Target debiutuje w nowym, większym sklepie o nowoczesnym wyglądzie i powiększonej przestrzeni dla popularnych usług realizacji zamówień tego samego dnia

  • Większe sklepy detaliczne optymalizują dodatkową przestrzeń i nowe elementy projektu, aby lepiej służyć swoim gościom i członkom zespołu oraz napędzać ciągły wzrost.
  • Nowy projekt sklepu zawiera najnowocześniejsze elementy, które będą inspirować gości, realizować cele zrównoważonego rozwoju Target i odzwierciedlać lokalną społeczność każdego sklepu.

MinneapolisA 10 listopada 2022 /PRNewswire/- Firma docelowa (Nowojorska Giełda Papierów Wartościowych: TGT) ogłosiła dziś kolejną ewolucję nowej strategii sklepu i projektu sklepu, stworzonego w celu lepszego służenia gościom i członkom zespołu oraz dalszego wzrostu. Nowe, wielkoformatowe sklepy Target zwiększają dodatkową przestrzeń i nowe elementy wystroju, a lokalizacje są o prawie 150 000 stóp kwadratowych większe niż 20 000 stóp kwadratowych średniej dla sieci. Chociaż detalista będzie nadal otwierał sklepy wszystkich rozmiarów, w ciągu najbliższych kilku lat skupi się na tej większej przestrzeni. Target wprowadzi również przeprojektowany projekt sklepu — który charakteryzuje się bardziej otwartym designem i lokalnymi elementami, aby inspirować i służyć swoim gościom — do przyszłej przebudowy, a także do nowych sklepów w całej sieci.

„Sklepy docelowe są w centrum tego, w jaki sposób dostarczamy zamówienia naszym gościom, niezależnie od tego, czy przeglądają alejki, robią zakupy online, czy odwiedzają usługi tego samego dnia, takie jak odbiór zamówienia i przejazd do góry” John Mulligan, wiceprezes wykonawczy i dyrektor operacyjny Target. „Goście i członkowie zespołu mówią nam, że przychodzą do Target, ponieważ czują się zainspirowani, związani i mile widziani. Dzięki przeprojektowanemu projektowi sklepu i większej powierzchni sklepu, która lepiej obsługuje nasze usługi tego samego dnia, możemy dać gościom więcej tego, co kochają, jednocześnie wprowadzając funkcje które opierają się na naszym zaangażowaniu w zrównoważony rozwój i społeczność oraz pomagają wszystkim rodzinom odkrywać radości codziennego życia.

Detalista wykorzystał lata badań i nauki, aby stworzyć zaktualizowany projekt sklepu i rozwinąć strategię sklepu, aby po raz pierwszy wprowadzić nową, rozszerzoną powierzchnię. Supermarkety te będą oferować gościom szeroką gamę produktów Target, wspierać popularne usługi realizacji zamówień tego samego dnia dla detalistów i rozwijać strategię sklepów jako cyfrowych centrów realizacji zamówień. Detalista niedawno zadebiutował z nowym projektem sklepu i większym układem sklepu w nowej lokalizacji za granicą Houston.

Koncentrując się na nowej, większej powierzchni w nadchodzących latach, detalista będzie nadal otwierać sklepy każdej wielkości, aby obsługiwać gości w społecznościach w całym kraju, tak jak robił to od lat w ramach swojej strategii sklepów ogólnospożywczych.

Optymalna wielkość sklepu

Nowe sklepy Target o większej powierzchni będą zawierać:

  • Więcej przestrzeni: Nowy projekt sklepu oferuje pięć razy więcej miejsca na podwórku niż poprzednie sklepy o podobnej wielkości. Ta dodatkowa powierzchnia pomoże we wspieraniu dalszego rozwoju Target, przy czym jej sklepy realizują ponad 95% zamówień cyfrowych na usługi detaliczne i usługi tego samego dnia, które stanowią ponad 10% jej całkowitej sprzedaży.
  • Pełny zestaw towarówTe ukierunkowane megasklepy będą oferować gościom pełną gamę towarów dla detalisty, w tym rozszerzone produkty spożywcze i napoje, partnerstwa na wyłączność marek oraz wyselekcjonowaną mieszankę marek własnych i marek krajowych, które nadal wyróżniają detalistę i budują lojalność gości.

Przeprojektowany projekt sklepu

Najnowocześniejsze doświadczenie sklepu Target obejmuje takie funkcje, jak:

  • Zwiększ światło i naturalne elementy: Większe okna i bardziej otwarta konstrukcja zapewnią więcej naturalnego światła. Projekt zawiera elementy, takie jak rośliny i drewno odzyskane z regionalnych źródeł, aby stworzyć przyjazną i inspirującą przestrzeń dla gości i członków zespołu.
  • Zlokalizowane cechy projektoweCel: Wprowadzi elementy skoncentrowane na społeczności do projektu każdego sklepu, od oryginalnego krajobrazu na zewnątrz sklepu po ekspozycje lokalnych produktów w sklepie, aby promować wygodniejsze wrażenia gości.
  • Kompaktowy zrównoważony rozwój.: Sklepy detaliczne i ich działalność odgrywają kluczową rolę w Jego celem jest osiągnięcie zerowej emisji netto do 2040 r.. Jego nowe i przyszłe przebudowy obejmą ulepszenia, takie jak naturalny czynnik chłodniczy (CO2), aby pomóc zmniejszyć emisje detalisty oraz punkty ładowania pojazdów elektrycznych dla swoich gości, w wielu lokalizacjach, w tym na dachach słonecznych.
  • Ulepszone przestrzenie zespołoweCel: Członkowie zespołu są podstawą jej sukcesu, a firma zainwestowała, aby lepiej służyć swojemu zespołowi, gdy jest on poza salą sprzedaży. Nowoczesne biura i przestrzenie dla członków zespołu oferują elastyczne pomieszczenia, które można aranżować w celu zaspokojenia różnorodnych potrzeb zespołu, a także oferują wygodne opcje umeblowania, takie jak siedzenia w kabinie i nie tylko.

Od 2023 r. ponad połowa z prawie 200 pełnych sklepów Target i prawie wszystkie nowe 30 sklepów detalicznych będzie zawierać nowe elementy wystroju. Począwszy od 2024 roku, wszystkie nowe przebudowy i sklepy Target będą zawierać większość przeprojektowanych elementów wystroju sklepów.

Różnorodny

Oświadczenia zawarte w niniejszym komunikacie dotyczące przyszłych wyników finansowych firmy Target, oczekiwań dotyczących nowej strategii i projektu sklepu, oczekiwań dotyczących strategii zrównoważonego rozwoju i jej zobowiązań są oświadczeniami wybiegającymi w przyszłość w rozumieniu ustawy o reformie rozstrzygania sporów dotyczących prywatnych papierów wartościowych z 1995 r. Oświadczenia te są obarczone ryzykiem oraz niepewności, które mogą spowodować istotne różnice w działaniach Celu. Najistotniejsze ryzyka i niepewności opisano w pkt 1A Formularza Celu 10-K za zakończony rok obrotowy 29 stycznia 2022. Oświadczenia dotyczące przyszłości są aktualne wyłącznie w dniu ich sporządzenia, a Spółka Target nie zobowiązuje się do aktualizowania jakichkolwiek oświadczeń dotyczących przyszłości.

o celu

MinneapolisDocelowa korporacja (NYSE): TGT) obsługuje gości w blisko 2000 sklepach i w Target.comMając na celu pomoc wszystkim rodzinom w odkrywaniu radości codziennego życia. Od 1946 r. Target przekazywał społecznościom 5% swoich zysków, co dziś równa się milionom dolarów tygodniowo. Dodatkowe informacje o firmie można znaleźć odwiedzając Strona internetowa firmy A Centrum prasowe I śledząc Umieść tweeta.

hiszpańskie tłumaczenie

Acerca de Target

Docelowa korporacja (NYSE: TGT), una empresa con sede central en Mineápolis, atiende a su clientela a través de casi 2,000 tiendas y de Target.com, con el proposito de ayudar a todas las familias a descubrir la alegría de la vida diaria. Desde 1946, Target destina el 5% de sus ganancias a comunidades, lo que realmente equivale a millones de dolares por semana. Proszę zapoznać się z informacjami dostarczonymi przez visite su korporacyjna strona internetowa tak Centro de Princesa y syg Umieść tweeta.

źródłowa firma docelowa

READ  SpaceX zwiększa częstotliwość startów dzięki piątej misji Falcon 9 w trzy tygodnie - Spaceflight Now

Elise Haynes

„Analityk. Nieuleczalny nerd z bekonu. Przedsiębiorca. Oddany pisarz. Wielokrotnie nagradzany alkoholowy ninja. Subtelnie czarujący czytelnik.”

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Back to top