIA GeForce; Dostępność naszych produktów i technologii; Przyjęcie w branży technologii śledzenia promieni i technologii NVIDIA DLSS; Gry i aplikacje korzystające z naszych produktów i technologii to stwierdzenia wybiegające w przyszłość, które są obarczone ryzykiem i niepewnością, które mogą spowodować, że wyniki będą znacznie różnić się od oczekiwań. Do ważnych czynników, które mogą spowodować istotne różnice w rzeczywistych wynikach, należą: globalne warunki gospodarcze; Nasze zaufanie do stron trzecich w zakresie produkcji, montażu, pakowania i testowania naszych produktów; Wpływ rozwoju technologicznego i konkurencji; Opracowywanie nowych produktów i technologii lub ulepszanie naszych istniejących produktów i technologii; Akceptacja rynkowa naszych produktów lub produktów naszych partnerów; Wady projektu, produkcji lub oprogramowania; Zmiany preferencji lub wymagań konsumentów; Zmiany w standardach branżowych i interfejsach; Niespodziewana utrata wydajności naszych produktów lub technologii, gdy są one zintegrowane z systemami; Oprócz innych czynników wyszczególnionych od czasu do czasu w najnowszych raportach firmy NVIDIA dla Komisji Papierów Wartościowych i Giełd lub SEC, w tym między innymi w jej rocznym raporcie na Formularzu 10-K i kwartalnych raportach na Formularzu 10-Q. Kopie raportów złożonych w SEC są publikowane na stronie internetowej firmy i dostępne bezpłatnie od firmy NVIDIA. Te stwierdzenia dotyczące przyszłości nie stanowią gwarancji przyszłych wyników i dotyczą tylko stanu na dzień wejścia w życie tego prawa, a poza przypadkami wymaganymi przez prawo, firma NVIDIA zrzeka się jakiegokolwiek obowiązku aktualizowania tych stwierdzeń dotyczących przyszłości w celu odzwierciedlenia przyszłych wydarzeń lub okoliczności.

READ  Xiaomi klonuje iPada Pro za połowę ceny: 386 USD

© 2021 NVIDIA Corporation. Wszelkie prawa zastrzeżone. NVIDIA, logo NVIDIA, NVIDIA RTX, GeForce i GeForce RTX są znakami towarowymi i / lub zastrzeżonymi znakami towarowymi NVIDIA Corporation w Stanach Zjednoczonych i innych krajach. Inne nazwy firm i produktów mogą być znakami towarowymi odpowiednich firm, z którymi są powiązane. Funkcje, ceny, dostępność i specyfikacje mogą ulec zmianie bez powiadomienia.

Obraz towarzyszący tej reklamie jest dostępny pod adresem https://www.globenewswire.com/NewsRoom/AttachmentNg/7ee8d376-c154-46d0-bd61-95aa4d4894f0

Randolph Howe

„Zła entuzjasta podróży. Irytująco skromny ćpun internetu. Nieprzepraszający alkoholiczek”.

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *