Toronto właśnie dostało nową przestrzeń dla twórców i influencerów w mediach społecznościowych

Szukasz miejsca do sfotografowania notatnika naukowego? Nagrywasz podcast? Chcesz nakręcić teledysk? Edytujesz swoje arcydzieło?

Ponieważ nie każde nowe mieszkanie w Toronto ma własne „studio nagrań TikTok” (jeszcze), a większość osób poniżej 40 roku życia nie może nawet marzyć o zrobieniu wystarczająco dużo miejsca na dom z wydzieloną przestrzenią do produkcji treści, rozwój dwóch lokalnych artystów organizacje połączyły siły w wydaniu COHO الإبداع Centrum Kreatywności – I to może być dokładnie to, czego szukasz.

Opisywany jako „miejsce dla artystów, twórców treści i kreatywnych przedsiębiorców, aby rozwijać się i prezentować swoją sztukę”, nowo uruchomiony COHO zapewnia dostęp do niedrogich przestrzeni kreatywnych, pracy, spotkań i biur w jednym obiekcie przy 1731 Lawrence Ave. MI.

Dawne studio nagraniowe zostało całkowicie przeprojektowane, aby uwzględnić wszystko, od ściany bez krawędzi i sceny green screen po przestrzenie coworkingowe i w pełni zaopatrzone kabiny akustyczne.

Klienci mają dostęp do najnowszego sprzętu wideo, ogromnego arsenału rekwizytów i „mnóstwa ciekawych miejsc do kręcenia, w tym dużego tarasu, patio na świeżym powietrzu i ognisk z lat 50.”, zgodnie z miejscem, które zostało stworzone i obsługiwane przez muzyka koalicyjna I Kanadyjski Inkubator Muzyczny (CMI).

„Tworzenie i utrzymywanie treści było równie ważne, odkąd Beatlesi po raz pierwszy zaczęli tworzyć filmy i filmy, ale ponieważ środki do przesyłania strumieniowego i analizowania treści na wielu platformach wciąż się rozwijają, istnieje ogromna potrzeba, aby artyści tworzyli niedrogie treści cyfrowe, aby sprostać wymagania fanów i opierają się na ich brandingu” – napisały organizacje w oświadczeniu zapowiadającym nowy projekt tego lata.

„Opracowaliśmy strategię z naszymi wieloletnimi partnerami CMI i utworzyliśmy CoHo, aby zaspokoić tę potrzebę, oferując różnorodne przestrzenie do przechwytywania treści statycznych, na żywo i wideo w naszym przyjaznym i kreatywnym środowisku” – powiedział współzałożyciel i dyrektor generalny Coalition, Eric Lawrence.

READ  Zobacz, jak 1000 astronautów Lego leci na skraj kosmosu (wideo)

Koalicja i CMI zarządzają i rozwijają artystów, a ta ostatnia jako organizacja non-profit, co oznacza, że ​​czas spędzony w studio może również prowadzić do cennych kontaktów branżowych.

Na miejscu „Partnerzy i Artyści w Rezydencji„Program dodatkowo oznacza, że ​​każdy, kto dokona rezerwacji w programie, będzie miał do czynienia z nagradzanymi inżynierami nagrań, producentami i reżyserami.

Ceny różnią się w zależności od tego, jak długo i jak długo goście rezerwują miejsce – opcje są obfite i obejmują wspaniałe miejsca, takie jak The Chapel (sala imprezowa w stylu vintage wyposażona w podium, pełna platforma akustyczna i oświetlenie na poziomie koncertu) lub Cyclorama (opisana jako „ tło dla wszystkich Twoich potrzeb w zakresie przechwytywania treści”).

„Pandemia czy nie, wielcy innowatorzy nadal wprowadzają innowacje i rozwijają się” – mówi Lawrence.

„I chociaż wiele się zmieniło w sposobie funkcjonowania i przetrwania przemysłu muzycznego, nasze pragnienie pomocy niezależnym artystom i przedsiębiorcom nie”.

Elise Haynes

„Analityk. Nieuleczalny nerd z bekonu. Przedsiębiorca. Oddany pisarz. Wielokrotnie nagradzany alkoholowy ninja. Subtelnie czarujący czytelnik.”

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *