Thales wprowadza do Polski biometryczne karty płatnicze

Dzięki współpracy Thales, MasterCard i Banku Postowie do Polski trafiły biometryczne karty płatnicze. Ta ostatnia oferuje teraz swoim klientom korporacyjnym kartę do skanowania linii papilarnych, która może uwierzytelniać płatności biometryczne bez limitu ilości pieniędzy przetwarzanych w danej transakcji.

Po pięciu miesiącach prac rozwojowych z udziałem Fiserv Polska SA, premiera oficjalnie rozpoczęła się 20 grudnia. Thales opracował kartę biometryczną i odpowiadał za jej pakowanie i dystrybucję.

Polska wersja pojawia się po wprowadzeniu przez firmę Thales karty biometrycznej Na Bliski Wschód Jesienią 2021 r. MasterCard i Jordan nawiązały współpracę z Kuwait Bank. Thales wcześniej opracował karty biometryczne z technologią czytnika linii papilarnych Z kart odcisków palców, Ale Thales nie wspomniał wprost o takim związku w ostatnich zapowiedziach premier swoich kart.

W komunikacie Banku Pocztowego Thales zauważył, że płatności kartowe stanowią 62 proc. wszystkich transakcji w Polsce, powołując się na bezpieczeństwo rozwiązania biometrycznego, które następnie aktywuje mniej istotne transakcje zbliżeniowe. Firma podkreśliła, że ​​jej rozwiązanie biometryczne „uniemożliwia korzystanie z karty osobom trzecim” oraz, że dane biometryczne użytkowników są przechowywane na karcie i nigdy nie są przekazywane do zewnętrznego serwera, terminala POS czy bankomatu.

Bank Pocztowy w tym miesiącu ogłosi nową kartę dla małych i średnich przedsiębiorstw i planuje rozszerzyć ofertę o kolejnych klientów.

Marcin Ledworowski, członek Zarządu Banku Pocztowego ds. Biznesu i Technologii Informacyjnych, powiedział, że współpraca z Thales i Mastercard „pozwala nam osiągnąć kolejne kamienie milowe na ścieżce cyfryzacji sektora bankowego i umożliwić klientom dostęp do wygodnych i bezpiecznych rozwiązań”. kontynuacja projektu w naturze.”

3 stycznia 2022 r. – Napisany przez Alexa Berla

READ  Politycy polskiego rządu potępiają „wstyd” po tym, jak Black Eyed Peas nosi tęczową zbroję podczas państwowego programu telewizyjnego

Henry Herrera

„Irytująco skromny fanatyk telewizyjny. Totalny ekspert od Twittera. Ekstremalny maniak muzyczny. Guru Internetu. Miłośnik mediów społecznościowych”.

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *