Toronto Pearson jest jednym z 5 najgorszych lotnisk w Ameryce Północnej pod względem ogólnej satysfakcji

Toronto Pearson jest jednym z 5 najgorszych lotnisk w Ameryce Północnej pod względem ogólnej satysfakcji

Międzynarodowy port lotniczy Toronto Pearson należy do pięciu najgorszych lotnisk w Ameryce Północnej, jeśli chodzi o ogólną satysfakcję pasażerów.

Według J.D. Powera Coroczne badanie satysfakcji klientówto najbardziej ruchliwe lotnisko w Kanadzie, które zajmuje 16. miejsce na 20 megalotnisk, z wynikiem 755 na 1000.

Wynik jest ustalany poprzez zbadanie sześciu czynników – urządzeń terminalowych, przylotów i odlotów na lotniskach, odbioru bagażu, kontroli bezpieczeństwa i odprawy bagażu, a także żywności i napojów oraz powierzchni handlowej.

„Największym problemem, jaki mieli w tym roku, był ogromny napływ pasażerów” – powiedział CTV News Toronto z lotniska Pearson Michael Taylor, dyrektor zarządzający ds. podróży, hotelarstwa i handlu detalicznego w J.D. Power.

„Zatłoczenie, długie kolejki, brak usług, co jest normalne na każdym lotnisku, ale potem dodać więcej osób, to staje się prawdziwym problemem”.

Przez całe lato klienci podróżujący przez lotnisko Toronto Pearson skarżyli się na długie kolejki, zagubiony bagaż i opóźnienia lotów. Taylor powiedział, że chociaż Pearson nie jest ogólnie najlepszym lotniskiem, to już odnotowuje znaczny wzrost liczby pasażerów.

„To miało największy wpływ”.

Taylor przekonywał jednak, że większość lotnisk zmaga się ze wzrostem liczby pasażerów.

„Widzieliśmy szczyt zadowolenia w branży lotniskowej na wysokości COVID, ponieważ na stacjach nie ma nikogo. Możesz zaparkować w pobliżu. Nie było linii. Dotarcie do samolotu zajęło wszystkim pięć minut”. to rodzaj doskonałego doświadczenia, z wyjątkiem tego, że jest to okropny model biznesowy dla linii lotniczych i lotnisk.

„Gdy ludzie wracają i podróżują, a wzrost jest większy niż ktokolwiek kiedykolwiek się spodziewał, satysfakcja spada i jest to całkowicie do przewidzenia”.

Minneapolis St. Międzynarodowe lotnisko Paul, międzynarodowe lotnisko w San Francisco, Detroit Metropolitan Wayne County Airport i nowojorskie lotnisko im. Johna F. Kennedy’ego znalazły się wśród czterech największych „mega lotnisk”, według ankiety przeprowadzonej na ponad 26 500 osobach.

READ  Rolls-Royce Electric Plane: firma twierdzi, że opracowała najszybszy na świecie całkowicie elektryczny samolot

Badanie wykazało również, że chociaż liczba pasażerów wzrosła do około 91 procent poziomu sprzed pandemii, ogólna satysfakcja z podróży lotniczych spadła.

Badanie wykazało, że ogólna satysfakcja klientów z lotnisk w Ameryce Północnej spadła w tym roku o 25 punktów, a około 58 procent respondentów stwierdziło, że budynki lotnisk są „bardzo lub umiarkowanie zatłoczone”.

Prawie jedna czwarta podróżnych stwierdziła, że ​​jedzenie i napoje są drogie, a około 14 procent stwierdziło, że koszty parkowania są wyższe niż oczekiwano.

Greater Toronto Airports Authority (GTAA), organizacja nadzorująca operacje na międzynarodowym lotnisku Toronto Pearson, od miesięcy łagodzi ból głowy związany z podróżami. Na początku sierpnia powiedzieli, że lotnisko odnotowało „wymierne” ulepszenia operacyjne, w szczególności w zakresie czasu oczekiwania przez ochronę, opóźnień i odwołań lotów, a także dostarczania bagażu.

Badanie JD Power 2022 North American Airport Satisfaction Study zostało przeprowadzone między sierpniem 2021 a lipcem 2022. Uczestnikami byli mieszkańcy Stanów Zjednoczonych lub Kanady, którzy podróżowali przez co najmniej jedno lotnisko i obejmowały doświadczenia związane z odlotami i przylotami, w tym komunikację.

Elise Haynes

„Analityk. Nieuleczalny nerd z bekonu. Przedsiębiorca. Oddany pisarz. Wielokrotnie nagradzany alkoholowy ninja. Subtelnie czarujący czytelnik.”

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *