Subaru Soltera zadebiutował w Japonii jako pierwszy samochód elektryczny marki

Solterra to pierwszy samochód elektryczny Subaru.

Subaru

Chociaż nie zadebiutuje w amerykańskiej specyfikacji aż do przyszłego tygodnia, japońska wersja Nowe Subaru Soltera Elektryczny crossover został właśnie zaprezentowany w środowe popołudnie i powinien wyglądać dokładnie tak, jak dostalibyśmy w Ameryce – z wyjątkiem kierownicy po drugiej stronie, oczywiście. Solterra to pierwszy samochód elektryczny Subaru, bliźniak Toyota BZ4X które widzieliśmy już w formie produkcji.

W porównaniu do BZ4X, Solterra ma nieco bardziej tradycyjne elementy konstrukcyjne – i naprawdę trochę mam na myśli, ponieważ ten crossover nadal wygląda dziwnie jak diabli. Przód Subaru ma czarne, sześciokątne wykończenie, które sprawia wrażenie grilla, chociaż to, co jest w środku, to tylko panel w kolorze nadwozia. Solterra ma również inne reflektory, sztywniejszy dolny zderzak z zaokrąglonymi światłami przeciwmgielnymi i atrapą osłony podwozia. Po bokach wszystko jest identyczne, a Solterra ma te same dziwnie ukształtowane czarne plastikowe błotniki, a jedyne zmiany z tyłu to subtelne zmiany kształtu tylnego światła. Och, Subaru też ma inne koła.

Solterra ma prawdziwą kierownicę, która opuszcza jarzmo BZ4X (na szczęście na początku tylko w Chinach). Kabina ma tę samą historię, co nadwozie, z niewielkimi różnicami projektowymi Subaru, które w większości odzwierciedlają szczegóły, takie jak wzór na konsoli środkowej i wykończenie deski rozdzielczej. Cyfrowy zestaw wskaźników znajduje się wysoko w polu widzenia kierowcy, duży centralny ekran dotykowy nad kilkoma przyciskami dotykowymi oraz obniżona tablica wskaźników wykonana z ciekawej tkaniny. Japoński rynek Solterra jest prezentowany z radykalnie pomarańczowym wnętrzem, które, mamy nadzieję, trafi do Stanów Zjednoczonych.

Wystawa- IMG11

Mam nadzieję, że dostaniemy to pomarańczowe wnętrze w Ameryce.

Subaru

Podstawą Solterra i jej brata BZ4X jest wspólna platforma To, co Subaru nazywa Globalną Platformą e-Subaru. Łączy w sobie pakiet akumulatorów 71,4 kWh z jednym lub dwoma silnikami elektrycznymi, w zależności od tego, czy wybierzesz napęd na przednie, czy na wszystkie koła. Subaru twierdzi, że Solterra z napędem na przednie koła ma zasięg 330 mil w cyklu japońskim, podczas gdy model AWD pokona 285 mil. Solterra może akceptować szybkie ładowanie prądem stałym do 150 kW, co powinno zapewnić 80% naładowania w około 30 minut. Posiada również pompę ciepła, która zmniejsza straty w zasięgu jazdy w chłodne dni oraz podczas korzystania z funkcji takich jak podgrzewane siedzenia i kierownica.

Subaru będzie oferować Solterrę albo z panoramicznym szklanym dachem, albo metalowym dachem ze zintegrowanymi panelami słonecznymi. Solterra będzie również dostępna z bezprzewodowym Apple CarPlay i Android Auto, pierwszym w pełni zautomatyzowanym systemem wspomagania parkowania Subaru, smartfonem jako głównymi funkcjami, kołami o średnicy do 20 cali i adaptacyjnymi reflektorami LED.

Solterra trafi do światowej sprzedaży w połowie 2022 roku, mniej więcej w tym samym czasie co BZ4X. Wszystkie szczegóły dotyczące Stanów Zjednoczonych poznamy w przyszłym tygodniu podczas Los Angeles Auto Show.


Teraz graj:
Patrz na to:

Toyota BZ4X Concept ma starodawną nazwę i fajny wygląd


1:48

READ  Banery „napiwków” dla dzieci, oglądanie po godzinie 22:00 jest zabronione w Chinach

Elise Haynes

„Analityk. Nieuleczalny nerd z bekonu. Przedsiębiorca. Oddany pisarz. Wielokrotnie nagradzany alkoholowy ninja. Subtelnie czarujący czytelnik.”

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *